Dear Abby: از دست دادن وزن آزاد از ذهن بیحس کننده, داروهای

عزیز ابی: من تا به حال جراحی کاهش وزن از یک سال پیش. من در حال حاضر همه داروها (فشار خون بالا داروهای ضد افسرد

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

عزیز ابی: من تا به حال جراحی کاهش وزن از یک سال پیش. من در حال حاضر همه داروها (فشار خون بالا داروهای ضد افسردگی و غیره.) و فقط یک مولتی ویتامین روزانه. من احساس می کنم 25 دوباره. اما من نیز تغییر ذهنی. پس از سالها که یک زامبی در داروهای ضد افسردگی, احساس می کنم مثل من در نهایت "بیدار."

من از ناکارآمد سوء استفاده در دوران کودکی. پدر من مورد آزار قرار گرفته ، من مبتلا به افسرده خويي سال پیش و من احساس می کنم تشخیص درست بود. من در حال حاضر احساس من افسرده خويي تبدیل شده است بیشتر به اضطراب از افسردگی است. من دیگر ترس از صحبت کردن و بعد از 20 سال, من در واقع باید نظرات خود من است.

نیازی به گفتن نیست, من خانواده (شوهر, رشد کودکان و در قوانین) استفاده می شود به این طرف من. من خودم احساس رنجش و اضطراب و حسادت برخی از خانواده و در قانون پویایی خانواده در حال حاضر. من نمی خواهم به ناراحتی خانواده من بودن تا آوازی و لجوج اما من نمی خواهم به عقب بر گردیم در ذهن-تغییر نسخه یا. من هم کمی ایمان است که مشاوره را انجام دهد بسیار خوب است. من می ترسم من تحت فشار قرار دادند به در نظر گرفتن meds, again. من احساس می کنم بین یک سنگ و یک محل سخت در حال حاضر. هر گونه مشاوره ؟ — یک نقطه سخت در کارولینای شمالی

عزیز نقطه سخت: نگه داشتن در ذهن است که هیچ کس شما را مجبور به عقب بر داروها اگر شما نمی خواهید آنها را من فکر می کنم شما می تواند به نفع از صحبت با مجوز بهداشت روان حرفه ای در مورد این. شما را ساخته اند تغییرات عمده در زندگی خود و دیگر فرد شما زمانی که شما تجویز داروها ساخته شده است که شما احساس می کنید مانند یک انسان زنده است. سلامت روان حرفه ای می تواند کمک به شما را به مرتب کردن بر اساس که آیا شما یک مشکل و یا این که آیا اعضای خانواده شما را در برخورد با شما.

DEAR ABBY: در آینده زمانی که من قادر هستم, من می خواهم به سفر با ترکیبی از مجرد و متاهل ، من در یک رابطه متعهد و زمانی که من این بحث را با من شریک, ما تا به حال یک اختلاف نظر است.

او معتقد است که خوشحال افراد در روابط متعهد نیست سفر با افراد دیگر. او معتقد است خوشحال زوج باید با هم سفر و نه به طور مستقل. این است که کنترل می کند ؟ من سفر کرده اند به طور مستقل در قبل از متعهد و روابط و این هرگز یک موضوع است.

من باید افتخار او درخواست یا رد آن ؟ او در حال هل دادن من به احترام این قانون و می گوید این امر به او نیز هست چرا که او معتقد است "زنان" اجازه دهید شل زمانی که آنها به دور از دیگران قابل توجه است. من احساس متمایز است که اگر من سفر به طور مستقل وجود خواهد داشت عاطفی قیمت به پرداخت و یا او را به انجام کاری در غیاب من تغییر خواهد کرد که پویایی روابط ما. — عشق یا کنترل

عزیز عشق: در حال حاضر وجود دارد مسائل تغییر خواهد کرد که پویایی روابط خود را — شریک زندگی خود را در ناامنی و نیاز به کنترل و نیاز خود را برای برخی از آزادی است. مگر اینکه شما در حال تخمگذار "قوانین" را برای او به دنبال به عنوان او در تلاش است برای انجام به شما گام به عقب و نگاهی به دوم در این رابطه است. افراد سالم که عاشق یکدیگر می خواهید شریک زندگی خود را برای شاد بودن و برآورده آیا آنها با هم و یا از هم جدا. این طول می کشد اعتماد و اعتماد به نفس و شجاعت است. به جای باد در زیر بال های خود را به نظر می رسد شریک زندگی خود را ممکن است بیشتر از یک لنگر.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب