لری سنگ: از 'Sodfather' به پایان می رسد حرفه ای به عنوان دریانوردان' سر groundskeeper در تلخ و شیرین مد - Sun, 07 Jun 2020 PST

سیاتل – باب Christofferson همیشه می گویند که باز روز از فصل بیس بال بود و خود را در روز عروسی یک زمان برای نشا

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

سیاتل – باب Christofferson همیشه می گویند که باز روز از فصل بیس بال بود و خود را در روز عروسی یک زمان برای نشان دادن به جهان است.

آه همسر خود را نمی بسیار شبیه است که مقایسه – آنها خود را جشن گرفتند 40th anniversary در هفته گذشته اولین بار در دهه او قادر به انجام این کار در خانه – اما Seattle Mariners' دیرین سر groundskeeper احساس آن مناسب است. پیش بینی هیجان شانس برای قرار دادن بهترین خود را به صورت رو به جلو ... آن را نمی تواند ضرب و شتم.

"برجستگی" او گفت: از احساسات خود را در آغاز هر سال جدید است. "شما طرفداران در آینده به دیدن ballpark را برای اولین بار. که مهم است. این پاداش. بسیاری از مردم رفتن به محل کار هر روز و هیچ کس می گوید که چگونه یک کار خوب انجام می دهید ، من هر روز که در ballpark کسی بود گفت: چیزی نیست."

وجود خواهد داشت نه بیشتر باز روز برای Christofferson مردی که تبدیل Safeco زمینه و T-Mobile پارک به سبز کلیسای جامع برای 20 سال گذشته است. و برای 20 سال قبل است که او و خدمه اش را در همان تاکوما را چنی ورزشگاه – یک عمر زحمت کش اغلب کمرشکن کار طراحی شده به میدان توپ فقط کمی بیشتر پر جنب و جوش.

در حالی که لیگ اصلی بیس بال در یک زمان برزخ Christofferson, 66, اعلام بازنشستگی خود را در هفته گذشته از طریق توییتر ارسال.

"چهل سال من رفت و به کار در زمین بازی از رویاهای من با این بازی دارم. این لذت از زندگی من" او در توئیتر خود نوشت.

معلوم است که Christofferson که در طول زمان به دست می آمد شناخته شده به عنوان "Sodfather," کاملا آماده به قطع خود را با چنگک جمع کردن. او چهره او دو سال دیگر حداقل در او.

"این نبود که من می خواستم برای رفتن و یا چگونه من می خواستم برای رفتن" Christofferson گفت: در یک مصاحبه تلفنی هفته گذشته است.

اما بعد از دادن و گرفتن با ملوانان بیش از آینده اش در هفته های اخیر Christofferson گفت که او تصمیم به بازنشستگی. این واقعیت است که او نبوده است قادر به رفتن به ورزشگاه از ماه مارس به دلیل coronavirus نگرانی های مربوط به سن و سال او بازی در تصمیم گیری به عنوان به خوبی.

"نبود برنامه," او گفت:. "من فکر می کنم آنها این فرصت را به ایجاد برخی از تغییرات. من خیلی با اراده مرد و من در این زمینه است. شاید نه همه آن."

اما حتی اگر او از نظر شرایط خروج خود را "تلخ و شیرین" Christofferson است به دور از تلخ. او با توجه به جاده بالا بازگشت به خانه اش در پویالاپ جایی که او چهره او نمی خواهد بود قادر به متوقف کردن manicuring, زمینه, حتی اگر آن را در محلی پارک یا مدرسه بالا است. این است که یک مرد ذهن, شما, که باعث می شود آن را یک نقطه در طول تعطیلات به راه رفتن بر روی لیگ کوچک میدان او هر جا که اتفاق می افتد به.

"من انجام نمی," او گفت:. "آن را نمی خواهد با مشخصات بالا اما من اهمیتی نمی دهند."

او به شوخی که او ممکن است از خرید قطعه زمین در پشت خانه اش و تبدیل آن به جوانان زمینه است. او می شن زمین زیر کشت و همسرش را به فروش پاپ کورن. اما بخشی از قلب خود را در T-Mobile پارک زمانی که تیم ویلسون عضو Christofferson خدمه بود که نام موقت خود جایگزینی ارائه ورزشگاه به طرفداران هر زمان که بعد از باز کردن در روز اتفاق می افتد. Christofferson با افتخار می گوید که زمینه شکل گیری است تا به بهترین آن را به حال شده است.

"گوش دادن به تمام تمجید من نوع دور توسط آن" Christofferson گفت: از غلیان احساسات از اخبار عمومی شد. "اما من می خواهم که نه رفته بعد از بازی 7 از سری جهانی. در نظر من."

آلوین دیویس فرستاده Christofferson قلبی توجه داشته باشید پس از شنیدن اخبار و ادگار مارتینز رسیده و همچنین. زمینه-خدمه همکاران از سراسر لیگ فرستاده آرزوهای خوب. سابق عمده-لیگ پارچ C. J. Nitkowski است:

"من می دانستم که هرگز خود را به نام باب اما من می دانستم که کار خود را. من 19 سال بازی در سراسر جهان زمانی که مردم از من بپرسید که بهترین تپه در بازی پاسخ من است که همیشه همان سیاتل. تبریک بازنشستگی و یک کار خوب انجام می شود."

شما ممکن است می گویند Christofferson به دنیا آمده بود ، در حال رشد در Tacoma پدر خود را عضو اصلی زمینه خدمه در چنی ورزشگاه و جوان باب خواهد کمک کند.

"من می توانم به یاد داشته باشید در نظر گرفتن پایگاه های خاموش زمین زیر کشت زمانی که این پایگاه بودند و احتمالا بزرگتر از من," او گفت:.

او رفت و به دانشگاه مرکزی واشنگتن به زمین (او یک چپ دست junkballer درست مثل یکی از مورد علاقه خود را Mariners جیمی Moyer) و یادگیری به عنوان یک معلم. اما پس از روی لئامت دادن جایگزین آموزش و مربیگری بیس بال در ورزشگاه و فاس مدارس در تاکوما در حالی که همه moonlighting در چنی زمینه خدمه Christofferson در نهایت سر مرد در تاکوما.

در سال 1998 مارینرز سر-زمینه-خدمه کار باز و Christofferson یکی از دو فینالیست. دیگر متقاضی استیو Peeler کار کردم. هنگامی که دریانوردان به نام با اخبار Christofferson گفت: آنها با مشخصه bluntness "شما برداشت اشتباه مرد."

فقط دو سال بعد Mariners راه جدا با پوست و استخدام Christofferson که واقع شد آن مرد حق. نگه داشتن یک میدان در شکل tiptop در شمال غربی اقیانوس آرام یک چالش است شبیه هیچ دیگر اما Christofferson شد استاد. او می خواهم به حیاط در 8 هر روز و نه ترک تا حدود نیمه شب پس از بازی های خانگی اغلب در دفتر کار خود در اوایل سال.

"من فکر می کنم آن را یک ماده از رول تا آستین خود را و رفتن به محل کار و شما بهتر است اقامت در بالا از آن," او گفت:. "که من انجام داده اند برای 365 روز در سال است. وجود دارد نه یک روز که می رود من نمی فکر می کنم در مورد ballpark."

خوب groundskeeper می داند که تمام ویژگی های کلاهبرداری به نگه داشتن چمن سبز و گرد و خاک قابل انعطاف است. بزرگ groundskeeper توسعه ذاتی و شهودی لمس است که در مدرسه آموزش داده و یا کتاب.

"شما جزئیات زیادی را با پا و چشم خود را," او گفت:.

این روزها تقریبا غیر ممکن است برای استخدام در زمینه تعمیر و نگهداری کسب و کار بدون مدرک علمی. می گوید Christofferson "آنها می توانم به شما بگویم agronomics تا زمانی که آنها در صورت آبی. آنها می دانند که آن را بهتر از من انجام دهد. اما من می دانم که احساس می کنم."

و او می دانست که زمینه را خدمه می تواند اضافی ، او می خواهد سعی کنید به خیاط این زمینه به قوت Mariners بازیکنان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب