St. Paul شورای شهر به حرکت به جلو با مسکونی مستاجر حمایت

این St. Paul شورای شهر میزبان یک جلسه عمومی در ساعت 10 صبح روز شنبه در یک پیشنهاد قایق مسکونی مستاجر حمایت های

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

این St. Paul شورای شهر میزبان یک جلسه عمومی در ساعت 10 صبح روز شنبه در یک پیشنهاد قایق مسکونی مستاجر حمایت های که کشیده اند واکنش قوی در سراسر صنعت مسکن.

از محدودیت در سپرده های امنیتی برای از بین بردن نمره اعتباری به عنوان یک ابزار غربالگری در دسترس نباشد, S. A. F. E. (پایدار قابل دسترسی عادلانه و منصفانه) مسکن در خیابان ابتکار دهانه پنج کلید مقررات است که به احتمال زیاد رای داده اند بر این شورا در ژوئیه 1.

بسته به طور کلی به نظر می رسد تضمین شده برای برنده شدن در این شورا تصویب اما تغییرات در حال حاضر شروع به رول در.

در پرتو این بیماری همه گیر و رکود اقتصادی عضو شورای دای Thao در چهار شنبه متقاعد شده این شورا برای به تاخیر انداختن اجرای قوانین جدید تا تاریخ 1 ژوئیه سال 2021 به جای Jan. 1.

جدول زمانی جدید تصویب شد 4-3 با اعضای شورای میترا جلالی Nelsie یانگ و ربکا Noecker مخالف است.

جلالی گفت: تاخیر در حقوق مستاجران در طول نامشخص زمان برای مستاجران خواهد فروختن نقطه از فرمان. "من در واقع بسیار نگران گم شده پنجره که در آن این سیاست ها می ترین ماده برای جامعه ما," او گفت:.

حمایت از مسکن طرفداران و مخالفان از صاحبخانه

S. A. F. E. مسکن تلاش کشیده شده حمایت از طرفداران مسکن در حالی که الهام بخش قوی مخالفت بسیاری از صاحبخانه که می گویند که آنها تا به حال به افزایش مستاجران اجاره در پاسخ به افزایش مالیات بر املاک و مقررات انجام هیچ چیز به نشانی که نگرانی.

سنت پل در منطقه Association of Realtors خواسته اند برای این طرح را در انتظار قرار داده برای ارزیابی بیشتر.

برخی از صاحبخانه ها را با اشاره به تجربه سیاتل که به تصویب یک سری از مستاجر حمایت در سال 2016.

در درخواست از سیاتل حسابرس دفتر دانشگاه واشنگتن منتشر شده بخشی از ارزیابی در ژوئن 2018 است که بسیاری از دیرینه صاحبخانه شد حداقل با توجه به افزایش اجاره و یا فروش به بزرگتر صاحبان اموال اگر آنها در حال حاضر انجام می شود بنابراین در پاسخ مستقیم به شهر جدید قوانین.

سیاتل محققان اذعان کرد اما آنها تا به حال کمی در راه از اطلاعات پایه — قبل-و-بعد از عکس فوری از اجاره ملک فروش و نمایش فیلم — مقایسه یافته های خود را به.

"وجود دارد واقعا خوب امتیاز داده از شهرهای دیگر گفت:" Noecker که برای ارزیابی منتشر شود در عرض 2 سال و نیم از فرمان گرفتن اثر در سنت پل.

'اکثریت مستاجر شهر'

در ماه جولای 2018 شورای تصویب قطعنامه ارتکاب این شهر به کاوش مسکن برای حمایت از مستاجران و کاهش موانع برای پیدا کردن مسکن اجاره ای و جلوگیری از جابه جایی.

با توجه به آمار وارد شده توسط این شهرستان 83 درصد از خانواده ها در شهرستان ها و مستاجرها در مقایسه با 41 درصد از سفید خانوار.

"سنت پل است در حال حاضر اکثریت مستاجر شهرستان و مردم رنگ و بومی مردم نامتناسب مستاجرها گفت:" منیر Karcher-راموس مدیر شهرستان را از مالی توانمندسازی تماس مسکن پشتیبانی از هر دو نظر اقتصادی و نژادی عدالت موضوع است.

"مسکن است که بزرگترین واحد هزینه برای بسیاری از خانواده ها ... و نیمی از ما مستاجرها در سراسر شهر ما صرف حداقل یک سوم از درآمد خود را در اجاره" کارچر-راموس گفت.

اصلاحات رول در

در ژوئن 17 اعضای شورای صرف بخشی بهتر از چهار ساعت سفت جمله بندی در مقررات از طریق ویژگی های اصلاحات و بحث بیشتر تغییرات اساسی است.

کیرستن برچ, در شهرستان, نمایشگاه مسکن هماهنگ کننده گفت: اولین و حداقل بحث برانگیز — ارائه خواستار ایجاد و توزیع یک بسته اطلاعات و پوستر که طلسم کردن تعهدات مستاجران و صاحبخانه ها از جمله زبان ساده در دولت اساسنامه و مستاجر منابع است.

تحت یک دوم ارائه, حرکت-در هزینه های محدود خواهد شد و به بیش از اجاره ماه اول و امنیت سپرده است که همچنین می تواند معادل بیش از یک ماه اجاره.

بدون محدودیت وجود دارد که صاحبخانه می تواند شارژ در سپرده و یا پیش پرداخت تحت قانون دولت و بسیاری از مستاجران از گله و شکایت صاحبخانه شارژ سنگین پیشبرد مبالغ است.

به درخواست عضو شورای جین شاهزاده شورا ایجاد یک استثنا است که اجازه می دهد صاحبخانه به شرایط امنیتی بالاتر سپرده به عنوان وثیقه از یک مستاجر که در غیر این صورت واجد شرایط برای یک آپارتمان.

تاریخ اعتبار محدود, جنایی, تاریخچه غربالگری

یک سوم ماده با هدف افزایش به مسکن دسترسی با ایجاد موارد خاص است که می تواند یا نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد به نمایش مستاجر آینده نگر.

نمرات اعتباری و اجاره کافی و سابقه اعتباری دیگر نمی خواهد به عنوان شواهد انکار اگر صاحبخانه هنوز هم می تواند جلو و نسخه هایی از گزارش های اعتباری.

صاحبخانه می تواند نگاه در یک مستاجر سابقه بیش از سه سال برای شواهد از اخراج.

هنگامی که بررسی سابقه کیفری حداکثر نگاه-دوره بازگشت برای جنحه خواهد بود سه سال و برای جنایات خواهد بود هفت تا 10 سال است.

صاحبخانه اجازه داده نمی شود به رد مستاجران برای تاریخ خود را از خرده جنحه جنایات که دیگر غیر قانونی در ایالت مینه سوتا و یا بازداشت و یا اتهامات عنوان شده است که منجر نشد اعتقادات.

فقط چون: اجاره غیر تمدید توضیح داد: در نوشتن

یک "فقط به علت" ارائه خواهد نیاز به صاحبخانه مشخص در نوشتن چرا آنها را انتخاب کرده اند نه به تمدید یک مستاجر اجاره نامه.

ارائه میسازد 10 مجاز علل عدم تمدید از جمله عدم پرداخت اجاره دیر پرداخت اجاره اشغال بیش از حد اشغال مشروط بر اشتغال تخریب دولت جهت تخلیه و یا یک ساختمان توانبخشی.

طرفداران را به نام زبان مهم حفاظت در برابر اقدامات تلافی جویانه برای مستاجران که دفاع از حقوق خود, اما منتقدان ابراز نگرانی کرده اند که ساخت آن را سخت تر برای رها کردن یک مستاجر را ناخواسته اثر باعث صاحبخانه برای تبدیل شدن به حتی choosier با آنها اجاره به.

مینیاپولیس شورای شهر به تصویب یک سری از مستاجر حمایت سپتامبر گذشته اما نمی عبارتند از: "فقط به علت" زبان در قوانین خود را.

اطلاع از فروش

پنجم با هدف ارائه به سازمان های غیر انتفاعی و حفظ دیگر خریداران زمان به مرحله قبل از مسکن مقرون به صرفه به فروش می رسد به یک بازار نرخ توسعه دهنده.

صاحبخانه مورد نیاز خواهد بود به اجاره مقرون به صرفه واحد متوجه پیشرفت 90 روز قبل از فروش اموال. در عرض 90 روز اول پس از فروش, اجاره پیاده روی یا فعالیت دیگری که ممکن است جابجایی مستاجران خواهد نیاز به صاحبخانه برای پرداخت اجاره و یا جابجایی کمک.

چهار شنبه, ژوئن 17, اعضای شورا رای دادند 5-2 به تغییر تعریف از مسکن مقرون به صرفه در "اطلاع از فروش" ارائه به سازه با حداقل پنج واحد به جای حداقل سه واحد همانطور که قبلا نوشته شده است.

جلالی و یانگ دو مستاجرها در شورا رای دادند در برابر تغییر است. کارکنان شهرستان اشاره کرد که درصد زیادی از سنت پل "noahs" — غیر از یارانه, طبیعی مقرون به صرفه مسکن واحد — در triplexes و چهار plexes.

"این بیش از حد می رود," جلالی گفت. "استدلال نیست توجیه حمایت های که در حال دور گرفته شده است. ... نگه داشتن " نوح " است چیزی که ما باید بیشترین قدرت بیش به عنوان یک شهرستان و در واقع بسیاری پشت در است."

رئیس شورای امی Brendmoen اما گفت: محدود کردن اطلاع از فروش ارائه به ساختمان حداقل پنج واحد را ایجاد وضوح با قرار دادن St. Paul مقررات در تراز با مینیاپولیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب