سوئیس به اعطای وام های فدرال به ورزش بدن

ژنو—حرفه ای فوتبال و هاکی روی یخ لیگ در سوئیس در خط به دریافت وام های فدرال در مجموع 350 میلیون فرانک سوئیس ($

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

ژنو—حرفه ای فوتبال و هاکی روی یخ لیگ در سوئیس در خط به دریافت وام های فدرال در مجموع 350 میلیون فرانک سوئیس ($507 میلیون دلار) برای کمک به تیم های مقابله با از دست دادن درآمد در طول بیماری همه گیر.

دولت تصویب یک بسته کمک در چهار شنبه که شامل teaming تا با سوئیس بر اساس کمیته بین المللی المپیک به ارائه repayable وام تا 60 بین المللی سازمان های ورزشی مستقر در این کشور است.

فوتبال و هاکی محبوب ترین تیم ورزشی در سوئیس و هر دو تعطیل شد, توسط فدرال حاکم در فوریه منع تجمع جرم.

سوئیس در لیگ هاکی لغو آن فصل به طور کامل و دو برتر فوتبال بخش می تواند راه اندازی مجدد در ماه آینده در خالی استادیوم. 20 باشگاه های تنظیم شده برای تصمیم گیری در مارس 29.

دور اول از وام های فدرال در دسترس خواهد بود از طریق لیگ به پوشش تیم ضرر و زیان از ژوئن 1 به مدت شش ماه: 100 میلیون فرانک سوئیس ($145 میلیون) را در ابتدا در دسترس خواهد بود به تیم های فوتبال و 75 میلیون فرانک سوئیس ($108.7 میلیون) برای هاکی

"تجربه ما از گذشته های مالی و بحران اقتصادی به ما نشان داده است که ورزش به طور کلی بیشتر متاثر از اقتصاد" شورای فدرال سوئیس در بیانیه ای گفت.

شرط دریافت وام است که آموزش جوانان باید حفظ شود در همان سطح است. پول در نظر گرفته شده است به پوشش "حقوق برخی از بازیکنان است."

به عنوان آن هنوز مشخص نیست که پرداخت طرفداران می توانید شروع به حضور در بازی های فصل آینده همان مقدار می تواند در دسترس ساخته شده به فوتبال و هاکی در 2021 بودجه فدرال.

بیشتر از 150 میلیون فرانک سوئیس ($217 میلیون دلار) است که در کنار دیگر نخبگان ورزشی و باشگاه ها.

المپیک برنامه وام پوشش داده شده است در یک 50-50 تقسیم توسط کمیته بین المللی المپیک و مقامات دولتی در فدرال و کانتون (ایالت) سطح.

"این ابتکار خوبی است تشکر و قدردانی از اهمیت بین المللی ورزشی فدراسیون و ورزش" رئیس کمیته بین المللی المپیک توماس باخ در بیانیه ای گفت.

شورای فدرال گفت: پس دادنی کمک در دسترس است به سه ثروتمندترین ورزش بدن مستقر در سوئیس — فوتبال بدن فیفا و یوفا به علاوه کمیته بین المللی المپیک.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

فیفا حدود 3.8 میلیارد دلار در ذخایر و گفته است: "ایجاد یک صندوق اضطراری برای کمک به فدراسیون های مسابقات و پروژه های تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

یوفا و کمیته ملی المپیک هر دو باید صدها میلیون دلار در ذخیره اما تخمین زده اند از دست دادن نه رقم مبالغ با توجه به تعویق انداختن 2020 قهرمانی اروپا و بازی های المپیک توکیو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن