نیروی هوایی بررسی استفاده از شناسایی هواپیما در مینیاپولیس واشنگتن تظاهرات

واشنگتن — نیروی هوایی بازرس کل در حال بررسی است که آیا نظامی استفاده نادرست کمی شناخته شده شناسایی هواپیما برا

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

واشنگتن — نیروی هوایی بازرس کل در حال بررسی است که آیا نظامی استفاده نادرست کمی شناخته شده شناسایی هواپیما برای نظارت بر تظاهرات در واشنگتن و مینیاپولیس در این ماه نیروی هوایی گفت: در روز پنج شنبه.

این درخواست ظاهرا باعث شده نمایندگان مجلس با ابراز نگرانی برای مقامات پنتاگون که استفاده از نظارت نظامی هواپیما ممکن است نقض آزادی های مدنی از عمدتا مسالمت آمیز معترضان نشان دادن در برابر پلیس قتل جورج فلوید در مینیاپولیس به عنوان به خوبی به عنوان دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار در سراسر ایالات متحده است.

"پس از بحث و گفتگو با وزیر دفاع در مورد مشترک, نگرانی وزیر از نیروی هوایی در حال انجام تحقیقات به استفاده از گارد ملی هوایی RC-26 هواپیما برای حمایت از مقامات مدنی در اعتراض های اخیر فعالیت در شهرستانها ایالات متحده," Brig. ژنرال پاتریک S. رایدر رئیس نیروی هوایی گفت در پاسخ به پرسش از نیویورک تایمز.

در یک بیانیه رایدر کاهش یافته است به آدرس هر گونه سوال دیگر در انتظار تکمیل تحقیقات به رهبری سرهنگ ژنرال سامی D. گفت: نیروی هوایی بازرس کل.

نیروی هوایی عمل می آید روز پس از پنتاگون بالا هوش سیاست رسمی کنگره گفت که نظامی این کشور سازمان های اطلاعاتی نمی جاسوسی در آمریکا معترضان در طول موج در سراسر کشور تظاهرات.

در نامه هفته گذشته به خانه هوش کمیته Joseph D. Kernan این وزارتخانه دفاع برای اطلاعاتی و امنیتی گفت که او تا به حال بدون دریافت سفارشات از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای انجام چنین نظارت و او تأکید اساسی شهروندان حق اعتراض مسالمت آمیز است.

Kernan یادآوری قانونگذاران از نقش پنتاگون سازمان های اطلاعاتی برای کمک به دفاع در برابر دخالت خارجی در امور سیاسی داخلی.

استقرار بیش از 5000 نفر از اعضای گارد ملی را به پایتخت کشور و هزاران نفر به شهرستانها در سراسر کشور برای کمک به سرکوب ناآرامی های مدنی است بازیگران سخت ویژه در گارد ملی در پاسخ به این اعتراضات است.

وزیر دفاع Mark T. Esper هفته گذشته به دستور یک بررسی از گارد ملی پاسخ و جدید نیروی هوایی پرس و جو است که انتظار می رود برای ریختن به نور در مورد چگونه و چرا مخفی RC-26 و حمایت از برخی از واحد زمین مستقر شدند.

استقرار نظامی ایالات متحده هوش واحد در خاک آمریکا در حمایت از اجرای قانون عملیات غیر معمول است اما آن اتفاق افتاده است قبل از.

در سال 2002 به درخواست اف بی آی و ارتش مستقر راز نظارت هواپیما به عنوان بخشی از گسترش تلاش برای گرفتن یک تک تیرانداز در منطقه واشنگتن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن