دستور العمل: در اینجا 4 غذاهای شما می توانید با بیش از 5 مواد تشکیل دهنده

پنج عنصر دستور دارای سابقه طولانی از محبوبیت با خوانندگان روزنامه به عنوان مردم در مقابله با برنامه های شلوغ و

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

پنج عنصر دستور دارای سابقه طولانی از محبوبیت با خوانندگان روزنامه به عنوان مردم در مقابله با برنامه های شلوغ و گرسنه خانواده در دهه های من نظارت یک ستون که برجسته آسان برای ایجاد دستور العمل با پنج مواد تشکیل دهنده (یا کمتر); آب و نمک و فلفل و یا روغن (یا کره) شمارش شدند در میان پنج و نه ساده بودند garnishes مانند جعفری خرد شده.

در این زمان به چالش کشیدن در میان ما پناهگاه در محل بحران یک نوع از آشپزی انقلاب در راه است. صفحه اصلی آشپزخانه در حال اخراج شدن تا به تولید سه وعده غذا در روز. همه آنها نمی تواند پیچیده کرایه و یا ساخته شده-از-ابتدا خمیر ترش قرص درست است ؟ بنابراین آن را به یک زمان خوب برای خارج کردن برخی از دستور العمل های آسان که با استفاده از پنج مواد تشکیل دهنده و یا کمتر است. دستور العمل های خوشمزه و کاری که با سهولت برای آماده سازی.

جنایت سخن بی معنی وبیهوده

جنایت سخن بی معنی وبیهوده است یک درمان خوشمزه است که ساده به را — به خصوص اگر شما با استفاده از مایکروویو به ذوب شدن چند مواد تشکیل دهنده. (عکس از کتی توماس)

بیایید شروع با من تمام زمان های مورد علاقه جنایت سخن بی معنی وبیهوده یک مقاومت ترکیبی از شکلات و کره بادام زمینی چیپس و آجیل و کره و شیر تغلیظ شده شیرین شد ارسال شده در توسط دانا Zager انتاریو. آن را زد در Oct. 3, 1990. در آن طول می کشد کمتر از پنج دقیقه به رفع اگر شما استفاده از یک اجاق مایکروویو. آن را کمی طولانی تر اگر شما ذوب مواد تشکیل دهنده بیش از آب نهفته در یک دیگ بخار دو.

Zager داد تااینکه یک larcenous برچسب پس از یک دزد با یک دندان شیرین به سرقت برده بقدر یک بشقاب از سخن بی معنی وبیهوده از ماشین خود را. طعم آن را و شما تصویر را دریافت کنید. توصیه من: آیا ترک آن را در ماشین خود را. من نفرت را به دیدن یکی دیگر از رهگذر منجر به یک زندگی از پنج جرم و جنایت است.

عملکرد: حدود 20 قطعه

مواد تشکیل دهنده

یکی از 10 اونس کیسه, کره بادام زمینی, چیپس دیدن کوک نت

1 فنجان semisweet chocolate chips

1/3 فنجان بادام زمینی خرد شده را ببینید کوک نت

1/4 فنجان (1/2 چوب) کره

1 (14 اونس) می توانید شیر تغلیظ شده شیرین

طبخ یادداشت: اگر شما دسترسی به یک مایکروویو, مواد تشکیل دهنده می تواند ذوب شده و با هم در بالا از دو دیگ بخار و بیش به سختی آب نهفته. به طور مداوم هم بزنید و اجازه نمی دهد تا آب به جوش آید. دستور اصلی به نام برای 12 اونس کیسه از کره بادام زمینی, چیپس اما در طول سال آن کیسه کوچک شده است برای 10 اونس, یک مقدار که هنوز هم با این نسخهها کار در دستور است. دستور اصلی به نام بدون نمک بادام زمینی اما در طول این سالها من با استفاده از آنچه من در دست است که اغلب شور بادام زمینی بو داده — در هر صورت آن غیر قابل مقاومت است.

روش

1. محل تمام مواد را در 2 لیتر مایکروویو امن کاسه. مایکروویو در 50 درصد قدرت برای 3-4 دقیقه یا تا زمانی که همه مواد تشکیل دهنده ذوب هم که زده; هم بزنید تا به خوبی مخلوط. (آیا نمی شود فریب خورده اگر تراشه شبیه آنها نیست ذوب – هم بزنید و اغلب آنها ذوب خواهد شد.)

2. پور را به یک 8 اینچ-ظرف مربع; پوشش و خنک تا زمانی که مجموعه ای.

3. حذف از یخچال و فریزر 30 دقیقه قبل از برش را به مربع یا مستطیل. مطمئن باشید که همچنین برش در اطراف محیط بین تابه و سخن بی معنی وبیهوده. کوچک افست کفگیر دستی است برای از بین بردن تکه از پان. اولین قطعه ای است سخت به حذف و پس از آن آسان تر می شود.

منبع: دانا Zager انتاریو

سه نکته عالی

همه شما نیاز است یک دال از سه نکته خردل دیژون فرانسه سبزی و نمک و فلفل و یک اجاق داغ برای تولید دلچسب است ، (عکس از کتی توماس)

این سه نکته کباب, پوشش داده شده با خردل دیژون و گیاهان خواهد شد در حدود 5 دقیقه از کار برای تر و تمیز و آماده آن است. آن را نیاز به حدود 25 دقیقه در فر داغ برای تولید یک آبدار نادر و بسیار خوش طعم غذای اصلی. اجازه می دهد تا 10 دقیقه زمان استراحت از فر.

سه نکته یا مثلث نکته کباب است کوچک و عضلانی کردن پایین راسته. آن است که نسبتا مناقصه برش که شامل ابری و غنی از عطر و طعم. پس از آن است که سخاوتمندانه slathered بالا و پایین با خردل دیژون آن را با چاشنی نمک و فلفل و Provence در د herbes ترکیبی از گیاهان خشک شده موجود در جنوب فرانسه (ترکیبی از مرزنجوش و پونه کوهی و آویشن و تابستان مورد پسند ایده اولیه — سایر فرمول ها ممکن است شامل ریحان, رازیانه و جعفری و رزماری و ترخون خرد شده برگ سرخ مایل به قرمز, مورد پسند chervil مریم گلی و پونه کوهی و نعناع.). بسیاری از سوپر مارکت ها در حمل آن, اما اگر شما نمی توانید آن را جایگزین "گیاهان ایتالیایی." این پوشش فوق العاده در بره و همچنین.

عملکرد: 6 تا 8 بسته به چه چیز دیگری شما در حال خدمت

مواد تشکیل دهنده

1 سه نکته کباب, 2 1/2 تا 3 1/2 پوند وزن بسته چقدر کمرنگ است

حدود 1/3 فنجان خردل دیژون

2 قاشق غذا خوری Provence در د herbes

درشت نمک و فلفل سیاه تازه زمین به طعم و مزه

روش

1. موقعیت دندانه دار کردن فر را وسط فر و در فر قبلا گرم به 450 درجه. اصلاح بیش از حد چربی از کباب. در محل کم عمق تابه مثل آتش. کت هر دو طرف با خردل و فصل را با Provence در د herbes نمک و فلفل.

2. کباب در 450 درجه فر برای 25 دقیقه برای نادر است. (گوشت باید ثبت نام 135 درجه دماسنج گوشت در هنگام درج شده در ضخیم ترین نقطه است.)

3. حذف از اجاق گاز به سطح برش و اجازه می دهد برای استراحت 10 دقیقه قبل از برش. برش نازک در قطر.

تایلندی, سبک فیله مرغ گریل شده با ادویه سس بادام زمینی

چند ترکیب غذاهای کره بادام زمینی و هالاپینیو به عنوان tastily به سبک تایلندی فیله مرغ گریل شده با ادویه سس بادام زمینی. (عکس از کتی توماس)

آشپز/تلویزیون شخصیت مایکل Symon بسیاری از وسوسه انگیز پنج مواد تشکیل دهنده دستور العمل های خود را در کتاب آشپزی "مایکل Symon 5 در 5" (Clarkson پاتر $19.99). این دستور العمل ساده است یک مورد علاقه. در آن با استفاده از یک چرخ کرده تازه فلفل هالاپینیو. زمانی که من تازه فلفل قرمز در خانه من جایگزین داغ سس برای طعم یک پایه است که من ترجیح می دهم چرا که من می توانید با احتیاط بیشتر اضافه کردن مقدار تند گرما که مورد نظر ما است.

عملکرد: 6 تا 8 نفر

مواد تشکیل دهنده

2 سخاوتمندانه قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

رنده شده مزه و آب پرتقال 2

1 هالاپینیو, خرد, دیدن کوک نت

1/4 فنجان سس سویا

1/4 فنجان روغن زیتون

8 بدون استخوان بدون پوست ران مرغ, نصف

حلال نمک و فلفل سیاه تازه زمین

چاشنی زدن: تقریبا خرد شده 1/4 فنجان برگ گشنیز تازه

طبخ یادداشت: در هنگام کار با فلفل شستن دست ها و سطح کار پس از اتمام و نه صورت خود را لمس و یا چشم.

روش

1. حرارت کوره به متوسط به بالا است.

2. در ضمن در کاسه کوچک ماهوت پاک کن زدن با هم کره بادام زمینی مزه پرتقال و آب, فلفل هالوپینو, سس سویا و روغن. فصل مرغ را با نمک و فلفل. موضوع مرغ در کباب نخ دو در هر سیخ کباب (آیا جم گوشت هم را به یک توده بزرگ — اجازه دهید آن را کمی). جای تک لایه در rimmed ورق پخت. قرار داده و نیمی از سس را در کاسه جداگانه و ذخیره برای خدمت. قاشق دیگر نیمی از سس مخلوط در بالای مرغ. حرکت سیخ اطراف به کت همه طرف کوه در می رم آنها را بیش از.

3. قرار سیخ تمیز گرم رنده کوره در تک لایه. پوشش و آشپزی 3 تا 5 دقیقه. به نوبه خود (من پیدا کردن یک کاردک فلزی نازک در اینجا کمک می کند). کوره تحت پوشش تا گوشت به خوبی کاراملی و از طریق پخته شده در حدود 3 تا 5 دقیقه. خدمت با برنج صدر با محفوظ سس و پاشیده با گشنیز.

منبع: اقتباس از "Michael Symon 5 در 5" (Clarkson پاتر $19.99)

ژاک تابستان توت فرنگی پودینگ

همه شما نیاز به در حال توت فرنگی نان و شکر و مربای توت فرنگی و خامه به این دسر لذیذ. (عکس از کتی توماس)

تابستان, پودینگ, کلاسیک انگلیسی, دسر ساخته شده از ورقه نان سفید و لایه لایه در یک کاسه عمیق با توت تازه و آب میوه. آن را از چپ به خیس خوردن یک شب و تبدیل کردن بر روی یک صفحه. طول می کشد برخی از زمان و برنامه ریزی برای آن آماده است. ژاک Pepin, آشپز-آشپزی نویسنده-PBS تلویزیون میزبان ایجاد شده در این نسخه ساده شده ای است که می رود با هم در دقیقه.

عملکرد: 6 نفر

مواد تشکیل دهنده

حدود 1 1/2 پیمانه نیم لیتری توت فرنگی رسیده

1/2 فنجان شکر تقسیم با استفاده از

5 برش (6 اونس) محکم سفید ساندویچ نان و یا brioche یا نان فرانسوی

3/4 فنجان مربا توت فرنگی

چاشنی زدن: خامه یا خامه ترش

روش

1. تمیز و بدنه توت فرنگی. کاهش 12 از انواع توت ها را به برش های نازک و ترکیب آنها را با 2 قاشق غذا خوری شکر. را کنار بگذارند.

2. جای نان در غذا ساز مجهز به تیغه فلزی; روند برای چند ثانیه به را درشت پودرهای سوخاری. شما باید حدود 3 فنجان. را کنار بگذارند. شما لازم نیست برای شستن workbowl.

3. محل تمام انواع توت ها جم و باقی مانده شکر در پردازنده کاسه و روند تا صاف. انتقال به کاسه بریزید و در پودرهای سوخاری. تقسیم بین شش 1-جام ظروف. در یخچال به مدت حداقل 2 تا 3 ساعت است.

4. به خدمت قاشق محفوظ بری برش بر روی 6 دسر غذاهای. Unmold پودینگ در بالا از انواع توت ها و چاشنی زدن با خامه یا خامه ترش.

منبع: اقتباس از "غذاهای Economique" توسط ژاک Pepin (ویلیام مارو از چاپ)

یک پخت و پز سوال ؟ تماس با کتی توماس در cathythomascooks@gmail.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب