'آنها را از دست داده اند کنترل: چگونه مینیاپولیس رهبران موفق به متوقف کردن شهرستان خود را از سوزاندن

دو روز پس از جورج فلوید درگذشت رئیس پلیس مینیاپولیس به نام شهردار در اطراف شام. او نیاز به کمک. چه آغاز شده به

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

دو روز پس از جورج فلوید درگذشت رئیس پلیس مینیاپولیس به نام شهردار در اطراف شام. او نیاز به کمک. چه آغاز شده به عنوان تظاهرات مسالمت آمیز در خارج از 3rd پلیس حوزه تبدیل شد به ضرب وشتم.

"او گفت:" هدف این است که گرفتن غارت. ما در حال رفتن به قادر به رسیدگی به این خود ما,'" یاد می آورد شهردار یعقوب فری که به نام رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و خواسته گارد ملی.

فرماندار گفت که درخواست در نظر گرفتن. پس از آن او ابراز تعجب است که رهبران شهر به نظر نمی رسد به یک طرح که در آن آنها می خواستند سربازان برای رفتن.

به عنوان شب عینک, ده ها تن از ساختمان های پشت سر هم به شعله های آتش بدون آتش خدمه در چشم. یک آپارتمان شش طبقه بود که هنوز هم تحت ساخت و ساز سقوط به یک توپ از آتش است. با تکنولوژی بالا کارخانه به آتش کشیده شد. ساکنان به نام 911 از جان گذشته برای کمک به, اما dispatchers غرق شد.

بیش از سه شب 5-کشش مایل مینیاپولیس پایدار فوق العاده آسیب. پلیس در حوزه خانه خود را به آتش كشيده شد و پس از شهردار دستور داد به تخلیه ساختمان. یک ماه بعد در این شهر است که هنوز در تلاش برای درک آنچه اتفاق افتاده است و چرا: نه از سال 1992 ناآرامی در لس آنجلس در یک شهر آمریکایی دچار چنین مخرب میباشند.

خورشید می درخشد بیش پوسته IOOF ساختمان در دریاچه سنت و 27 Ave. E. در مینیاپولیس روز شنبه, مه 30 سال 2020 به عنوان داوطلب همگرایی در منطقه برای تمیز کردن پس از یک شب دیگر از خشونت و غارت. آتش سوزی سوخته بدون کنترل و هزاران معترض با پلیس از قتل جورج فلوید نادیده گرفته و یک حکومت نظامی به عنوان ناآرامی غرق مقامات برای یک شب دیگر در مینیاپولیس. فرماندار اذعان شنبه که او didnÕt به اندازه کافی نیروی انسانی برای جلوگیری از هرج و مرج است. (جان Autey / پایونیر پرس)

اکثریت قریب به اتفاق معترضان در مینیاپولیس مانند دیگران در سراسر کشور راهپیمایی مسالمت آمیز و برخی از تلاش برای مداخله برای جلوگیری از تخریب. به بسیاری از آسیب شد و قابل فهم پاسخ به سال از بی عدالتی در دست مینیاپولیس پلیس انفجار خشم است که فعالان هشدار داده بود در آینده اگر این شهر نمی اصلاحات اجرای قانون است.

در همان زمان آن را زده صمیمی مدنی-فکر جامعه است که در حال حاضر در تلاش تحت coronavirus بیماری همه گیر. آتش سوزی و غارت تخریب صدها نفر از کسب و کار در میان آنها یک کارگر متعلق به دوچرخه co-op, تاریخی, کسی که شام میخورد اجرا شده توسط یک زن و شوهر و جدید ستاد مرکزی یک سازمان غیر انتفاعی است که با این نسخهها کار با بومیان آمریکا ،

بررسی حوادث از جمله مصاحبه با بیش از دو دوجین مقامات منتخب فعالان و صاحبان کسب و کار و ساکنان نشان می دهد حداقل در برخی از تخریب ناشی از شکست در حکومت. شهردار و دیگر رهبران محلی بسیاری از آنها نسبتا جدید به نقش خود موفق به پیش بینی شدت ناآرامی ها و یا کنار هم قرار دادن طرح های موثر برای مقابله با آن است.

فری تلاش به دست آوردن مجدد اعتماد به نفس از مینیاپولیس ساکنان. او ناودان شده توسط صاحبان کسب و کار به انجام نمی دهد به اندازه کافی برای محافظت از اموال خود را. او شده است pilloried توسط پلیس برای سفارش رها از حوزه خانه. و او را هو و heckled توسط فعالان چرا که او را پشتیبانی نمی کند تقاضای خود را به از بین بردن اداره پلیس.

وقتی پرسیده شد که در مورد دست زدن به غارت و آتش سوزی, فری گفت که در این لحظه او مواجه شد با یک سری از انتخاب غیر ممکن است همه آنها بد است.

"من امیدوارم که در سال ها و دهه ها از در حال حاضر ما می توانید به عقب نگاه در این زمان تروما و آشفتگی و تشخیص آن را به عنوان لحظه ای که در آن ما افزایش یافت تا ایران در هدف و در نهایت ایجاد تغییر است که همه ما تصور می کنیم," فری گفت.

و او بر طبیعت بی سابقه ای از بحران — سه شب از شورش در میان یک بیماری همه گیر. "وجود دارد هیچ راهکار برای این" او گفت:.

یک چهره جدید

روز پس از جورج فلوید درگذشت در روز یادبود فری اعلام کرد که هر چهار ماموران درگیر شده بودند اخراج شدند. او نیز اتهامات جنایی واصل شود.

"هر آنچه که تحقیقات نشان می دهد آن تغییر نمی کند این حقیقت ساده است که او باید با ما در این صبح" فری گفت: از فلوید عاطفی در اظهارات اولیه صبح سهشنبه ایستاده در کنار رئیس پلیس Medaria Arradondo. "سیاه بودن در آمریکا نباید حکم اعدام."

خود را سریع صریح بیانیه برنده ستایش از فعالان و حتی برخی از چاشنی سیاستمداران است. اما دیگران گفت: حرکت خطرناکی از خود بیگانه رتبه-و-فایل افسران.

"هنگامی که فری می آید و اساسا طرف با معترضان او فرستاده است سیگنال که پلیس هستند و خود به خود گفت:" لارنس Jacobs, استاد سیاست عمومی در دانشگاه مینه سوتا است. "اگر شما در حال رفتن به می گویند چیزی شبیه به آن, شما باید یک طرح برای آنچه که اتفاق خواهد افتاد چرا که شما در حال حاضر ملتهب هر دو طرف از این موضوع است."

انتخاب 2½ سال قبل در سن 36, فری تا به حال وعده داده شده برای بازسازی این شهر تصویر عمومی پس از سال ها از اخبار منفی داستان در مورد مشخصات بالا در افغانستان. او صعود در مینه سوتا سیاست ناشی از توانایی خود را به صحبت کردن با زبان عدالت اجتماعی در حالی که در همان زمان wooing جامعه کسب و کار با جاذبه خود را.

"من منزجر که مینیاپولیس است که در کانون توجه برای همه به دلایل نادرست او گفت:" در یک کمپین تبلیغ در سال 2017. "تیراندازی پلیس. عدم تحمل و نابرابری است."

پیروزی خود را بیش از سلف خود comedians بود بیشتر از همه فوق العاده ای با توجه به نسبتا اخیر روابط به شهرستان. شمال ویرجینیا بومی بود که یک دونده حرفه ای برای سال Frey سقوط در عشق با مینیاپولیس پس از او فرار یک ماراتن وجود دارد. او به دست آورده مدرک حقوق و در زمان کار با یک سفید-کفش حقوقی در این شهرستان در سال 2009. چهار سال بعد او برای شورای شهر و برنده شد.

دو سال بعد 24 ساله سیاه پوست به نام Jamar کلارک بود به ضرب گلوله در سر بعد از پلیس در پاسخ به یک تماس در مورد یک اختلاف داخلی. فعالان و معترضان در راهرو از 4 حوزه پلیس برای روز. شهردار هاجز شخصا نشان داد وجود دارد به واسطه یک راه حل و 18 روز شغل به پایان رسید بدون یک شورش.

"همه ما نگه داشته و گفت که" هدف ما این است که به این شهر burn'" گفت: کارلا Kjellberg رسمی مشاور هاجز در آن زمان است.

Nekima لوی آرمسترانگ, یک, حقوق مدنی, وکیل است که به سازماندهی که پلیس در اعتراض به عنوان یکی از جورج فلوید گفت که او هشدار داد رهبران شهرستان در سال 2015 است که او تا به حال شخصا مواجه می شوند افرادی که آماده بودند برای رایت کردن پلیس حوزه ،

فایل – در این مه 28, 2020, فایل, عکس, مینیاپولیس, رئیس پلیس Medaria Arradondo, مرکز, گوش به عنوان مینیاپولیس شهردار یعقوب فری می شود و عاطفی در یک کنفرانس خبری در مینیاپولیس, Minn. جورج فلوید مرگ و تظاهرات آن را مشتعل در سراسر کشور بیش نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس باید پرسش در مورد اینکه آیا Arradondo — و یا هر رئیس — می توانید یک بخش که در حال حاضر رو به یک حقوق مدنی بررسی است. (الیزابت Flores/استار تریبیون از طریق AP فایل)

"اگر ما نمی مهار در اداره پلیس و رسیدگی به نابرابری های اقتصادی ما آماده برای تبدیل شدن به بعدی فرگوسن" لوی آرمسترانگ گفت: او گفت: شورای شهر در آن زمان با اشاره به Missouri شهرستان بود که سایت از شورش. "این یک احتراق وضعیت است."

یک درگیری می شکند

روز پس از جورج فلوید درگذشت 38 خیابان و خیابان های شیکاگو معترضان راهپیمایی از محل که در آن او gasped تحت یک افسر پلیس زانو به 3 حوزه, در, دریاچه, خیابان, جایی که آنها معتقد بودند این افسر کار کرده است.

آنها بسیج مسالمت آمیز در این مرحله با یک بلند گو حرف زدن و نشانه. پس از آن به عنوان شب بسته در آنها آغاز شده و سرگردان از خانه. اما داد و بیداد کن گروه پوست کنده و دور اسپری-نقاشی گرافیتی در حوزه پلیس دیوار. کسی که شکست پنجره خالی رزمناو پلیس. "این خوب است" یک زن جوان معترض را می توان شنید گفت: در یک فیلم بعد از ارسال به Facebook. یک درگیری آغاز شد. "همه رفتن خانه" کسی فریاد زد.

سه مایل دورتر در شهر فری بود دریافت تماس از نگران رهبران محلی. او به آنها اطمینان داد همه چیز تحت کنترل است.

"من از شنیدن این که بد نیست," او گفت: یک عضو شورای شهر از طریق تلفن.

ارمیا الیسون یک تازه انتخاب عضو شورای شهر که تا به حال شرکت در 2015 اعتراض به پلیس توصیه شهردار به ترک خرابکاری به تنهایی.

"تمرکز خشم پلیس و این ساختمان" الیسون استدلال. "اگر ما اجازه دهید که جمعیت آن چیزی را ما ممکن است یدکی, محله."

اما فری نیست برای متوقف کردن ماموران پلیس از حرکت و شلیک گاز اشک آور و نارنجک.

خودرو منطقه فروشگاه در میننهها خیابان و خیابان دریاچه در مینیاپولیس سوختگی اوایل روز شنبه 28 مارس در سال 2020 به عنوان ادامه اعتراضات بیش از مرگ جورج فلوید روز دوشنبه در بازداشت پلیس. (نیک Woltman / پایونیر پرس)

بعد صدها نفر از تظاهرکنندگان خشمگین جمع شده بودند یک بار دیگر در خارج از حوزه خانه مواجه خاموش در برابر خطوط از افسران که گاهی شلیک گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی. نزدیک یک مرد سفید پوست که عینک یک ماسک ضد گاز و انجام یک چتر شروع آرامی شکستن پنجره ها در یک AutoZone با یک چکش. در ساعت AutoZone رفت تا در شعله های آتش.

شب که شهردار خواسته مینه سوتا گارد ملی برای کمک به این شهرستان است. او در سمت چپ پلیس برای رسیدگی به جزئیات استقرار پس به اعتقاد او آنها تا به حال حق تخصص.

دستیار ارشد مایک Kjos اذعان کرد: "برخی از سردرگمی" بیش از سطح جزئیات مورد نیاز است.

"این بود که به سرعت در حال تحول وضعیت," او گفت:. "ما فکر می کنیم می تواند یک درخواست در و در حالی که مردم در حال ورود ما می تواند فرموله کردن چه باید بکنید."

علاوه بر این رهبران شهر را درک نمی کنند چقدر زمان می توانید آن را برای شهروند سربازان گارد ملی خود را به ترک شغل معمولی, گزارش, برای, وظیفه جمع آوری دنده خود را و سفر به مینیاپولیس.

"ما انتظار می رود آنها را به در سمت راست سایت در آن وجود دارد" گفت: الندرا Cano, یک عضو شورای شهر که شرکت در یک "تعقیب پلیس" مبارزه در دانشگاه و در حال حاضر ریاست شورای عمومی کمیته ایمنی. مانند فری اکثریت قریب به اتفاق مینیاپولیس اعضای شورای شهر نسبتا جدید به حاکم. پنج دفتر در زمان 2018; یکی دیگر از پنج سال 2014 از جمله Cano.

به عنوان شب چهارشنبه عینک, ساختمان, از بالا و پایین خیابان دریاچه پشت سر هم به شعله.

"کل این محله می تواند به سوزاندن امشب" جیمی Schwesnedl, شرکت, صاحب, ماه, کاخ, کتاب, کتابفروشی نزدیک پلیس در حوزه, خانه, به خاطر فکر کردن به او صرف شب خود را در سقف تماشای ساختمان های اطراف او را سوزاند. "من فقط نمی تواند بر این باورند که شهر نیست این پیش بینی و یا پاسخ به آن را در هر نوع از فعال راه است."

سوخته وسایل نقلیه باقی می ماند در یک پارکینگ در امتداد شرق دریاچه خیابان پس از آنها نابود شدند در اعتراض دو روز قبل از سه شنبه, ژوئن 2, 2020, در مینیاپولیس. تظاهرات ادامه داد: پس از مرگ جورج فلوید که پس از مهار توسط مینیاپولیس افسران پلیس در مه 25. (AP Photo/جان Minchillo)

Schwesnedl که به مدت طولانی بر این باور بودند که پلیس باعث مشکلات بیشتری نسبت به آنها ثابت گفت: شهرستان رهبران باید نشده است غافلگیر شده توسط سطح از خشم.

"این برای من روشن بود صبح روز سه شنبه که این یک معامله بزرگ است." "این بود که فقط مردم بودند و رفتن به بیرون می آیند و اعتراض در روز سه شنبه و رفتن به خانه. این است که مردم خشمگین هستند و دچار آسیب های روانی و بیکار و آنها را در داخل برای 2½ ماه."

آتش نشانان می خواستم اسکورت پلیس برای محافظت از آنها را از تظاهر کنندگان به عنوان آنها مبارزه شعله های آتش و به طوری که آنها برگزار می شود. ساکنان آنچه را که آنها می توانند با شلنگ باغ.

'من در منطقه در حال سوختن است'

همانطور که خورشید بالا آمد در صبح روز پنج شنبه در این شهر امیدوار بود که بدترین گذشته بود. اما بعد که روز به تظاهرات مسالمت آمیز ادامه داد: در جای دیگر عصبانی جمعیت جمع شده بودند یک بار دیگر در خارج از حوزه پلیس ،

که بعد از ظهر Hennepin County وکیل Mike Freeman گفت: دفتر کار خود نیاز به زمان بیشتری برای بررسی قبل از شارژ افسران برای Floyd مرگ است. فری تصمیم به جلو و افسران را از خیابان خارج 3rd حوزه ساختمان در یک پیشنهاد به د-تشدید تنش. اما آن را تا به حال در مقابل اثر با توجه به پاتریشیا تورس ری یک سناتور از مینیاپولیس که نشان دهنده منطقه نژادی متنوع منطقه است که دیده می شود افزایش توسعه در سال های اخیر است. غارتگران شکست را به liquor store در سراسر خیابان را از پلیس حوزه خانه و دست از بطری به جمعیت.

"مردم مست" او به یاد می آورد. "شهردار به من گفت که او تا به حال این, تحت, کنترل," او گفت: از او مکالمه تلفنی کوتاه در روز قبل از آن با فری که تا به حال هنوز به دیدار بحرانزده حوزه پلیس. به عنوان شب سقوط کرد, دود شروع به موج بلند از بیشتر ساختمان. تورس ری دست پاچه. او به نام فرماندار و خواهش کرد که او را به دخالت.

"من نیاز به کمک. من منطقه در حال سوختن است," او گفت: او گفت: Walz. "من نمی بینم این طرح از این شهر به آن آدرس. پاسخ او اين بود 'سناتور, من در راه هستم.'"

Walz شگفت زده شد که این شهر هنوز هم داده نشده است مقامات دولت جزئیات بیشتر در مورد آنچه گارد ملی باید انجام دهید.

"من نمی دانم آنچه در این طرح است و کاملا من نمی خواهید به صبر برای این شهر به من بگویید که چه برنامه ریزی شده بود." او گفت:. "من فکر کردم آنها کنترل از دست داده اند.'"

چند صد نفر از سربازان گارد ملی همراه با اعضای دولت گشت وارد در مینیاپولیس اواخر پنج شنبه شب. اما آنها نمی رفتن به پلیس حوزه. در عوض مینیاپولیس اداره پلیس خواسته بود آنها را به همراهی firetrucks و برای محافظت از فدرال رزرو و, بازار Nicollet, در مرکز شهر.

سابق سیرز ساختمان در حال حاضر شناخته شده به عنوان Midtown بازار جای خود می ایستد پشت خیابان های شیکاگو ساختمان نابود شده در آتش سوزی از شورش یکشنبه 31 مه سال 2020 در مینیاپولیس. خشم پس از مرگ جورج فلوید که پس از مهار توسط مینیاپولیس افسران پلیس در 25 مه منجر به سوزاندن کسب و کار در کنار دریاچه خیابان راهرو که در آن مهاجران موفقیت پیدا کرده اند. (AP Photo/Bebeto ماتیوز)

اما همه چیز در حال چرخش خارج از کنترل در محله اطراف حوزه ، تقریبا هر ساختمان در اطراف آن شده بود تخریب غارت شده و یا به آتش کشیدند. همسایه ها با هم متحد برای محافظت از اموال خود را از 911 dispatchers غرق شد. "قرار نیست خودتان را در معرض خطر برای محافظت از فروشگاه ما" Schwesnedl ارسال شده در Facebook صفحه از ماه کاخ کتاب. "زندگی خود را بی بها است درست مثل جورج فلوید است."

در حدود 10 آن شب چند ساعت پس از فری به دادگاه تجدید نظر برای آرامش در Rachel Maddow را نشان می دهد در MSNBC, جمعیت خارج از حوزه پلیس خانه شکسته درب. در مواجهه با امکان hand-to-hand combat شهردار دستور داد به تخلیه ساختمان.

"ما در مواجهه با این شکست شکست شکست گزینه" فری گفت. "ما به معنای واقعی کلمه نیاز به انتخاب بین جلوگیری از اضافی غارت حفاظت از حوزه و ارائه اسکورت به آتش نشانان برای خاموش کردن آتش سوزی. هیچ راهی وجود دارد که ما می تواند انجام دهد،"

افسران چپ ترکیب در یک بند از وسایل نقلیه پلیس. جمعیت را تشویق می کردند و مجموعه ای از ساختمان در آتش است. وحشت Walz در زمان شارژ از تلاش برای برقراری نظم در این شهر است. ساعت بعد گارد ملی وارد شده است.

پس

در این هفته از پلیس حوزه سوزانده حداقل سه مردان سنین 22 و 23 و 26 که ناآشنا به اعتراض سازمان باید دستگیر شده و به اتهام کمک و معاونت در جرم آتش سوزی.

فری که یک بار مبارزه کرد و در این ایده قرار دادن این شهر در اخبار برای دلایل درست است که تعهد به بازسازی آنچه ویران شد و چیزی بهتر و عادلانه تر در خود جای داده است.

"من فکر می کنم ما در حال تبدیل یک صفحه," او گفت:.

کسانی که تحت تاثیر این آتش سوزی tallying آنچه از دست داده بود و تلاش برای حرکت رو به جلو است. شهر صحبت کردن با کسی که شام میخورد که تا به حال تغذیه محله از سال 1946 تا زمانی که آن را یاد teal ثبت شده بود اضافه شده به لیست نشانه تاریخی برای اولین بار غارت که چهارشنبه شب پس از آن به زمین سوخته پنج شنبه شب.

چارلز Stotts و Kacey سفید صاحبان شهر صحبت کردن با کسی که شام میخورد در خیابان دریاچه در مینیاپولیس, سازمان دیده بان سازمان دیده بان به عنوان آب هرچه از رستوران در پنجشنبه 28 مه سال 2020 است. ساختمان غارت شده بود شب قبل از. "ما باید تمام زندگی گره خورده است به این رستوران گفت:" Stotts. (اندی Rathbun / پایونیر پرس)

"غیر قابل تصور و سورئال" Kacey سفید و چارلز Stotts شوهر و همسر تیم که خود رستوران نوشت: در Facebook. "پایین آورده توسط توانا فروغ پیر روشن نشانه ای روشن برای زمان نهایی در ساعت اندکی از شعله های آتش که او احاطه شده است."

ستاد Migizi غیر انتفاعی است که اجرا می شود برنامه های بومی آمریکایی بود در آتش سوزی نابود شده فقط یک سال پس از این گروه مطرح 1.6 میلیون دلار برای خرید و نوسازی آن است. "آن لطمه می زند و برای دیدن کار سخت و رویاهای روح — بله روح — در شعله های آتش" کارکنان نوشت: در بیانیه ای. "ما بازسازی خواهد شد!"

اما صاحب کارخانه 7-سیگما که شاغل 50 نفر اعلام کرد که این شرکت در حال دور شدن از آنجا که شهرستان رهبران قادر به محافظت از گیاهان است. این شرکت در Facebook صفحه هولناک شده است با ارائه می دهد از سراسر کشور برای استقبال از کارخانه جدید. "بازسازی در دیکینسون ND" یکی نوشت امیدوار است که کسب و کار وجود دارد محافظت می شدند نه سوزانده است.

Schwesnedl از ماه کاخ کتاب در نظر دارد به نگه داشتن کسب و کار خود را در محله اگر چه او اذعان می کند که منطقه به نظر می رسد کمی مانند درسدن" آلمان شهر پهن در طول جنگ جهانی دوم است.

شهردار Schwesnedl گفت: او را نگه می دارد شنوایی او صحبت کردن در مورد احساسات.

"من فکر می کنم این واقعا خوب است که کسی که در رهبری صحبت در مورد احساسات اما ما نیز باید او را برای بحث در مورد سیاست," او گفت:. "من نمی خواهم به کار خود در حال حاضر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن