یک چشم انداز زیبا و تازه در کاناپه بادی

کاناپه بادی در مقایسه با کاناپه معمولی بسیار نرم و راحت می باشد. خود بدنه اصلی اصولا به صورت دو لایه ، سه لای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کاناپه بادی در مقایسه با کاناپه معمولی بسیار نرم و راحت می باشد. خود بدنه اصلی اصولا به صورت دو لایه ، سه لایه و چهار لایه ساخته شده و از روکش های طرح چرم ، شفاف ، جیر یا مخمل برای آنها استفاده می شود که در میان این روکش ها روکش مخمل یا جیر پر طرفدار ترین و بهترین نوع برای کاناپه بادی محسوب می شود زیرا که محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و از تعریق بالا به خوبی جلوگیری می کند. جنس رویه کاناپه بادی یک نفره از جیر ضد تعریق بوده و جنس دور و زیر محصول از pvc میباشد. جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره اینتکس از چند لایه پی وی سی ضخیم با تعداد زیادی از پل های pvc چند لایه تشکیل شده که کاملا در برابر 200 کیلو گرم وزن تحمل لازم را دارد, رویه بدنه کاناپه از مخمل جیر ضد تعریق ساخته شده که نرم و لطیف است و از دوام بالایی برخوردار میباشد. نوعی وسیله برای نشستن و خوابیدن که ساخته و تولید شده از جنس پلاستیک پی وی سی است که از جنس بدنه پارچه ای مخملی و جیر تهیه شده که بسیار کوچک و کم حجم و سبک هستند که براحتی در یک کیف دستی کوچک جای میگیرد ، این محصولات بسیار مقاوم و سخت هستند و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند ، استفاده از کاناپه بادی چند کاره یا مبل بادی تختخواب شو به قدری راحت و لذت بخش است که نمیتوان انرا با هیچ محصول دیگری مقایسه کرد ، ازطرفی قیمت این دسته از محصولات بسیار ارزان و به صرفه است که با مدل های کاناپه تخت شو چوبی و فرفورژه نیز قابل قیاس نیستند حال در این زمینه برندهای مختلفی همچون intex ,bestway, و اینتایم هستند که تولید کننده اصلی این رده از کالاها هستند اما بهترین و با کیفت ترین این محصولات از آن اینتکس است که پیشرو در این زمینه بوده است، کاناپه بادی تخت شو طبی بوده و برای درمان بیماری و بهبود آن بی تاثیر نیست انواع یک نفره و دو نفره راحتی با ذکر قیمت در این صفحه موجود هستند که میتوانید برای خرید از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران اقدام فرمایید.

انعطاف بالا نیز موجب شده تا کاناپه بادی در ابعاد و حجم کوچکتری قابل جمع شدن باشد تا در نتیجه به راحتی در هر مکانی با کمترین جایگیری حمل شود. این نوع جنس بدنه در تمامی محصولات بادی به کار برده شده زیرا که علاوه بر داشتن قابلیت شستشو از انعطاف پذیری بالایی نیز بهره مند است تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را نیز داشته باشد پس به همین دلیل به راحتی در مسافرت ها با کمترین اشغال فضا قابل حمل و جابجایی خواهد بود. لازم به ذکر است در قسمت دسته کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره INTEX مدل 66552 دو عدد جا لیوانی تعبیه شده که به شما این امکان را می دهد تا بطری نوشیدنی و یا لیوان خود را بدون نیاز به میز همراه خود داشته باشید. در حال حاضر یکی از پر فروش ترین کاناپه بادی کاناپه اینتکس بوده که تنها در دو مدل یک نفره و دو نفره به صورت تک رنگ تولید و عرضه می شود و نسبت به مدل های مشابه خود از سایر برند ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند به همین دلیل فروش بالایی دارند.

فروش مبل بادی اینتکس با قیمت ارزان و فروشگاه اینترنتی انواع مبل بادی طبی با تخفیف واقعی و قیمت مبل بادی ، صندلی بادی و مبل بادی یکنفره و دو نفره, مبل بادی تک نفره و سه نفره ، مبل بادی تختخواب شو و مبل بادی بزرگسالان و صندلی بادی کودک با برند اینتکس ، انواع مختلف مبل بادی چرمی و برزنتی, مبل بادی intex, مبل بادی طبی , صندلی بادی با قیمت ارزان، مبل بادی راحتی و مبلهای بادی مخملی و ضد تعریق, در رنگ های گوناگون با قیمت ارزان و شرکتی با تخفیف ویژه ، در فروشگاه اینترنتی مبل بادی, شرکت ایلی تویز نمایندگی فروش مبل بادی در ایران همراه با گارانتی اصل بودن و خدمات پس از فروش, برای مشاوره و خرید اینترنتی و حضوری مبل بادی با مرکز خرید مبل بادی اینتکس تماس بگیرید. این محصولات با طراحی های مختلف بدنه و رنگ و همچنین در ابعاد متفاوت، موجود هستند. کاناپه بادی با قابلیت تبدیل به تخت یکی از محصولات پر طرفدار در میان کلیه ی لوازم بادی می باشد. This data w᠎as g en erated ​wi​th the help  of G SA  Co ntent Genera᠎to r DEMO!

در واقع اولین کالای بادی که بصورت عمومی رونمایی شد یکی از همین مدل کاناپه های بادی بود که به محض رونمایی از آن توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید. علاوه کاناپه بادی یک نفره و دو نفره، مبل بادی کودک و مبل بادی طبی نیز یکی از محصولات این شرکت هستند. بسیاری از افراد جامعه با جا به جایی کاناپه های چوبی و فلزی دچار مشکلاتی اعم از حمل و نقل و هزینه های اضافی میشوند اما با خرید کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس تمامی این مشکلات رفع خواهد شد. کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره INTEX مدل 66552 محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جدید تولید شده و با توجه به شکل ظاهری زیبایی که داشته مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این مدل کاناپه بادی تخت خواب شو حجم و وزن سبکی دارد و به راحتی حمل میشود که مناسب افرادی که میخواهند یک کاناپه راحت و طبی داشته باشند که در عین حال پرتابل و در کمترین زمان نصب شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن