بانک ها منجر سهام پایین تر پس از تغذیه کلاه سود سهام خود را - Thu, 26 Jun 2020 PST

مالی شرکت های led تیز اسلاید برای سهام در وال استریت جمعه پس از فدرال رزرو دستور داد بسیاری از ملت بزرگترین با

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

مالی شرکت های led تیز اسلاید برای سهام در وال استریت جمعه پس از فدرال رزرو دستور داد بسیاری از ملت بزرگترین بانک به حالت تعلیق buybacks از سهام خود را و کلاه پرداخت سود سهام را برای چند ماه.

S&P 500 به پایین بود 2% دادن تا همه از آن سود پس از تجمع در روز قبل از. این شاخص در سرعت بارگیری در این هفته از دست دادن. ارتباطات و فن آوری سهام نیز برای اختصاص یک تکه بزرگ از بازار گسترده اسلاید. انرژی سهام کاهش یافت و همراه با قیمت نفت خام است. بازده اوراق قرضه مخلوط شد.

فروش این هفته به شرح زیر افزایش تعداد تایید جدید کروناویروس موارد یک روند است که به تضعیف خوش بینی برای یک چرخش اقتصادی است که به کمک درایو ارتجاعی برای سهام برای بیشتر از سه ماه گذشته است. سرمایه گذاران در حال حاضر نگران است که بازگشایی کسب و کار است که بسته شده بود را به علت شیوع بیماری می تواند مجموعه را توسط افزایش در موارد نور امید نسبتا بهبود سریع اقتصادی است.

"که قطعا خواستار به سوال چگونه شدید این بازیابی خواهد بود" گفت: لایحه Northey ارشد مدیر سرمایه گذاری در بانک ایالات متحده آمریکا مدیریت ثروت. "ما مجبور به اذعان به وجود درجه بالایی از عدم اطمینان در مورد چگونگی این است که به پیشرفت برای تعادل از سال است."

میانگین صنعتی داو جونز پایین بود 618 امتیاز یا 2.4% به 25,131. Nasdaq که آمار تمام زمان بالا در اوایل این هفته تضعیف 1.9%. این شاخص راسل 2000 از سهام شرکت بود 2 درصد.

با وجود عقب نشینی در این هفته معیار S&P 500 شاخص در سرعت آن بهترین سه ماهه از سه ماهه چهارم سال 1998 است.

بازار شده اند عمدتا محوری پس مارس در امیدوار است که ایالات متحده و مناطق در سراسر جهان می تواند همچنان به آسانسور بهار مستندات قرار داده و در محل به سرعت گسترش coronavirus. اما نشانه ای از تجدید حیات در وقوع هستند stoking نگرانی که بازگشایی کسب و کار ممکن است قطع شود به تأخیر انداختن اقتصاد را بازیابی.

تعداد تایید جدید کروناویروس موارد هر روز در ایالات متحده ضربه تمام زمان بالا از 40,000 گرفتی علامت گذاری مجموعه در طول مرگبارترین کشش در اواخر ماه آوریل است. مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان در حال افزایش است, در بخش هایی از کشور به خصوص در جنوب و غرب است. تجدید حیات در این ویروس در حال حاضر به رهبری برخی از فرمانداران برای رد گم کردن و یا حداقل توقف reopenings از کشورهای خود را.

"که به مفهوم واقعی برای سرعت که در آن ما می توانیم بازگشت به اقتصادی عادی," Northey گفت:, و اضافه کرد که در حالی که برخی از کشورهای در حال عقب بازگشایی مجدد این احتمال وجود خواهد داشت گسترده در سراسر کشور مستند.

بخش مالی سهام در زمان سنگین ترین زیان در معاملات صبح روز جمعه یک روز پس از تغذیه دستور 34 ملت بزرگترین بانک به حالت تعلیق buybacks از سهام خود و کلاه پرداخت سود سهام تا سپتامبر. 30 به طوری که آنها می تواند به تقویت سیستم دفاعی در این رویداد از یک برنامه به طور بالقوه مخرب رکود است.

یکی از سرمایه های مالی کاهش یافت 8 درصد گلدمن ساکس کاهش یافته است 7.2% و جی پی مورگان پایین بود 5 درصد است. در این اطلاعیه آمده به عنوان بخشی از تغذیه سالانه "تست استرس" که نشان داد که در بدترین سناریو مربوط به اقتصاد ایالات متحده در حال ویران شده توسط این بیماری همه گیر از بانک ها را در مجموع از دست دادن حدود 700 میلیارد دلار.

بانک مرکزی و دیگر تنظیم کننده همچنین اعلام کرد که آنها را سهولت در قوانین که در حد توانایی بانک ها برای سرمایه گذاری در صندوق های تامینی و برخی از مناطق دیگر. این تغییر می تواند کمک به افزایش سود بانکی پس از بانک مرکزی کاهش نرخ بهره تقریبا صفر در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

Facebook کاهش یافت 8.4% به عنوان یک تبلیغات تحریم با هدف فشار به شبکه های اجتماعی غول پیکر به انجام بیشتر برای جلوگیری از نژادپرستانه و خشونت آمیز از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در خدمات خود را تشدید. در روز پنج شنبه Verizon اعلام کرد که تا به حال پیوست Facebook ad تحریم گفت: آن را متوقف تبلیغات در Facebook تا زمانی که شرکت "می تواند به ایجاد یک راه حل قابل قبول است که باعث می شود ما راحت است." سهام در Verizon شد پایین 2.1%.

معامله گران همچنین ریخته سهام در نایک پس از ورزشی پوشاک ساز گزارش از دست دادن بزرگ به عنوان بسیاری از فروشگاه های آن مجبور شدند به نزدیک است. سهام تضعیف 6.3%.

بازده اوراق قرضه مخلوط شد. عملکرد 10 ساله خزانه توجه به تضعیف 0.64% از 0.67% یکی دیگر از نشانه ای از احتیاط در بازار است. عملکرد تمایل به حرکت با انتظار سرمایه گذاران برای اقتصاد و تورم است.

نگرانی که یک عقب نشینی در بازگشایی کسب و کار می تواند مانع تقاضا برای انرژی کمک کرد پایین کشیدن قیمت نفت جمعه. معیار خام ایالات متحده به پایین بود با 1.7% $38.08 در هر بشکه رسید. قیمت نفت خام برنت, قیمت استاندارد بین المللی روغن پایین بود 1.3% $40.62 در هر بشکه رسید.

عمده شاخص ها در اروپا اکثرا پایین تر است. این شاخص DAX در آلمان تضعیف 0.7% در حالی که شاخص CAC 40 در فرانسه بود پایین 0.2%. FTSE 100 لندن شد تا 0.2%. بازارهای آسیا به پایان رسید بیشتر بالاتر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن