بستگان: جسد 2 بچه های گم شده پس از سپتامبر - Mon, 10 Jun 2020 PST

بویزی آیداهو — اجساد دو کودک در کشف روستایی آیداهو یک پسر و خواهر بزرگ خود را که گم شده پس از سپتامبر بستگان

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

بویزی آیداهو — اجساد دو کودک در کشف روستایی آیداهو یک پسر و خواهر بزرگ خود را که گم شده پس از سپتامبر بستگان و گفت: آوردن یک پایان ترسناک به یک جستجو است که گرفتار مردم در سراسر جهان اما هیچ کمتر سوال در مورد یک مورد که قرار است مادر خود و شوهرش را پشت میله های زندان.

مقامات منتشر نشده هویت اجساد کشف شده در اموال از چاد Daybell که ازدواج کودکان در, لری Vallow Daybell چند هفته بعد از بچه ها از گذشته دیده می شود.

اما جاشوا "JJ" Vallow جد لری Woodcock گفت: پست ثبت نام در آیداهو فالز که "کودکان دیگر با ما."

بستگان JJ بود که 7 هنگامی که او از میان رفت و 17 ساله Tylee Ryan ارسال یک بیانیه مشترک به ققنوس ایستگاه تلویزیونی KSAZ-تلویزیون تایید مرگ و میر و درخواست برای حفظ حریم خصوصی.

آن را وحشتناک دیگری به نوبه خود در یک مورد است که تا به حال کشیده در ماه بدون پاسخ و بزرگ همیشه غریبه با آن روابط زن و شوهر روز قیامت باورها و مرموز مرگ و میر ناشی از همسران سابق خود.

اما تحولات سریع بودند این هفته: محققان جستجو چاد Daybell اموال برای شواهد آنها در بدن کودکان و دادستان متهم او را با از بین بردن و یا کتمان دو مجموعه از انسان باقی می ماند. سپس در نهایت بستگان, گزارش که کودکان آنها مبارزه شده است برای پیدا کردن برای ماه مرده بودند.

Daybell وکیل جان قبل نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر. یک قاضی تعیین وثیقه در $1 میلیون نفر در طول یک جلسه دادگاه روز شنبه.

در اسناد دادگاه Madison County دادستان چوب راب گفت که او معتقد است چاد Daybell یا پنهان و یا کمک به پنهان باقی می ماند که دانستن آنها مورد استفاده قرار گیرد به عنوان مدرک در دادگاه. چوب گفت: اول بدن پنهان شده بود و یا نابود مدتی یا بعد از سپتامبر. 8 — آخرین شناخته شده بعد که Tylee دیده می شد — و دوم و یا پس از سپتامبر. 22 آخرین شناخته شده بعد که JJ دیده می شد.

یک سند است که جزئیات دلایل اتهامات مهر و موم شده بود پس از چوب و گفت: این می تواند سازش تحقیقات جنایی. دادستان همچنین اشاره کرد چقدر توجه رسانه ها در این مورد دریافت کرده است و گفت: داشتن سند محرمانه کمک خواهد کرد که حفظ Daybell حق محاکمه عادلانه.

لری Daybell در حال حاضر شده است به اتهام کودک رها و مانع بررسی و در زندان است در $1 میلیون دلار اوراق قرضه. وکیل او نشان داده است او در نظر دارد برای دفاع از خودش در برابر اتهامات و او در حال برنامه ریزی برای یک جلسه مقدماتی در ماه آینده.

پلیس شروع به جستجو برای Tylee و جی جی در ماه نوامبر بعد از بستگان نگرانی. پلیس می گویند Daybells به دروغ محققان در مورد محل نگهداری کودکان بی سر و صدا قبل از خروج آیداهو. آنها در بر داشت در هاوایی ماه بعد.

این پرونده پیچیده دهانه چندین متحده آغاز شد و با لری Daybell برادر تیراندازی و او را به قتل شوهر جدا چارلز Vallow در حومه ققنوس تابستان گذشته در آنچه او ادعا شد در دفاع از خود. Vallow به دنبال طلاق گفته لری اعتقاد او تا به حال تبدیل شدن به یک خدا-مانند شکل که مسئول طلوع در کتاب مقدس پایان زمان. برادر الکس کاکس درگذشت در دسامبر آشکار لخته خون در ریه است.

مدت کوتاهی پس از Vallow مرگ لوری و کودکان از نقل مکان به ایالت آیداهو چاد Daybell زندگی می کردند. او یک شرکت چاپ و نشر قرار دادن بسیاری از کتاب های داستانی او نوشت: در مورد سناریوهای آخرالزمانی آزادانه در الهیات کلیسای عیسی مسیح از روز دوم پرستاران. او همچنین ضبط پادکست در مورد آماده شدن برای کتاب مقدس زمان پایان و دوستان گفت که او ادعا می شود قادر به دریافت سند چشم انداز از "فراتر از حجاب است."

او ازدواج کرده بود به Tammy Daybell که در خواب او را در ماه اکتبر گذشته از آنچه او اگهی گفت: شد ، مقامات رشد مشکوک که چاد Daybell عروسی لری فقط دو هفته بعد و آنها تا به حال Tammy Daybell بدن که در ماه دسامبر. نتایج که کالبد شکافی نشده اند منتشر شد.

کپی رایت 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع بدون اجازه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب