2023 است 12 ماه جامپینگ بادی

اما باید گفت که بدنهی جامپینگهای بادی اغلب کیفیت بسیار بالایی دارند و به همین سبب علاوه بر اینکه به راحتی میت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما باید گفت که بدنهی جامپینگهای بادی اغلب کیفیت بسیار بالایی دارند و به همین سبب علاوه بر اینکه به راحتی میتوانند وزن کودکان و نوجوانان را تحمل کنند، فشار ناشی از پرشهای آنان را نیز دفع میکنند. جامپینگ یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین تشک پرش وبسایت دنیای اینتکس است که در میان کودکان، نوجوانان وسیلهای بسیار محبوب به حساب میآید. از مهم ترین شرکت های تولید کننده تشک جامپینگ بادی می توان به شرکت اینتکس و سپس شرکت بست وی اشاره کرد. جامپینگ بادی اینتکس با طرح قلعه با چهار ستون بادی تولید شده که برای کودکان جذاب و از جهتی بسیار امن میباشد و میتوان ساعت ها کودکان را در داخل قلعه جامینگ بادی قرار داد و آنها را سرگرم بازی و شادی نمود . این مجموعه هیجانانگیز با بهرهگیری از امکانات تفریحی مدرن و جذاب، شما را در هر رده سنی و با هر سلیقهای سرگرم میکند. جلفا در خلوت شبهایش شما را مسخ خواهد کرد و در یک چشم بههمزدن محوِ تماشای آنهمه زیبایی و اصالت خواهید شد. مسیر حرکت واگنها در یک فضای چندبُعدی و همراه با اجرای ۱۹ افکت متفاوت خواهد بود.

اما خاصیت اصلی تفریحی-گردشی محلهی جلفای اصفهان، شبگردی در میان سنگفرشها و تماشای ساختمانهای شگفتانگیز و متفاوت آن است. اتوبوسهای خطوط (۱- ۲۸- ۲۹- ۳۵- ۶۴- ۸۰- ۸۳- ۸۴- ۹۰- ۹۶-BRT 1 و BRT 2) در مسیر پل بزرگمهر حرکت میکنند. خودروی شخصی: شما باید در مسیر اتوبان کمربندی شرق اصفهان رانندگی کنید تا به میدان میوه و ترهبار برسید. دنیای زیر آبِ مجموعه سینما رویا، به کمک تکنولوژی تصاویر و افکتهای گوناگون، شما را به تماشای دنیای مخفی زیر اقیانوسها میبرد و تعطیلاتتان را دیدنی و لبریز از تماشا خواهد کرد. در همان سالها پس از اینکه تلویزیون بیبیسی در یک برنامه مستند ساختهٔ دیوید فردریک اتنبورو این ورزش و ورزشکارانش را معرفی کرد، بانجی مشتاقان زیادی در دنیا پیدا کرد. این باشگاه در ایستگاه اول تله کابین توچال به نام بام تهران قرار گرفته است و در کنار سکوی بانجی جامپینگ تقریحات دیگری مانند بگ جامپ (سقوط آزاد روی تشک)، ترامپولین، سنگنوردی و… بانجی جامپینگ بوستان نهجالبلاغه در نیمه پل و در ارتفاع ۶۵ متری قرار دارد. جامپینگ بادی خانگی است و در زمان کمی قابلیت باد شدن و نصب را دارد و میتوان به وسیله انواع پمپ باد برقی و پمپ باد دستی میتوانید بدنه را پر باد کرده و استفاده نمایید.

میتوانید با دیگر شهربازیهای مهیج این شهر بیشتر آشنا شوید. حالا دیگر فقط کافیست که از بزرگراه میثمی به بزرگراه اقاربپرست بروید و به بزرگراه شهدای صفه وارد شوید. برای این منظور از هر نقطه اصفهان خود را به بزرگراه خیام برسانید. در ادامه با رسیدن به میدان سهروردی، در جهت بزرگراه حبیباللهی برانید. کارتینگ مجموعه شهر رویاها با یک پیست 600متری به شما امکان میدهد 5 تا 6 دقیقه ماشین کارتینگ برانید و از ادامهی روز خود لذت ببرید. اتوبوس: شما میتوانید با اتوبوس به میدان بزرگمهر بروید سپس برای رسیدن شهر رویاها تاکسی بگیرید. جامپینگ بادی اینتکس که یک محصول چند کاره است بهترین گزینه برای استفاده کودکان در منزل , ویلا , مهد کودک , مکانهای بازی کودکان , و غیره بوده که میتوانید به وسیله این محصول بادی بی خطر ساعت ها کودکان را سرگرم بازی کنید . با یکدیگر متفاوتند. برخی جامپینگها دارای اندازههای کوچک یا متوسطی میباشند و برای محیط داخل خانه و یا مهد کودکها مناسباند.

از حجم و وزن بسیار کمی برخوردار بوده و به راحتی جا به جا میشود و میتوان در منزل و یا مهد کودک ها و حتی پارک ها استفاده نمود . محله تاریخی جلفا به نامهای «نو جُلفا» یا «جُلفای نو» هم معروفی میشود. این شهر از جاذبههای تماشایی لبریز است اما همین اندازه هم مکانهای تفریحی دارد. طناب کشدار هم به ژاکت و هم به قوزک بند متصل میشود. قوزک بند از تجهیزات اجباری میباشد. این باشگاه شامل یک پیست اسکیت، کافی شاپ و دکلی چهل متری میباشد که پرشها از روی آن انجام میپذیرد. صفحه ی جلویی کارتن بسته بندی شامل تصویر بزرگ جامپینگ بادی بزرگ اینتکس می باشد که اندازه ی ابعاد آن در گوشه صفحه با یک آیکون مثلث زرد مشخص شده است، کمی بالاتر از تصویر عکس کوچک دایره ای شکلی دیده می شود که دو کودک را در حالی بازی داخل جامپینگ بزرگ نشان می دهد، علامت شرکت INTEX روی قسمت های مختلف جعبه به چشم می آید که هر حرف آن با رنگ جداگانه ای مشخص شده است، درب های جعبه ی بسته بندی در بالا و پایین می باشد، به منظور محافظت بیشتر محصول این درب ها با چسب بسته شده اند، در قسمت درب پایین بارکد کالا وجود دارد، اطلاعات و ویژگی های محصول در بخش جانبی جعبه درج شده است. Th​is artic᠎le was done by GSA​ C ontent  Genera to r DE᠎MO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن