دیو Feschuk: با المپیک مشارکت و کانادا hub شهرستانها در رادار NHL مرحله بعدی ممکن است آن خردمندترین

در سال مقصد به یاد گریم اخبار به صورت لحظه ای در روز سه شنبه لیگ ملی هاکی ارائه بریدن از قول می دهم که حتی ما

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

در سال مقصد به یاد گریم اخبار به صورت لحظه ای در روز سه شنبه لیگ ملی هاکی ارائه بریدن از قول می دهم که حتی ما در جهان پر هرج و مرج عاقلی ممکن است هنوز هم گاهی پیروز — حداقل زمانی که آن را به برخی از تصمیم گیری های کلیدی جهان بهترین لیگ هاکی.

به عنوان لیگ و بازیکنان آن اتحادیه در ادامه مذاکرات در مراحل بعدی از آن بازگشت-به-بازی بازی های پروتکل — که اساسا نیاز به یک فرمت به موجود توافق دسته جمعی نیست که شکل به چیزهای ساده — یک زن و شوهر از داستان ظهور حداقل برای یک لحظه در همیشه سیال و پیوسته مذاکره است.

یک: گزارش های متعدد حاکی از این بازیکنان در' انجمن به نظر می رسد پیشرفت در CBA از جمله المپیک شرکت ابتدا با پکن 2022 بازی ها -- که اگر آن را به ثمر خواهد به جهان اول آن بهترین در بهترین مردان مسابقات هاکی پس از 2014 سوچی, بازی های المپیک است. در لحظه ای که طرفداران ورزش صرف ماه محروم از مورد علاقه خود را علوفه این بود که در نهایت با تاخیر ارضاء نکته ها. هنوز رفتن به بازی های المپیک همواره خوب-of-the-game no-brainer است.

این ایده که NHL خواهد بازگشت وجود دارد پس از از دست رفته 2018 Pyeongchang بازی خواهد بود برای قرار دادن آن را به سادگی یک پیروزی برای آنچه حق است. چشم انداز بازیکنان قد کانر McDavid و Auston ماتیوز بازی را از طریق خود اعداد اول بدون به نمایندگی از کشور خود در مهم بهترین در بهترین مرحله نهایی مسابقات در سال 2016 جام جهانی هاکی, البته, McDavid و ماتیوز ستارهدار برای تیم آمریکا, آمریکای شمالی — شده اند که فراتر از مسخره است. طرفداران می توانند تنها امید المپیک مشارکت به عنوان مذاکرات پوشیدن در لباس های باقی مانده بر روی میز است.

دیگر: هشدار دهنده سنبله در coronavirus موارد در Clark County, Nev. که شامل لاس وگاس است که آخرین نگاه را در بازگشت به بازی آب و هوا پره با اشاره به حکمت دو کانادا hub شهرستانها. آن خواهد بود تورنتو ادمونتون. به دلایلی که برشمرده شده است در این فضا و دیگران کسانی که در شهرستانها هستند و تنها گزینه های باقی مانده که اولویت بندی هر دو بازیکن بهداشت و تشکر به کانادا 74 درصد, دلار, کلی سود. و چگونه اغلب در این زمان ما دیده می شود نتیجه گیری منطقی برنده محبوب به نفع ؟

نه این که هر چیزی می تواند به عنوان یک معامله انجام می شود تا زمانی که اکثریت بازیکنان رای گیری به تصویب یک توافق است. و نه این که وجود ندارد بازیکنان به دنبال پاسخ به بیش از چند سوال ضروری به عنوان برنامه ریزی شده در جولای 10 شروع به آموزش اجباری اردوگاه خود جلب کرد نزدیک تر است.

"من فکر نمی کنم من فقط یک (سوال)" Frederik اندرسن افرا برگها goaltender بود گفت: روز سه شنبه بعد از ظهر در صحبت با خبرنگاران در یک تیم-مرتب زوم تماس بگیرید. "اما همه چیز به طور کلی کردم به حس را فقط آینده CBA مسائل است. بدیهی است که ایمنی بسیار مهم است و احتمالا مهم ترین. اما فقط کل متن که (مالی) مسائل و آنچه که ما می تواند در موافقت با لیگ. من مطمئن هستم که ما باید چیزی برای رای دادن."

وجود دارد NHL بازیکنان که نیست هیجان زده با این ایده از سرگیری این 2019-20 فصل در یک جفت hub شهرستانها در هفته پیش رو است. و شما می توانید درک که چرا.

به نیویورک رنجرز all-star Artemi Panarin بادی در رسانه های اجتماعی چند روز به عقب ارائه نادر پشت-پرده نگاه نارضایتی از آمدن بازیکنان: "من نه تنها در مورد سلامت بازیکنان بلکه در مورد بلند مدت رفاه NHL. برای نزدیک به دو دهه از بازیکنان محافظت شده صاحبان درآمد با سپردن از جمله در طول این همه گیر روند حتی به عنوان صاحبان سهام به رشد خود ادامه. وقت آن است که برای رفع سپردن. ما به عنوان بازیکن نمی تواند گزارش به اردوگاه در حال حاضر بدون داشتن توافق در محل."

اما در اینجا دلیل این انتظار می رود که NHLers در نهایت بازیگران رای اکثریت به نفع بازگشت به بازی هر زمان که لیگ و اتحادیه بازیکنان در رسیدن به یک نقطه مناسب در مذاکرات جاری: بازیکنان مدیون صاحبان پول — صدها میلیون ارزش. در یک فصل که در آن آنها پرداخت شده است چیزی در حدود 90 درصد از حقوق خود را به لیگ پایین خیره درآمد کمبود چیزی در حدود 1.1 میلیارد دلار (ایالات متحده) در حساب از coronavirus خاموش کردن بخش عمده ای از درآمد تولید عملیات در مارس 12.

پس از خرید به پیشنهاد 24-تیم بازگشت-به-بازی, مدل, در حالی که آن را نمی خواهد بازیکنان بازگشت به میدان با صاحبان ارائه می دهد امکان ضربه زدن یک تکه کردن جمعی بدهی چیزی در محدوده از $225 میلیون دلار بسته که ریاضی شما با توجه به انجیل.

هنوز به Panarin نقطه حتی اگر در اواخر تابستان هاکی recoups آن می تواند زیان های بازیکنان خیره به پایین سال از تخت حقوق و دستمزد کلاه و تنبیهی سپردن پرداخت به تعادل بدهی خود را به صاحبان — تعادل است که به طور بالقوه می تواند رشد کند و اگر این 2020-21 شروع فصل بدون طرفداران در می ایستد و یا با کمتر-از-پر-ظرفیت در عرصه خدمات اجتماعی فاصله. اگر بازیکن قبلا با تغذیه قبل از coronavirus سپردن پرداخت — که اساسا یک مکانیسم برای اطمینان از بازیکنان و صاحبان خود می رسند حق 50-50 تقسیم هاکی مربوط به درآمد — آنها در حال رفتن به apoplectic در صورت همه گیر دوران ریاضی. مذاکرات را چاک دار آینده نگر برآورد فصل آینده سپردن پرداخت در حال اجرا در عظیم 20 درصد است. برای قرار دادن که در چشم انداز بازیکنان پرداخت خالص 10 درصد سپردن در 2018-19.

"من فکر نمی کنم ما به اندازه کافی اطلاعات در عین حال" اندرسن روز سه شنبه گفت. "من فکر می کنم PA و لیگ هنوز اتو است که از, و پس از آن خواهیم دید. من فکر می کنم آن را به نظر می رسد مانند آن را 11 ساعت در اینجا. بنابراین امیدوارم همه چیز به پیشرفت کمی در هفته آینده به دلیل جولای 10 هدف (باز کردن اردوگاه های آموزشی) در حال آمدن است تا به زودی."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در میان کسانی که گریم مالی پیش بینی, به عبارت دیگر, آن را خوب است برای دیدن یک مقدار کم از اخبار دلگرم کننده مخلوط شده است. نه این که هر چیزی می تواند در نظر گرفته شود نهایی در میان یک بحران جهانی است که تغییرات لحظه به لحظه. اما برای همه سوال است که هنوز هم نیاز به پاسخ اندرسن قطعی شد حداقل در یک موضوع: گفت او به دنبال به جلو به تورنتو بهترین از پنج بازی در سری برابر Columbus Blue Jackets, تاریخ شروع و محل هنوز اعلام خواهد شد.

"من می خواهم به بازی" اندرسن گفت. "من فقط نمی خواهید به نشستن و زباله تابستان و فصل است. امیدوارم ما را ببینید به زودی."

Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن