درخواست دکتر کیهان: چرا برخی از پرندگان ارگاسم با صدای بلند در حالی که پرندگان دیگر ارزان بی سر و صدا? - Sun, 19 Jul 2020 PST

دانشگاه ایالتی واشنگتن عزیز دکتر کیهان: چرا برخی از پرندگان ارگاسم با صدای بلند در حالی که پرندگان دیگر ارزان

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

دانشگاه ایالتی واشنگتن

عزیز دکتر کیهان: چرا برخی از پرندگان ارگاسم با صدای بلند در حالی که پرندگان دیگر ارزان بی سر و صدا? – Traver, 4, ایندیانا,

عزیز Traver,

که یک مشاهده است. پرندگان همه نوع از تلفن های موبایل و برای بسیاری از دلایل مختلف.

زمانی که من سوال شما من به نام من دوست جسیکا تیر یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ایالتی واشنگتن که مطالعات سیاسی.

او گفت: یکی از دلایل اصلی پرنده را با صدای بلند صدا است که برای جذب همسر. هنگامی که پرندگان پیدا کردن هر یک از دیگر آنها می توانند یک لانه برای تخم مرغ های خود را و صبر کنید برای نوزادان به تخم.

پرندگان مانند چلچله ها و سارها یادگیری آهنگ های خود را زمانی که آنها بچه. معمولا آنها یاد آهنگ از پدر خود.

"که آهنگ آنها در حال رفتن به آواز خواندن برای بقیه زندگی خود را" تیر گفت.

یکی از تیر های مورد علاقه پرنده برای تلفن های موبایل است متنوع برفک, یک نارنجی و سیاه و سفید مرغ نغمه سرا که زندگی در شمال غربی اقیانوس آرام. آنها شناخته شده برای تماس های خود را که صدا کمی مانند یک بشقاب پرنده است. او همچنین به من گفت که همه پرندگان آهنگ ها. برخی از پرندگان مانند شاهین و مرغ دریایی ایجاد صدا مانند گاوها, clucks یا screeches.

پرندگان نیز ممکن است با صدای بلند به دلیل آنها می خواهند به اجازه پرندگان دیگر می دانم که آنها در بر داشت غذا. آن را تقریبا مانند یک دعوت برای شام. پرندگان کودک نیز ممکن است chirp بی سر و صدا یا با صدای بلند زمانی که آنها گرسنه هستند.

در آزمایشگاه در WSU, تیر سوابق سیاسی' آهنگ میکروفن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارتباط آنها با یکدیگر به خصوص زمانی که آنها گرسنه هستند. این تحقیقات به ما کمک خواهد کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارتباطات و چقدر مواد غذایی وجود دارد که برخی از پرندگان زیستگاه.

پرندگان نیز ممکن است با صدای بلند هنگامی که احساس خطر در محیط زیست خود را. هنگامی که پرندگان شنیدن یک همکار پرنده ارسال یک هشدار هر کس ممکن است واقعا آرام است. شما ممکن است شنیدن جوانه زدن. این می تواند کمک به پرندگان در امان ماندن از شکارچیان.

اگر پرندگان هستند که کمی ساکت تر, آن را فقط ممکن است منظور آنها از نوع چت در طول روز است. موقعیت های مختلف ممکن است تماس بگیرید برای حجم های مختلف. این درست است که در میان انسان ها ، شاید یک دوست yells در سراسر زمین بازی برای گرفتن توجه خود را و یا شاید شما باید واقعا آرام و قرار خود را از گوش دادن گوش در طول storytime.

در حالی که انسان می تواند برای تلفن های موبایل را با کمک از تارهای صوتی خود را و پرندگان با استفاده از یک بخش به نام syrinx (نگاه کنید-غلطک). شترمرغ بسیار بزرگتر syrinx از, می گویند, کوچک, فرو کردن, اما آنها کار در روش های مشابه.

به عنوان حرکت هوا از طریق syrinx آن کمک می کند تا تولید صداهای مختلف است. به نوعی مرا به یاد چگونه حرکت هوا را از طریق یک ابزار موسیقی است.

و آن پرنده برای تلفن های موبایل را می توانید گوش من باد به سمت راست. شاید آنها خود را گرفتار توجه بیش از حد و الهام بخش شما به دنبال منبع صدا.

دفعه بعد که شما به خارج از گوش خود را نگه دارید ، چگونه بسیاری از انواع مختلف پرندگان می تواند شما را بشنوم ؟ می تواند شما در پیدا کردن پرنده ساخت صدا ؟

صمیمانه

دکتر جهان

درخواست دکتر جهان یک پروژه از دانشگاه ایالتی واشنگتن. ارسال یک سوال در askdruniverse.wsu.edu/ask.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب