بقایای کریستبل حرکت به میانه پس از شلاق جنوب - سه شنبه, 09 Jun 2020 PST

SPRINGFIELD, Mo. (AP) — بقایای طوفان گرمسیری کریستبل نقل مکان کرد و در بخش هایی از غرب میانه روز سه شنبه پس ا

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

SPRINGFIELD, Mo. (AP) — بقایای طوفان گرمسیری کریستبل نقل مکان کرد و در بخش هایی از غرب میانه روز سه شنبه پس از شلاق جنوب رها کردن بارندگی و آوردن توفانی بادها به عنوان بادهای سنگین باران و رعد و برق پیش بینی شد.

Heavy rain آمار میسوری صبح روز سه شنبه و کریستبل انتظار بود به شدت بعد از آن در روز به عنوان یکی دیگر از "انرژی" آب و سیستم روش از غرب و شروع به ارتباط برقرار کردن با آن آب و هوا خدمات ملی گفت.

کریستبل ممکن است تولید فلش سیل و جدا رودخانه و جاری شدن سیل به عنوان باران همچنان شب شنبه و یکشنبه این سرویس آب و هوا گفت.

اواسط بعد از ظهر وزش برداشت کرده بود بطور قابل توجهی با یک تند باد از 62 مایل در ساعت ثبت شده در نیمه راه فرودگاه بین المللی در شیکاگو سمت جنوب غربی با توجه به آب و خدمات. وجود دارد گزارش ها از قطع درختان در داخل و اطراف شهر با ارائه دهنده برق کشورهای مشترک المنافع ادیسون گزارش در مورد 19,000 بدون قدرت در ایسترن ایلینوی در اواخر روز سه شنبه.

آب و هوا خدمات هواشناس Rafal origami kids گفت که بادها از 50 مایل در ساعت شد و انتظار می رود از اواخر بعد از ظهر تا نیمه شب.

Boaters شد هشدار داد باد نیروی باد در دریاچه میشیگان در روز سه شنبه و چهارشنبه و origami kids گفت: تا آنجا که یک اینچ از بارش باران می تواند سقوط در منطقه قبل از طوفان پاک کردن.

یک گردباد های تایید نشده توسط آب و خدمات گزارش شده در ایروکیز شهرستان دیر روز شنبه در جنوب شیکاگو است. با این حال ایروکیز شهرستان کلانتر گفت: آن را نمی دریافت گزارش از آسیب و یا آسیب.

بادهای می تواند احساس از نبراسکا به ویسکانسین, پیش بینی گفت. در بخش هایی از, آیووا, مینه سوتا و داکوتای جنوبی به باد پر باد و رطوبت کم را تهدید آتش سوزی در مناطق خشک چمن, پیش بینی هشدار داد.

باران سنگین گزارش شده است در شمال شرقی, آیووا, با Waterloo گزارش 2.12 اینچ از باران پر creeks و باعث puddling در خیابان ها با توجه به خدمات ملی آب و هوا هواشناس کنی Podrazik. پیش بینی های تماس برای پراکنده رگبار و رعد و برق شب شنبه و جمعه باعث یک فلش سیل دیده بان برای این منطقه است.

در نبراسکا آب و هوا سرویس هشدار ساکنان بسیاری از دولت برای تهیه سه شنبه و چهارشنبه برای آب و هوا است که می تواند شامل بادها بیش از 65 mph (105 kph) در مکان و همچنین بارش شدید باران و احتمال تگرگ و گردباد در مرکز و شرق بخش هایی از دولت است.

کریستبل ضعیف به افسردگی اوایل روز دوشنبه پس از inundating ساحلی لوئیزیانا و ginning خطرناک است آب و هوا در طول بیشتر از آمریکا در سواحل خلیج فارس ارسال امواج توفنده بیش از می سی سی پی سواحل swamping بخش هایی از یک آلاباما شهر جزیره و تخم ریزی یک گردباد در فلوریدا.

کپی رایت 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع بدون اجازه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن