پلیس: پلیس فلوریدا مرد اجازه می دهد تا 12 ساله درایو جیپ 85 مایل در ساعت - سه شنبه, 09 Jun 2020 PST

ژوپیتر فلوریدا. — فلوریدا مرد مواجه است به اتهام جنایت به پلیس گفت: پس از او اجازه a 12-year-old girl درایو S

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

ژوپیتر فلوریدا. — فلوریدا مرد مواجه است به اتهام جنایت به پلیس گفت: پس از او اجازه a 12-year-old girl درایو SUV خود را گفت و او را به سرعت از آنجا که او می خواست می شود یک "سرد پدر" — حتی اگر او است نه پدر او.

شان Michaelsen, 41 گفت: دستگیری افسر دوشنبه او با دوستان دختر و آن دختر و دوست بودند ماندن با او برای چند روز با توجه به سوابق دادگاه.

او گفت: این دختر خواسته بود پیش از آن در روز اگر او می تواند رانندگی جیپ خود را به طوری که او فکر می کردم "این امر می تواند سرد" است و او در تلاش بود به یک "سرد پدر" پلیس گزارش گفت:. Michaelsen همچنین گفت ماموران او شده بود ،

مشتری افسر کریگ news in libya گفت: در دستگیری او گزارش می دهند که او خال خال جیپ را غیر قانونی U-نوبه خود و سپس با سرعت دور در حدود 12:10 a. m. دوشنبه. او دنبال کرد و جیپ رسیده با سرعت 85 مایل در ساعت در 45 مایل در ساعت در منطقه قبل از او قادر به کشیدن آن را بیش از. او گفت که زمانی که او 12 ساله که چرا او در رانندگی خیلی سریع او گفت: Michaelsen به او گفت به.

Michaelsen متهم است با غفلت اجازه می دهد یک فرد غیر مجاز به رانندگی و باعث جزئی برای تبدیل شدن به یک بزهکار برای خرید دختران vape قلم — او می گوید آنها درخواست شده با توجه به مقامات.

او برگزار می شد بدون پیوند شنبه در پالم بیچ شهرستان زندان است. پرونده های دادگاه نشان نمی دهد اگر او یک وکیل است.

کپی رایت 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع بدون اجازه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب