کیسه مراسلات پستی منحصر به فرد: بابی وبستر جایگزینهای و پاسخ رپتورز طرفداران سوالات

ما به بیش از این فضا در این هفته به رپتورز مدیر کل بابی وبستر به او یک شانس برای پاسخ به سوالات به طور مستقیم

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

ما به بیش از این فضا در این هفته به رپتورز مدیر کل بابی وبستر به او یک شانس برای پاسخ به سوالات به طور مستقیم از استار خوانندگان.

زمان خود و بینش و قدردانی و در اینجا این است که سهم خود را در نوشته و تصویری از.

آن را به دور بابی...

سوال: سلام بابی. امیدوارم که شما و خانواده شما هست. سوال من این است که در مورد بسکتبال فرهنگ تورنتو رپتورز. ما همیشه از شنیدن در مورد فرهنگ از تیم اما دقیقا همان چیزی است که فرهنگ رپتورز و چگونه تعریف می کنید آن ؟ چگونه این بازی را به بازیکنان که شما پیش نویس تجارت و یا ثبت نام به عنوان نمایندگی رایگان و یا حتی استخدام کارکنان? چقدر رقابتی بودن و داشتن یک نگرش برنده متناسب با این ؟ — ادوارد

اول سوال بزرگ ادوارد.

این چیزی است که ما همیشه در تلاش برای بهتر از چیزی است که ما بسیار آگاه و ... که ما به عنوان یک سازمان چگونه کارکنان ما و بازیکنان احساس می کنید که در مورد آنها به طور مداوم در حال رشد در درون خود زمان نقش ...

یک چند کلمات به ذهن می آیند هنگامی که ما صحبت در مورد فرهنگ رپتورز. اولین و مهمترین, شما چه گفت, برنده و رقابتی است. آنها سخت کار می کنند? آنها فداکارانه? آیا تیم اول آمده است ؟ آنها از لحاظ فیزیکی دشوار است ؟ آنها ذهنی دشوار است ؟ اینها همه خصوصیات کلی که نگاه کنیم و من فکر می کنم هر کسی می تواند درک است که آن را طول می کشد یک تیم تمام کل سازمان کار به سمت همان هدف در واقع به انجام رساندن آن است.

منظورم این است که چیزهای کوچک است که می تواند شما را خاموش نماید. شاید اهداف فردی یا روابط شخصی و یا شاید کسی که فقط با داشتن یک روز بد و کسانی که همه چیز شما باید برای غلبه بر در طول سفر طولانی اما تا زمانی که شما این نوع از بازیکنان, انواع, کارکنان, انواع مربیان که ارزش همان چیزهایی است که شما انجام آن را کمی آسان تر است.

تا آنجا که ارزیابی آن و پیدا کردن آن دشوار است. وجود دارد هیچ, کامل, بازیکنان, فقط کامل بدون وجود مردم است. پیدا کردن کسی با تمام کسانی که ویژگی های ... منظورم شغل ما خواهد بود بسیار ساده تر اگر کسانی وجود داشته است.

یک چیز جالب شاید به فکر می کنم در مورد زمانی است که ما ارزیابی بازیکنان ما نیز به دنبال نقاط ضعف خود را و ما این جا در این سازمان در محل است که می تواند به رشد و توسعه آنها.

شما ممکن است به کسی که با تمام 10 ویژگی که ما دنبال آن هستید اما اگر آنها هشت نفر از 10 و ما احساس می کنیم مثل این که آیا آنها می آیند و ببینید که چگونه سخت بازیکنان ما کار می کنند و یا ببینید که چه ما کارکنان می ایستد برای آنها می تواند در توسعه این مناطق و همچنین.

سوال: من امیدوارم که شما به خوبی انجام می دهند و من از شما در نظر گرفتن زمان برای پاسخ به این سوالات. من 17 سال و یک جان سخت رپتورز فن. چیزی که من و پدرم دوست دارم به بحث در مورد علوم ورزشی گورو الکس McKechnie نقش در تیم. من میخواستم بدونم که اگر شما می تواند اظهار نظر بیشتر در چه Alex برای این تیم و چه در خود تاثیر به رپتورز سازمان به عنوان یک کل. — اردن

به عنوان بسیاری از مردم می دانند الکس McKechnie است که بسیار مهم است ما در گروه پزشکی نیز بسیار مهم در سازمان به طور کلی. من فکر می کنم بهترین راه برای فکر کردن در مورد الکس او را به مرکز پزشکی کارکنان.

بیایید می گویند یک بازیکن در مجروح و او را به آینده. الکس co-ordinating چه درمان است, رفتن از درمانگران فیزیکی از مربیان ... آیا او نیاز به رفتن را از دیدن هر گونه خارج از متخصصان ؟

سپس او به عنوان بازگشت به فعالیت های او در این وزن ، آنچه او انجام می دهند و ما با قدرت و تهویه مربیان? و حتی بیشتر او را هماهنگ کننده با بسکتبال مربیان و کارکنان. که می تواند به این بازیکن شروع به تیراندازی ؟ زمانی که او می تواند شروع به در حال اجرا به بالا و پایین این دادگاه زمانی که او می تواند شروع به بازی سه بر سه ؟ آن است که دادگاه یا فقط نیمی از دادگاه ؟

وجود دارد بسیاری از مسائل است که به بازی به عنوان یک بازیکن می گرداند از آسیب.

پس گفت که الکس نیز قبل از شروع یک بازیکن مجروح می شود. ما چگونه ارزیابی یک بازیکن حرکات به اطمینان حاصل شود که شاید ما می دانیم که برخی از نقاط ضعف خود و آنچه که او می تواند در پیشگیری از آسیب دیدگی. حتی زمانی که یک بازیکن دریافت مجروح شد او آموزش در چنین راهی است که حداقل نهفته بدن خود را هنگامی که او مجروح شدت آسیب است.

پس گفت که حتی بسیار بزرگتر کارکنان پزشکی ، ما متخصصان تغذیه ما سلامت روانی کارشناسان ما کارکنان اختصاص داده شده به بازیکنان خارج از دادگاه, زندگی, مهارت های سواد مالی.

همه از این, این یک راه طولانی گفت: ما می خواهیم به رویکرد هر بازیکن به طور گسترده به عنوان کلی نگر به عنوان امکان پذیر است. ما می دانیم که بازیکنان از تمام جنبه های زندگی از سراسر جهان, بنابراین ما نیاز به حق کارشناسان به طوری که زمانی که آنها می آیند به رپتورز ما باید پاسخ آنها را و می تواند به طور مستقیم آنها را در جهت درست.

تماشا کنید: رپتورز GM بابی وبستر طول می کشد بیش از این نسخه ویژه از داگ اسمیت کیسه مراسلات پستی برای پاسخ به سوالات خواننده

سوال: من می خواهم کنجکاو چه رپتورز استفاده برای آینده خود فهرستی از برنامه ریزی ، دو سال است که بیش از حد کوتاه است اما پنج بیش از حد طولانی ؟ آیا آنها باید بیس بال-سبک فهرست عمق برنامه ریزی و چگونه بسیاری از سال است مناسب در بسکتبال ؟ با تشکر! — بلر

سوال بزرگ بلر.

پاسخ آسان است ما نمی استفاده از یک پنجره ما لازم نیست که یک یا دو یا سه سال ،

من سعی کنید به شما برخی از بینش چگونه ما در مورد آن فکر می کنم و شاید شما یک حس.

ساده ترین راه برای فکر کردن در مورد آن است که ما باید در کوتاه مدت و ما باید برنامه ریزی بلند مدت و هر دو از آن زمان دوره نوع بی ربط.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

من فکر می کنم اگر شما فکر می کنم در مورد برنامه ریزی های کوتاه مدت, کوتاه مدت برنامه ریزی شده است به عنوان برگشتی رویکرد ما به اندازه کافی عمق در هر موقعیت ؟ در حال بازیکنان مجروح? آیا ما نیاز به یک نوع خاص از بیمه خاص نقش ما به عنوان وارد آف? آیا ما باید بیشتر ball-handling کمک کند ؟ آیا ما باید بیشتر تیراندازی ؟ کسانی که همه نوع از نیازهای کوتاه مدت است.

طولانی مدت نیاز دارد احتمالا چه چیزی صحبت می شود یک تن ... آنچه شما می رویم به انجام این تابستان ؟ چگونه شما می رویم به رویکرد پیش نویس ؟ چگونه شما می رویم به رویکرد رایگان آژانس ؟ آن چیزهایی نیست همیشه در تقابل اما می توان آنها را و من فکر می کنم یکی از سخت قطعات از کار متعادل نفع خود-در حال حاضر رویکرد این است که چگونه شما را وادار به برنده مسابقات قهرمانی, اما چگونه می توانم شما را با هم یک تیم است که به طور بالقوه می تواند ادعا برای یک قهرمانی برای چند سال ؟

من فکر می کنم امیدوارم مردم دیده اند در طول سال ها سعی کرده ایم با ما محدود تعهدات دراز مدت نه به این دلیل که ما باور نمی کنیم که در برخی از این تصمیم گیری, اما آن را فقط ما را حفظ می کند انعطاف پذیری.

این واقعا سخت است برای پیش بینی آینده, به عنوان هر کس می داند. نگاه آنچه که ما در حال رفتن را از طریق در حال حاضر. بنابراین به انعطاف پذیری به توانایی محوری و به تصمیم گیری های مختلف در هر فصل و یا خارج از فصل برای ما مهم است چرا که ما دائما در حال ارزیابی این تیم در حال حاضر. آیا آن را خوب به اندازه کافی در حال حاضر ؟ آیا ما نیاز به اضافه کردن قطعات ؟ آن زمان برای رفتن در یک مسیر متفاوت? کسانی که در تمام حالات مختلف است که ما را از طریق رفتن و است که واقعا در چلیپا کوتاه مدت و بلند مدت و چگونه شما ازدواج با دو, به طوری که شما در حال برنده شدن در کوتاه مدت اما شما همچنین موقعیت خود را به موفقیت برای یک زمان طولانی.

سوال: علاوه بر این برخی از آشکار نکات برجسته بازی برای رپتورز (یعنی کشور پایه فن برنده) چه کوچکتر اما در نظر شما بسیار قابل توجهی کیفیت را به شما برجسته به یک عامل آزاد با توجه به تیم ؟ — Nathan

من فکر می کنم یکی از اولین و من نمی خواهم به براق بیش از آن است که برنده. همیشه آن را قبل از هر چیز در هر نمایش است که ما را یا هر جلسه ای که ما با یک عامل آزاد است.

این چیزی است که ما افتخار است که ما در اینجا ساخته شده است و ما در حال تلاش برای حفظ. بدیهی است که انتظار را به نفع خود می آید همراه با آن و ارائه خود را به چالش و انگیزه اما این همیشه هدف ما برای جذب بازیکنان است که مراقبت در مورد برنده آنجا که ما انجام دهد.

یک بعدی است که ما مالکیت و MLSE. آنها در یک موقعیت به ما ارائه با تمام منابع ما نیاز داریم و این نوع از خود را نشان می دهد در این که آیا آن را رپتورز 905 است که ما G تیم لیگ در Mississauga است که واقعا مهم برای توسعه بازیکنان ما و کارکنان. این عمل ما تسهیلات است که ما باید آن را در کارکنان است که ما قادر به استخدام قرار داده و به معنای واقعی کلمه بهترین کارکنان در NBA در اطراف این بچه ها.

و آن را نمی داده است. من شده است در اطراف لیگ یک بیت و آن داده نشده و یا در هر صنعت است که شما که در این نوع پشتیبانی در بالا شما. من فکر می کنم بازیکنان آن را احساس می کنم امیدوارم شهر این کشور و طرفداران ما احساس می کنید که ما همه در همان صفحه و که ما در آن با هم. من فکر می کنم این واقعا مهم است که برای دریافت حس از مالکیت به منظور دستیابی به آنچه شما می خواهید.

سوال: پسر من اتان سالخورده 9 است علاقه مند در مسیر شغلی خود را. آیا شما برنامه ای برای نقش های مختلف پس از GM? — کتی

سلام کتی و اتان.

اتان شما جلوتر از زمان خود را به فکر کردن در مورد آینده خود GM حرفه ای. من عشق بسکتبال از به عنوان جوان به عنوان من می توانم به یاد داشته باشید اما نمی دانستم تمام کارهایی که رفت به ایجاد یک بازی NBA تا زمانی که من از دانشگاه فارغ التحصیل شد. این که آیا شما تماشای بازی در تلویزیون و یا در این عرصه وجود دارد بنابراین بسیاری از نقش های مختلف — شما می توانید بازی مربی, فروش پاپ کورن را در فیلم ها و یا عکس ها, رقص, دیده بانی ،

مانند بسیاری از اولین شغل من شروع به سمت راست خارج از دانشگاه به عنوان یک کارآموز بود و من به اندازه کافی خوش شانس برای آن می شود در NBA با اورلاندو سحر و جادو. من واقعا نمی به یاد داشته باشید دقیقا آنچه که من انجام داد اما مهم ترین بخش آن به سادگی انجام یک کار بزرگ در هر چه من خواسته شده بود برای انجام این کار — اقامت اواخر به آخرین فدرال اکسپرس تحویل رانندگی بازدید کنندگان در اطراف شهر کمک به من, رئیس, حرکت, خانه, و گاهی اوقات آن را حتی چیزهای سرگرم کننده مانند بازی بسکتبال هر زمان که مدیر عامل شرکت پرواز به شهر. تفکر من در تلاش بود به عنوان مفید و متفکر به همه من با کار کرده اما در همان زمان من هم گوش دادن و رعایت همه و همه چیز را برای یادگیری در مورد کسب و کار.

از اورلاندو من نقل مکان به شهر نیویورک جایی که من کار می کرد به مدت هفت سال در NBA دفاتر. من همچنان به رشد به عنوان یک فرد در حالی که یادگیری و حتی بیشتر در مورد NBA و چگونه آن را عمل می کند. ماسایی به نام من هفت سال پیش به کار برای رپتورز و بقیه سابقه است! زمان پرواز و من فوق العاده خوش شانس برای دریافت مقدار زیادی از مشاوره خوب در طول سال.

هنگامی که شما به دنبال اولین کار خود را کشف کردن آنچه شما عشق را به انجام و پیدا کردن بهترین سازمان است که آن را ندارد. شما را تا پایان احاطه شده توسط مردم درست مثل شما جوان پر انرژی و پر از آرمان و جاه طلبی. و اگر شما واقعا خوش شانس شما ممکن است هرگز به ترک و یا به دنبال شغل دیگری بقیه زندگی حرفه ای خود را. تا آنجا که شما می خواهید به کار 24/7 فراموش نکنید که برای رشد به عنوان یک فرد پیدا کردن دوستان جدید و تجربه است. که به خوبی با مردم از تمام زمینه ها و جنبه های زندگی شما را از دور.

سوال: چه اثر خواهد شد انقطاع از همه بسکتبال که خود را در آماده سازی پیش نویس? چگونه شما را ارزیابی چشم انداز و آیا شما در حال حاضر یک لیست ؟ — جیمز

به طور مشابه به هر کس دیگری در دنیا همه ما در حال یادگیری چگونه به کار از خانه و انطباق ما با محیط جدید. این که آیا آن را برای آماده سازی پیش نویس در ادامه فصل و یا رایگان آژانس, بزرگترین چیزی که خارج از غرفه برای من این است که چگونه نوآورانه همه ما هنگام مواجهه با سختی ها و چالش های جدید است. ما در حال پیدا کردن راههای جدیدی برای برقراری ارتباط با پیش نویس چشم انداز آنلاین ما تصور جدید NBA با طرفداران بیشتر از خانه و بازاندیشی چگونه تورنتو و کانادا می تواند منحصر به فرد مقصد برای آینده رپتورز بازیکنان.

آن باور نکردنی است برای دیدن چگونه ما همه ماندن و پر رونق در راه ما هرگز فکر ممکن است. همه ما سقوط به چرخه انجام همان چیزی که در راه همان, اما زمانی که ما مجبور به فکر کردن در مورد چیزهایی که از یک زاویه جدید ما تا پایان صحبت کردن با خانواده و دوستان که ما را دیده اند در سال, کشف دستور العمل های جدید به طبخ در خانه و کم کردن سرعت سرعت ما از زندگی به جذب بهتر آنچه که در اطراف ما. من به دنبال به جلو به دیدن آنچه میله با همه ما در آینده است.

تاریخ گفتگو

س:

چه شما فکر می کنم بابی وبستر پاسخ ؟ به اشتراک گذاری افکار خود را/نظرات.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن