چگونه چادر مسافرتی بدست آوریم

با انتخاب رنگ روشن برای پوشش ضدباران میتوانید نور مناسبی در چادر داشته باشید. گاهی اوقات نیز برای تامین گرمای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

با انتخاب رنگ روشن برای پوشش ضدباران میتوانید نور مناسبی در چادر داشته باشید. گاهی اوقات نیز برای تامین گرمای بیشتر لازم است به سراغ این پوشش بروید. سازمان امنیتی خود ساواک را تا آنجا گسترش داد که میتوانست به خبرچینی از بسیاری از افراد و سانسور رسانههای گروهی پرداخته و از هر شیوهای از جمله شکنجه برای از بین بردن مخالفان استفاده کند. این نوع چادر در آبوهوای بسیار گرم و بسیار سرد کاربرد دارد؛ چراکه مانع از تعریق چادر میشود. چادرهایی با دریچههای توری بزرگتر قطعا انتخاب خوبی برای سفر به مناطق گرم و مرطوب هستند. فرینو: برند «فرینو» (Ferinno) یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم کمپینگ و چادرهای مسافرتی است که در سال ۱۸۷۰ میلادی آغاز به کار کرد و با بهرهگیری از دانش روز، هر روز بر کیفیت کالاهای خود میافزاید. محصول جدید این شرکت با نام چادر مسافرتی اتوماتیک کیت اولین چادر اسکلت فلزی متصل بهم میباشد که با نصب راحت و بسیار سریع خود یکی از مشکلات اساسی مصرف کنندگان را برطرف کرده است، ضمن اینکه طراحی مهندسی و تولید صنعتی این چادر توانسته علاوه بر مزیت های کیفی قیمت چادر را نسبت به محصولات مشابه خارجی تا ۵۰ درصد کاهش بدهد. Da​ta was created with the help ᠎of G᠎SA Conte nt​ G᠎en er​ator Demover si on​.

هاسکی: برند «هاسکی» (Huski) از معروفترین شرکتهای تولیدکننده محصولات کمپینگ است که چادر مسافرتی را با تکنولوژی و دانش مهندسی بالا برای شرایط جوی مختلف تولید میکند و سابقهای طولانی در این زمینه دارد. کلمن: برند تولید لوازم کمپینگ و مسافرتی «کلمن» (Coleman)، تولیدکنندهای آمریکایی است که سابقهای طولانی در تهیه چادرهای مسافرتی باکیفیت دارد. در صورتی که قصد کولهگردی و کمپزنی دارید، نیازی به چادر مسافرتی خانوادگی و بزرگ ندارید و باید چادری با وزن کم خریداری کنید. اصلاحات ارضی بهجای آنکه رعایای رهاشده را متحد حکومت کند، تعداد زیادی از کشاورزان مستقل و کارگران را پدیدآورد که هیچ احساس وفاداری به شاه نداشتند. برخی از چادر های مسافرتی که ساختاری فنری دارند و به این صورت به آن ها چادر مسافرتی فنری گفته می شود را شرکت کلمن می سازد. معمولاً آژانسهای معروف و معتبر در این زمینه تورهایی را برگزار میکنند که محبوبیت بیشتری در میان گردشگران دارند. رنگ های روشن، نور خورشید را عبور داده و چادر را گرم میکنند. برخی از پوششها فقط روی سقف نصب میشوند و علاوه بر محافظت از چادر در برابر بارندگی، نور کافی را به داخل آن هدایت میکنند. چادر مسافرتی را باید بر اساس هدفتان خریداری کنید.

آنها در برابر نفوذ آب، فشار و ضربه، ورود سرما و همچنین خروج گرما مقاوم هستند و علاوه بر اینکه فضای داخلی چادر را در شرایط آبوهوایی سرد، گرم نگه میدارند، مقاومت بالایی دارند و بهراحتی آسیب نمیبینند. چادر مسافرتی پلی استری: امروزه در تهیه و تولید بیش از ۸۰ درصد چادرهای مسافرتی از پلی استر استفاده میشود که در برابر نفوذ آب مقاوم هستند. ضمن اینکه در وقت صرفهجویی میشود و نصب آن مستلزم استفاده از تجهیزات اضافی نیست. ضمن اینکه ضخامت آنها باعث میشود تا عایق خوبی در برابر سرما و گرما باشند. زیرانداز چادر مسافرتی یکی از مهمترین لوازمی است که باید در سبد خریدتان قرار دهید؛ زیرا از چادر در برابر رطوبت و پارگی محافظت میکند و میتواند سالها به عمر چادر بیفزاید. پس از آن نیز با تاخت و تازهای دولت یونانی بلخ بار دیگر قلمرو شاهنشاهی اشکانی کوچکتر شد. همانطور که گفته شد یکی از وسایل ضروری برای سفرهایی که در دل طبیعت انجام میشود، چادرهای مسافرتی در انواع مختلف میباشد. چادر مسافرتی فنری در دسته ی چادر مسافرتی ارزان قیمت جای می گیرد و از لحاظ استحکام و کیفیت نیز معمولی است. گاهی اوقات پارچههای پلی استری قابلتنفس نیز برای ساخت برخی چادرها به کار میرود که به آنها دوپوش گفته میشود؛ به این ترتیب که بدنه اصلی از پارچه قابل تنفس و پارچه ثانویه از پلی استر ضدآب است.

چادر مسافرتی آکسفورد: این پارچه اغلب در چادرهای کوهنوردی بهصورت دو لایه مورد استفاده قرار میگیرد. در مقابل، اگر برای تفریح و سفر خانوادگی بهدنبال خرید چادر هستید، اندازه و وزن چادر مسافرتی چندان اهمیتی ندارد؛ زیرا آن را با خودرو حمل میکنید. وزن ایدئال چادر برای هر نفر حدود ۱٫۴ کیلوگرم است. ۳. برای بیشتر شدن دوام کف چادر بهتر است قبل از نصب آن در زیر چادر پارچه و یا زیرانداز قرار دهید تا از برخورد مستقیم آن با سطح زمین جلوگیری شود. اسکلت چادر به طور دائم به پارچه متصل شده و قرار دادن چادر به اندازه ای ساده است که تنها آن را از کیسه خود بیرون می آورد و اجازه می دهید میله ها به سمت راست بروند. محافظت کند. بیشک چادر کمپ باید بهمراتب محکمتر از چادر مسافرتی خانوادگی و تفریحی باشد. هرچه نصب چادر راحت و بدون نیاز به تجربه و تخصص باشد، انتخاب بهتری برای استفاده تفریحی به حساب میآید. در واقع، چادرهای مسافرتی خانوادگی و تفریحی حدود ۱۵۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر ارتفاع دارند و بهراحتی میتوان از فضای داخلی آن استفاده کرد. همچنین ضخامت بدنه بالا و ارتفاع زیاد آن از ویژگیهای مثبت این مدل چادر محسوب میشود.

آخرین مطالب