دیوید قیمت زمین در 1000 $برای هر داجرز جزئی اتحادیه به سهولت بحران نقدی

لس آنجلس—این هفته داجرز متعهد به ادامه پرداخت 400 دلار (ایالات متحده) دستمزد هفتگی — معادل بهار آموزش پستها در

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

لس آنجلس—این هفته داجرز متعهد به ادامه پرداخت 400 دلار (ایالات متحده) دستمزد هفتگی — معادل بهار آموزش پستها در طول دیم — به هر یک از آنها جزئی لیگ بازیکنان را از طریق ژوئن سقوط در خط با حداقل 14 از رقبای خود در سراسر لیگ های عمده ای در ارائه برخی از امداد رسانی به بالاترین پرداخت بخشی از وابسته بیس بال نیروی کار.

دیوید قیمت نیز پله تا برای کمک به خود.

داجرز پارچ به دست آورد از Boston Red Sox در فوریه متعهد به اهدای 1000 $در هر داجرز جزئی اتحادیه در ماه ژوئن. کمک به هر بازیکن در داجرز' مزرعه سیستم نه روی 40 مرد roster — حدود کمی بیش از 200.

قیمت, 34, به دست آورده است حدود 175 میلیون دلار حقوق و دستمزد خود را در طول 11 سال لیگ حرفه ای با توجه به بیس بال مرجع. او امضا هفت سال $217 میلیون قرارداد با Red Sox در دسامبر 2015 و پس از آغاز کار حرفه ای خود را با Tampa Bay Rays. Red Sox معامله او را به داجرز همراه با Mookie بتی با دو سال باقی مانده در خود قرارداد.

او برنامه ریزی شده را به 32 میلیون دلار در سال 2020 قبل از شیوع کروناویروس به حالت تعلیق در لیگ برتر فصل. او همچنین میله میله به 32 میلیون دلار در سال 2021 قبل از تبدیل شدن به یک عامل آزاد است.

مذاکرات بین لیگ اصلی بیس بال و بازیکنان ارتباط شده اند ستیز اما هنوز وجود دارد و امیدواریم برای سال 2020 فصل است. بازیکنان خواهد بود کمتر پرداخت می شود و می ایستد خواهد بود خالی اما امید وجود دارد که MLB نمی خواهد که به لغو تمام مبارزات انتخاباتی.

همان را نمی توان گفت برای لیگ کوچک است. صنعت اجماع است که جزئی از تیم های لیگ برتر باقی خواهد ماند و خاموش شد. به عنوان یک نتیجه, این, بازیکنان, پرداخت حقوق ناچیز در شرایط عادی صورت فوق العاده ای مالی و عدم قطعیت است.

همه تیم ها باید متعهد به پرداخت خود را جزئی leaguers فراتر از آن ممکن است به عنوان داجرز و دیگران. اوکلند دو و میدانی به عنوان مثال تصمیم گرفته اند برای جلوگیری از پرداخت حق الزحمه پس از مه 31. چند تیم نیز منتشر جزئی بازیکنان لیگ برتر — بیش از 200 روز جمعه و 400 طی ماه گذشته با توجه به معاملات پست شده توسط MiLB.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن