کتاب دانشگاهی

پیدا کردن کتاب دانشگاهی این روزها به یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان تبدیل شده است. برخی از این کتاب ها به راح

توسط NASERINEWS در 25 آذر 1399
پیدا کردن کتاب دانشگاهی این روزها به یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان تبدیل شده است. برخی از این کتاب ها به راحتی در دسترس نبوده و برای پیدا کردن آن ها باید به چند کتاب فروشی سر زد. این موضوع زمانی سخت تر می سود که اساتید برای تدریس از کتاب های اورجینال و به زبان اصلی استفاده می کنند. توصیه اساتید استفاده از نسخه های الکترونیک و در دسترس این کتاب هاست. با یک جست و جوی ساده نام کتاب دانشگاهی مورد نظرتان لیستی از سایت هایی به نمایش در می آیند که کتب دانشگاهی اورجینال و زبان اصلی را به صوت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. دانلود این کتاب های رایگان کار پیچیده ای نیست. اما اگر نسخه رایگان کتاب دانشگاهی مورد نظر شما درمیان این سایت ها موجود نباشد، ممکن است کار کمی دشوار شود. این کتاب ها را باید با پرداخت هزینه دریافت کنید. سایت های فروش کتاب های دانشگاهی اورجینال در نهایت برای پرداخت هزینه کتاب شما را به درگاهی متصل می کنند که اتصال به آن از طریق بانک های ایرانی امکان پذیر نیست.
کتاب دانشگاهی
کتاب دانشگاهی

ایبوک رالی پلی بین شما و سایت های مرجع فروش کتاب های بین المللی است….

ایبوک رالی یکی از سایت هایی است که به صورت یک واسطه بین شما و سایت اصلی عمل می کند. ایبوک رالی تمام کتاب های دانشگاهی و غیر دانشگاهی را از سایت های خارجی خریداری و آن ها در اختیار کاربران ایرانی قرار داده است. این سایت به شما کمک می کند تا بتوانید، هر کتابی که نیز دارید را به راحتی خریداری کنید. آرشیو ۶ میلیونی ایبوک رالی احتمالا تمام کتاب های مورد نیاز شما را پوشش می دهد.

۱۰۰ درصد تخفیف در هر خرید کتاب از ایبوک رالی…

ایبوک رالی مزیت های زیادی را در اختیار مشتریان و خریداران خود قرار داده است. این سایت نه تنها تمام کتاب ها را با تخفیفی باور نکردنی به میزان ۸۰ درصد در اختیارتان قرار می دهد، بلکه در هر خرید یک بن تخفیف به شما هدیه می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که کتاب های دانشگاهی کمیاب را در صورت موجود نبودن در سایت به راحتی سفارش و آن را دریافت کنید. روش خرید و سفارش از سایت ایبوک رالی و همچنین دریافت بن تخفیف بسیار آسان است.

۱٫ خرید کتاب:

در این روش نیاز است در سایت ثبت نام کرده و وارد آن شوید. پس از ورود به سایت در بخشی که در قسمت میانی سایت قرار داده شده است، نام کتاب مورد نظرتان را وارد و بر روی گزینه جست و جو کلیک کنید. در این زمان لیستی از کتاب هایی که با کلمه وارد شده شما تطابق دارد به همراه تضاویر آن به نمایش در می آید. کتاب خود را انتخاب و آن را به سبد خرید اضافه کنید. در نهایت با پرداخت هزینه لینک آن را دریافت کنید.
کتاب الکترونیکی
کتاب الکترونیکی

۲٫ سفارش کتاب:

اگر پس از جست و جوی کتاب با گزینه سفارش کتاب رو به رو شدید، می توانید آن را به سایت ایران پیپر سفارش دهید. برای سفارش کافی است اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. در این زمان سایت ایبوک رالی بر اساس مشخصاتی که شما وارد کرده اید، کتاب شما را دریافت کرده و پس از پیدا کردن کتاب هزینه آن را به شما اعلام می کنند. تخفیف ۸۰ درصدی کتاب ها بر روی کتاب های سفارشی نیز اعمال می شود. در نهایت پس از پرداخت هزینه می توانید لینک دانلود کتاب را در عرض ۱۲ ساعت دریافت کنید.

۳٫ دریافت بن تخفیف:

این بن تخفیف بر روی تمام کتاب های ایران پیپر اعمال می شود. زمانی که شما کتابی را خریداری می کنید، ایبوک رالی به میزان مبلغی که شما پرداخت کرده اید، یک بن تخفیف ۲۰ درصدی به شما می دهد. این بن تخفیف را می توانید تا یک ماه پس از خرید خود مورد استفاده قرار دهید. مراحلی که در بالا عنوان شد نحوه خرید و دریافت کتاب از ایبوک رالی است. برای دریافت کتاب از ایبوک رالی نیاز به هیچگونه حساب بانکی بین المللی و یا اتصال به درگاه های پرداخت اینتنری بین المللی نخواهید داشت. خرید از ایبوک رالی مانند خرید از یک فروشگاه اینترنتی ایرانی است. منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن