کالیفرنیا خاموش میله داخل سالن ناهار خوری و بسیاری از ورزشگاه کلیساها

ساکرامنتو, کالیفرنیا. — میله و داخل رستوران ناهار خوری ممنوع در سراسر کالیفرنیا در حالی که داخل سالن خدمات مذه

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

ساکرامنتو, کالیفرنیا. — میله و داخل رستوران ناهار خوری ممنوع در سراسر کالیفرنیا در حالی که داخل سالن خدمات مذهبی ورزشگاه و مو و ناخن سالن دوباره خاموش-محدودیت در بسیاری از دولت رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom روز دوشنبه گفت: در صدور گسترده مجموعه ای از تعطیلی به سر موجی coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان.

منظور این است که بخشی از دولت جدید استراتژی برای کنترل گسترش ویروس با تمرکز بر محدود کردن فعالیت های داخلی منعکس مقامات بهداشت عمومی' در حال تحول درک چگونه این ویروس گسترش می یابد.

قبلا در این بیماری همه گیر کالیفرنیا بسته سواحل اردو و پارک دولت آن را به عنوان به دنبال محدود کردن تعاملات مختلف مردم در خانواده ها است. اما همانطور که داده ها نشان داد که این ویروس به احتمال زیاد منتقل می شود در داخل خانه Newsom دولت شروع به اصلاح بهداشت عمومی سفارشات از جمله سفارش مردم به پوشیدن پوشش صورت و ترک فعالیت به تنهایی.

Newsom بارها التماس مردم را به خودداری از گردهمایی های اجتماعی و ابراز نا امیدی است که بسیاری از نیست زیر هدایت.

"COVID-19 است و نه دور در هر زمان به زودی تا زمانی که یک واکسن و یا درمان موثر," Newsom گفت. "خود را محدود اختلاط با افراد خارج از خانواده خود است. آن را تنها حس مشترک است اما داده ها نشان می دهد نه همه تمرین حس مشترک."

شهر لس آنجلس بلافاصله اجرا موظف خاموش شدن ناگهانی و شهردار اریک Garcetti گفت که او نمی دریغ به رفتن بیشتر است.

در اوایل این ماه در این شهرستان ایجاد شده رنگی سیستم برای تعیین سطح تهدید از ویروس و مربوط به خاموش شدن ناگهانی. افزایش تعداد موارد بستری شدن در بیمارستان در حال حاضر آن را در نارنجی — دوم-بالاترین تعیین زمانی که مردم برای به حداقل رساندن هر گونه تماس با هر کسی خارج از خانواده خود را.

"قرمز است وقتی که همه چیز را خاموش و دوباره همه چیز به ما دقیقترین سطح. و من می خواهم برای هشدار دادن به مردم است که ما به آن" Garcetti گفت.

Newsom حرکت رو فوری مقاومت از گروه های مذهبی و سازمان های کسب و کار. فرد جونز وکیل برای حرفه ای زیبایی فدراسیون کالیفرنیا, پیشنهاد بسیاری از سالن های ممکن مطابق با سفارش.

او گفت: "هیچ مدرکی وجود ندارد که یک سرایت پخش شده است در یک سالن از آنجایی که ما شده ایم مجاز به بازگشایی شده است."

"او باید همکاری خود را با دولت مجوز-حرفه ای بستن ما را" جونز گفت.

Robbert تایلر وکیل مستقر در کالیفرنیا طرفداران ایمان و آزادی گفت که او معتقد است Newsom را در خدمات مذهبی خلاف قانون اساسی است. در حالی که Newsom می گوید کلیساها می توانید ملاقات در خارج از منزل تایلر گفت: بسیاری از همین حالا باید این امکانات برای آن است.

"ما نه تنها یک بحران اقتصادی اما ما باید معنوی و سلامت روان در بحران است که نیاز به توجه به همان اندازه به عنوان COVID-19" گفت: تایلر که یک سازمان غیرانتفاعی نشان دهنده کلیساها در آزادی مذهبی مسائل. "به کلیساهای آنها دیگر می تواند در دیدار داخل خانه فقط یک محدودیت بیشتر بر باور نکردنی خدمات ارائه شده توسط کلیساها در سراسر کشور هستند که به شدت مورد نیاز است."

کالیفرنیا اولین ایالت در کشور به موضوع اجباری ایالتی اقامت در خانه سفارش با هدف کاهش گسترش coronavirus. اکثر کسب و کار و کلیساها به طور داوطلبانه پیروی, تقلا برای اجازه کار کارکنان از خانه و در حال حرکت عبادت خدمات آنلاین.

مقامات بهداشت عمومی در ستایش Newsom, اعتقاد مارس 19 سفارش با محدود کردن ویروس' تاثیر در پرجمعیت ترین ایالت کشور است که حدود 40 میلیون نفر. اما منظور ویران اقتصاد باعث بیش از 7.5 میلیون نفر به فایل برای مزایای بیکاری.

Newsom نقل مکان کرد و به سرعت به بازگشایی اقتصاد در ماه مه اما در اواسط ژوئن علائم وجود دارد که این ویروس در احیا و هنگامی که ماه جولای وارد Newsom زمان عمل است. برای استان ها در دولت دیده بان برای افزایش ویروس موارد او دستور داد بارها را ببندید و داخل سالن عملیات متوقف شده در رستوران ها از wineries اتاق مزه, باغ وحش, موزه ها و خانواده مراکز تفریحی مثل بولینگ کوچه و مینیاتور گلف. روز دوشنبه Newsom افزایش یافته است که منظور در سطح ایالت.

در دو هفته گذشته تعدادی از استان ها در لیست سازمان دیده بان است دارای عقاید از 19 تا 30 پوشش حدود 80 درصد از جمعیت این ایالت. در این دوره coronavirus مربوط به بستری شدن در بیمارستان افزایش یافته است 28 درصد از جمله افزایش 20 ٪ در بیماران نیاز به مراقبت های ویژه. دولت شمار کشته شدگان در حال حاضر بالاتر از 7000.

همچنین دوشنبه Newsom اعمال محدودیت های جدید برای استان ها در دولت دیده بان لیست سفارش آنها را به داخلی توقف عملیات برای ورزشگاه ناخن سالن سرو خال کوبی, مو سالن و آرایشگاه مراکز خرید و ادارات برای بخش های غیر ضروری. تحت تاثیر قرار شهرستانهای استان عبارتند از: لوس آنجلس و تقریبا تمام جنوب کالیفرنیا.

فرانسیسکا Schuler مشاوره عضو هیئت مدیره برای کالیفرنیا تناسب اندام, داد, گفت گروه او قدردانی چالش Newsom مواجه است اما نا امید است با تعطیلی. او گفت: مراکز تناسب اندام کار می کرد با دولت به منظور توسعه استانداردهای بالا و دستورالعمل های دقیق از جمله داشتن مردم ماسک زمانی که آنها کار کند.

"ما همه در حمایت از انجام کار درست به پهن کردن منحنی اما ما بر این باور سلامت جسمی و روانی است دوم بحران که در حال ظهور در حال حاضر," او گفت:. "تناسب اندام کلیدی است که به ویژه به سلامت روان."

در لس آنجلس که در آن از 10 میلیون نفر زندگی می کنند, بهداشت عمومی, مدیر باربارا فرر گفت: او را به روز رسانی شهرستان بهداشت عمومی به منظور منعکس Newsom جدید, بخشنامه. او گفت: اطلاعات نشان می دهد که "همه چیز با اشاره به سمت یک روند نگران کننده" اشاره کرد که "هر روز هزاران نفر از مردم در جامعه ما در حال آلوده شدن است."

"من می دانم که این گام در بازیابی ما سفر بسیار مأیوس کننده است اما ما باید همه چیز را در قدرت ما برای جلوگیری از ویروسی شدن, پخش كردن, از مردم ما عاشق بیمار و از باعث مرگ نابهنگام," فرر گفت.

دیگر شهرستان رهبران نا امید شده بودند. Butte County سرپرست لایحه کانلی گفت: او نه تغییر رفتار او در طول بیماری همه گیر به جز زمانی که او مجبور به پوشیدن ماسک در حالی که حضور در کلیسا در روز یکشنبه. او مقصر Newsom برای ساخت "درمان بدتر از بیماری است."

"او با قرار دادن این کسب و کارهای کوچک تحت فشار آنها در حال رفتن به زیر گفت:" کانلی که شهرستان نیست در این دولت دیده بان لیست. "ما باید آزادی عمل بیشتری به آنچه به انجام در جوامع ما است."

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران کریستوفر وبر و جان Antcazk در لس آنجلس و امی Taxin در اورنج کانتی کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن