کشف مشتریان با قلعه بادی (نیم A,B,C ... )

ساعت کاری: شهربازی لونا در فصلهای بهار، تابستان و پاییز از ساعت 2 ظهر تا 12 شب فعال بود اما پس از شیوع ویروس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ساعت کاری: شهربازی لونا در فصلهای بهار، تابستان و پاییز از ساعت 2 ظهر تا 12 شب فعال بود اما پس از شیوع ویروس کرونا بسته شد و تا اطلاع ثانوی تعطیل است. روز شنبه این دختر هفت ساله در یک جشن خانوادگی مراسم عید پاک، در قلعه بادی در پارک هارلو تاون، واقع در شهر اسکس، در حال بازی بود که باد شدیدی آن قلعه را با خود برد و آن را ۱۵۰ متر دورتر رها کرد. فراموش نکنید که وجود سینما، سالنهای ورزشی و فود کورت، این مجموعه را بسیار جامع و کامل میکند. ناکس در ادامه توضیحات خود اذعان داشت: قلعه های بادی بسیار سرگرم کننده هستند.اما والدین باید مراقب ایمنی فرزندانشان باشند. در ادامه پمپ باد را آماده کنید، سپس دریچه های محصول را پیدا کنید، دریچه های این مجموعه بادی پستونکی بزرگ و کوچک دارد که با سایر پمپ های باد شرکت اینتکس باد میشود، برای راحتی کار می توانید از قسمت کف آن شروع کنید. چیزی که این شهربازی را از سایر شهربازیهای شیراز متفاوت میکند، وجود مربیان آموزشدیده برای مراقبت و نگهداری از کودکان دلبند شماست. سایر تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی مثل پمپ ها و بوم بادی در بسته بندی موجود است.

᠎Artic le was g᠎en​er᠎ated by GSA Co​nten᠎t ​Ge​ne ra to᠎r  DEMO!

شهربازی لونا پارک فاصله کمی از جاهای دیدنی معروف شیراز مثل حافظیه شیراز و باغ دلگشا شیراز دارد. پس اگر برنامه دارید بعد از بازدید از جاهای دیدنی شیراز، شب را با تفریحات هیجانانگیز بگذرانید، لونا پارک مقصد بعدی شماست. اگر میخواهید با دل راحت به زیارت شاهچراغ یا بازدید از جاهای تاریخی شهر بروید، شهربازی ایران پارک همان جایی است که نیاز دارید. در این مقاله قصد داریم به موارد بازدید از قلعه بامبورگ بپردازیم. درون قلعه اردشیر قطعاتی از کاشی به دست آمدهاست. محصولی که از آن تحت عنوان قلعه بادی کودک اینتکس intex 48257 یاد می شود رنگبندی شادی دارد که مناسب روحیه کودکان می باشد. به خصوص قدیمیترین شهربازی شیراز، لونا پارک، همانجایی است که هر نسلی از بچههای شیراز با آن خاطره دارند. قلعه باستانی خسرو در عصر مفرغ جدید شکل گرفت و استقرار آن تا عصر آهن ۱ (۱۵۰۰ تا ۱۲۰۰ سال پیش از میلاد)، عصر آهن ۲ (۱۲۰۰ تا ۸۰۰ سال پیش از میلاد) و عصر آهن ۳ (۸۵۰ تا ۵۵۰ سال پیش از میلاد) تداوم داشت. یافته های این مطالعه جدید هشدار می دهد: این قلعه ها در خطر بلند شدن بر اثر باد بوده و حتی در برابر واژگون شدن آسیب پذیر هستند.

Th​is  data w as created by G᠎SA C on​tent G enerator  D᠎em​oversion​!

این شهربازی، پارک نوستالژیک شیرازیهاست و طبیعتا وسایل بازی آن جدید نیست. جان ناکس، نویسنده ارشد این مطالعه، در دانشگاه جورجیا، توضیح داد: تا حد زیادی شایع ترین پیامد بد این قلعه های بادی مربوط به هواشناسی نیست. اما با این وجود نگران آسیب دیدگیهای احتمالی قلعههای بادی کودک خود نباشید چرا که شما میتوانید این محصولات کاملا تعمیر شدنی را با استفاده از برچسبهای تعمیرات ترمیم کنید، این برچسبهای تعمیری که با عنوان بسته تعمیرات به فروش میرسند میتوانند قسمتهای آسیب دیده و سوراخ شده را پوشش داده و از خروج باد جلوگیری کنند، فروشگاه اینترنتی اورجینال لند در کنار تمامی قلعههای بادی خود برچسبهای تعمیرات را قرار داده است تا در صورت لزوم بتوانید از آنها استفاده کنید، همچنین شما میتوانید از این فروشگاه به صورت مجزا این برچسبهای تعمیری را سفارش دهید. شهربازی تیراژه 2 شاید مانند سرزمین عجایب تیراژه 1 نباشد، اما باز هم دستگاههای بازی متنوعی را میتوانید در آن پیدا کنید و با آنها سرگرم شوید. شهربازی پارک پرواز، بازیهای مختلفی دارد که از بین آنها میتوانیم به سرسره بادی، هلیکوپتر، استخر توپ، جامپینگ بادی اشاره کنیم، منتها باید توجه داشته باشید که استفاده از این بازیها محدودیتهای سنی دارد.

این قلعه، مجموعهای منحصربهفرد از آثار هنری، سرامیکها و اشیاء هنری را در خود جای داده است که آرمسترانگ آنها را دوست داشت و برای او شادی به ارمغان آورد. از شهربازی های قدیمی تهران، دنیای بازی چمران است که بیشتر آن را با نام «بولینگ عبدو» میشناسند. دریچه قسمت بزرگ بدنه سایز بزرگ و دریچه های قسمت های بالای بدنه از نوع سوپاپی کوچک است . تمامی قسمت های مختلف قلعه بادی از پی وی سی با ضخامت بالا ساخته شده که در برابر فشار و ضربه به اطراف بدنه کاملا محکم میباشد . این محصول از جنس پی وی سی مقاوم و با کیفیت ساخته شده است. غالب دژهای منطقهٔ ارسباران از یکدیگر قابل رویت هستند و احتمالاً این دژها در ادواری و از جمله دورهٔ جنبش خرمدینان آذربایجان که به احتمال قوی در تصرف آنان بودهاند به واسطهٔ علایم آتشهای شبانه با همدیگر ارتباط پیدا میکردند. با اینحال برای همه سنین بازیهای هیجانانگیزی در آن پیدا میشود. باید اشاره کنیم که این شهربازی 100 درصد مخصوص بچهها نیست و دستگاههای بازی برای سرگرمی بزرگسالان هم در آن پیدا میشود. سرسره بادی آبی و سرسره بادی بزرگ از جمله اسباب بازی هایی به حساب می آید که بی خطر است چرا که دارای لبه های تیز نیست.

Th​is a​rt᠎icle w as cre​ated by GSA Con te nt Generator  Demover​si᠎on!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن