نه سوالی که باید درباره مبل بادی بپرسید

بنابراین بهتر است قبل از خرید ابتدا میزان بودجه خود را مشخص کرده و سپس با توجه به نیاز و سلیقه خود و براساس ف

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بنابراین بهتر است قبل از خرید ابتدا میزان بودجه خود را مشخص کرده و سپس با توجه به نیاز و سلیقه خود و براساس فاکتورهای ذکر شده اقدام به خرید نمایید. کارخانه سیلا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است. بست وی فعالیت خود را از سال ۱۹۹۴ آغاز کرده است و در زمینه تخته شناهای بادوام، استخر بادی، حمامهای پرتابل، صندلیهای بادی پارچهای و تاشو و همچنین قایقهای ورزشی و تفریحی به تولید محصول میپردازد. برای خالی کردن ابتدا دریچه های باد را باز کرده تا هوای داخل محصول به طور کامل بیرون آید سپس آن را تا کرده و داخل جعبه خود قرار دهید. حواستان باشد برای نگهداری هرچه بهتر از مبل بادی خود آن را همیشه پُر از باد نکنید و کمی از ظرفیت هوای داخل آن را خالی بگذارید. درهنگام جابجایی مبلمان بهتر است ابتدا هوای داخلی آن را خالی کرده و سپس اقدام به بلند کردن و جابجا کردن آن نمایید. در هنگام قرار دادن مبلمان در فضاهای باز و حتی در خانه، بهتر است سطح زیر مبل را به خوبی تمیز کرده و از عدم وجود اجسام تیز و سخت در زیر آن اطمینان حاصل نمایید. Post h as  been c​reated ​by G SA Con te​nt G​en​erat᠎or ᠎DE MO !

توصیه میشود در هنگام خرید به گارانتی محصول نیز توجه داشته باشید تا در هنگام بروز مشکل بتوانید به راحتی آن را برطرف نمایید. علاوه بر این، میتوانید با شمارههای درجشده در این وبسایت تماس بگیرید و خریدتان را بهصورت تلفنی نیز ثبت نمایید. مبل بادی تخت خواب شو در اندازهها و طرحهای مختلفی عرضه میشود که میتوانید آن را با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. در صورتی که به دنبال خرید بین بگ هستید، میتوانید با شناخت بهترین تولیدی، محصول خود را با قیمت مناسب از آنجا تهیه کنید. شناخت تفاوتهای میان بین بگ، مبل شنی و مبل بادی به افرادی که به دنبال خرید محصولات راحتی هستند کمک خواهد کرد تا بتوانند انتخاب هوشمندانهای داشته باشند. در واقع میتوان گفت که اگر افراد به دنبال خرید مبل راحتی هستند، میتوانند بین بگ را انتخاب کنند. وجود محصولات راحتی باعث میشود تا فشار به ستون فقرات به کمترین میزان خود برسد. نشیمن گاه این مبل به صورت مواج طراحی شده تا حالت ماساژور به این محصول بدهد. پشتی مرتفع این دسته از مبلهای بادی، راحتی بیشتری برای افراد فراهم میکند.

روی بدنه یک دریچه باد Dual Lock قرار داده شده که توسط این دریچه باد امکان راه اندازی سریع این محصول فراهم خواهد بود. در تولید بین بگ از چوب و پلاستیک استفاده نمیشود که این امر باعث تفاوت آن به نسبت مبلهای دیگر شده است. بین بگهای موجود در بازار در خانواده پاف قرار میگیرند و به نسبت مبلهای راحتی به عنوان گزینه برتر شناخته میشوند. بین بگهای موجود در بازار دارای ضخامت زیادی هستند تا بتوانند وزن افراد را به راحتی تحمل کنند. بین بگهای موجود در بازار از پارچههای ترک و روکش نانو تولید شدهاند و با داشتن ساختار ضدتعریق میتوانند برای استراحت طولانی مدت به عنوان یک گزینه مناسب شناخته شوند. مبلهای بادی زیرپاییدار شباهتهای زیادی به مبل بادی پشتی دار دارند، آنها نیز با شیب 130% تولید شدهاند با این تفاوت که قسمتی که برای قرار دادن پا بر روی آن وجود دارد را میتوان به انتخاب خودتان استفاده کنید یا کاربرد دیگری برای آن در نظر بگیرید. از بازی کردن کودکان با استفاده از اسباب بازی ها بر روی مبل جلوگیری کرده و از پریدن آنها بر روی مبل پیشگیری کنید. برای نگهداری بهتر از مبلمان بادی و افزایش بازده و طول عمر محصول نکات و موارد ساده ای وجود دارد که میتوان با رعایت آنها تا مدتها به خوبی از مبل خود استفاده کنید.

وزن و ساختار سبک این محصولات باعث شده است تا بتوان به راحتی این گونه محصولات را خریداری و جا به جا کرد. طراحی خاص و منحصر بفرد بدنه این محصول سبب میشود که مبل بادی گرد در دسته کاناپههای بادی فانتزی قرار بگیرد. مبل بادی یک نفره کودک طرح ببر از تیکه گاه کمر و دست بزرگی برخوردار بوده تا به خوبی اعضای بدن مصرف کننده را پوشش دهد. همچنین بالستک های بادی برای راحتی قوس کمر و جلوگیری از انحراف ستون فقرات بسیار مناسب هستند. اشاره نمود. همان طور که اشاره کردیم مبل های بادی به مدل های مختلفی از نظر طراحی بدنه تقسیم بندی می شوند که در توضیحات فوق به معرفی تعدادی از مهمترین مدل مبل های بادی اشاره کردیم بنابراین مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز خود و محل مورد استفاده مبل بادی مورد نظر خود را خریداری کنند. برخی از این مبل های بادی به دلیل مصرف زیاد و داشتن طرفداران زیاد خود به طور مداوم از سوی شرکت تولید کننده تولید و عرضه می شوند.

آخرین مطالب