پانل: NOAA متمایل به فشار سیاسی در دوریان اختلاف - سه شنبه, 16 Jun 2020 PST

ملی اقیانوسی و جوی اداره رهبران نقض سازمان علمی یکپارچگی زمانی که آنها متنبه یک آب و هوای محلی دفتر بود که مغ

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

ملی اقیانوسی و جوی اداره رهبران نقض سازمان علمی یکپارچگی زمانی که آنها متنبه یک آب و هوای محلی دفتر بود که مغایر با رئیس جمهور تهمت را نادرست نظرات در مورد طوفان دوریان خارج پانل یافت.

NOAA اقدام رئیس نیل Jacobs و سپس-مدیر ارتباطات جولی کی رابرتز دو بار نقض آژانس قوانین طراحی شده برای محافظت از دانشمندان و کار خود را از دخالت های سیاسی ملی آکادمی مدیریت عمومی به این نتیجه رسیدند. Jacobs and Roberts منتشر شد بیانیه ای که "نه دنبال NOAA روند طبیعی و به نظر می رسد نتیجه قوی خارجی فشار" گروه نوشت: در 144 صفحه گزارش منتشر شده در اواخر روز دوشنبه.

NOAA وزارت علوم خواسته بود دولت به دنبال به چندین شکایت از جمله از آن دانشمند ارشد و گذشته مدیر پس از طوفان دوریان تهدید سواحل شرق در ماه سپتامبر.

به عنوان طوفان با نزدیک شدن به آمریکا و تهمت توییتی که در آلاباما به همراه کارولینا و جورجیا "به احتمال زیاد ضربه زدن (خیلی) سخت تر از پیش بینی" حتی اگر National Hurricane Center, تا به حال بسیار گفت: "دوریان خواهد رسید Alabama. او بعدها در دفاع از اظهارات خود با خام Sharpie کشیده علاوه بر این به یک پیش بینی نقشه.

بیست دقیقه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن, صدای جیر جیر, هواشناسان در خدمات ملی آب و هوا را بیرمنگام دفتر توییتی "آلاباما کنید و اثرات" از طوفان است.

پس از یک تماس تلفنی به Jacobs از رئیس اداره ویلبر راس و دیگر مکالمات با وزارت بازرگانی, سیاسی, انتصاب, NOAA قرار دادن بیانیه تعزیر در برمینگم آب و هوا دفتر صدای جیر جیر. در این بیانیه گفت: آلاباما دفتر "سخن در مطلق که مغایر با احتمالات از بهترین هوا و محصولات موجود در آن زمان است."

دوریان محصل در کارولینای شمالی بود و هیچ تأثیر عمده ای در آلاباما است که حدود 600 مایل دور.

خارج گزارش گفت که نقض سیاست علمی کشور شد و برای اولین بار صدور بیانیه ای بدون صحبت کردن به بیرمنگام هواشناسان و دوم صدور آن پس از فشار سیاسی است.

هیچ کس منظم بود و Jacobs and Roberts مورد مناقشه یافته است. رابرتز چپ NOAA برای یکی دیگر از عالی رتبه در وزارت بازرگانی است.

در پاسخ نامه NOAA اقدام دانشمند ارشد کریگ مک لین با انتقاد از عدم وجود نظم و انضباط در برابر دو است.

"در حالی که ممکن است یافت می شود علل همدردی با مظلومان و حوصله زیردستان از دلایل استبدادی ogres من به سختی می توانید پیدا همدردی در این scintilla از یک استدلال برای بخشش," مکلین نوشت: در پاسخ نامه. "اگر نه تنها بالاترین فرد در NOAA خواهد شد که برای ایستادن علمی یکپارچگی سازمان و اعتماد عمومی ما نیاز به سرمایه گذاری در فرآیند علمی و محصولات ؟ NOAA مدیر سایت ؟ NOAA مدیر ارتباطات?"

در بیانیه روز شنبه, Jacobs در این گزارش به نام "بیش از حد گسترده تفسیر" و گسله آن برای ایجاد استانداردهای جدید برای سوء استفاده علمی." او گفت: NOAA unsigned بیانیه در سپتامبر "در نظر گرفته شده بود به این مفهوم را میرسانند بیرمنگام چیزی اشتباه است."

تحقیقات دیگر از جمله یک بازرس کل گزارش هنوز در انتظار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب