کاناپه بادی تعریف شده

مواج بودن این محصول باعث می شود تا هنگامی که شما بر روی این کاناپه قرار میگیرید، فضایی بسیار کم بین بدن شما و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مواج بودن این محصول باعث می شود تا هنگامی که شما بر روی این کاناپه قرار میگیرید، فضایی بسیار کم بین بدن شما و سطح این کاناپه بادی ایجاد شده و با جریان یافتن هوا از این فضا از عرق کردن بدن شما جلوگیری می کند. کاناپه بادی که از جنس پی وی سی با روکش مخمل ضد عرق هستند بهترین جنس کاناپه بادی می باشد. مبل های بادی راحتی و کاناپه های بادی راحتی اینتکس و سایر محصولات خانواده اینتکس مانند تخت خواب ها و تشک های بادی اینتکس همه و همه خاصیت طبی نیز دارند و مناسب برای تمام افراد در هر رده سنی می باشند . کاناپه بادی 1 نفره و کاناپه بادی 2 نفره تمام مخمل جهت استفاده در منزل و محل کار تولید شده اند که از راحتی بالایی برخوردار هستند طوری که تمامی افراد خانواده حتی اشخاص بیمار و کسانی که از درد کمر و پا رنج میبرند میتوانند از این کاناپه ها بهره ببرند ، خرید و فروش کاناپه بادی intex اینتکس و کاناپه بست وی bestway با رنگ بندی های و مدل های متنوع طبی با کمترین حجم ممکن و وزن سبک با جنس مرغوب چرم و مخمل با pvc در تنها نمایندگی مرکزی کاناپه های بادی تخت شو اینتکس در ایران انجام میپذیرد ، شرکت اصلی اینتکس در ایران و تهران که مرکز تخصصی پخش و تعمیرات این محصول در کشور است تمامی کاناپه ها را با خدمات پس از فروش و تامین لوازم جانبی مانند پمپ برقی دو کاره اینتکس ، پمپ دستی بزرگ و کوچک ، چسب قطره ای و وصله مخصوص تعمیرات کاناپه را ارائه میدهد .

تولید می شوند. از برند و شرکت های تولید کننده چنین کاناپه هایی را می توان به شرکت های بزرگ اینتکس، بست وی و اینتایم اشاره نمود. در این محصولات به طور معمول دو نوع نشیمنگاه به چشم میخورد. به طور معمول همراه این کاناپهها یک پمپ باد قرار دارد. استفاده از کاناپه به حالت تخت و یا تشک بادی در محل کار یکی دیگر از کاربرد های کاناپه های تخت شو می باشد. فروش کاناپه بادی یک نفره و دو نفره ، قیمت کاناپه بادی تاشو و قیمت کاناپه بادی پنج کاره ، کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس و تشک بادی چند کاره اینتکس ، مبل بادی تخت شو intex و کاناپه بادی intex و خرید کاناپه بادی ارزان و خانگی و کاناپه بادی مسافرتی کمجا. معمولا بهتر است چند درجه کمتر میزان باد آن کمتر باشد این کار به طول عمر بیشتر محصول می شود. حجم کم و وزن سبک کاناپه بادی این امکان را به شما میدهد که به راحتی آن را جا به جا کنید . همانطور که اشاره کردیم کاناپه بادی از نظر طراحی و ساختار بدنه به مدل های مختلفی تقسیم بندی شده که برخی از آنها دارای ساختار ساده و برخی نیز دارای تشک بادی تاشو متصل به بدنه اصلی بوده که امکان چند کاره و تاشو بودن را به کاناپه بادی می دهد تا علاوه استفاده به عنوان کاناپه امکان استفاده به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار را نیز داشته باشید.

تمامی این محصولات و کاناپه بادی را که نام بردیم با کمترین قیمت بازار و پائین ترین قیمت به صورت عمده و جزئی عرضه مینماید . علاوه کاناپه بادی یک نفره و دو نفره، مبل بادی کودک و مبل بادی طبی نیز یکی از محصولات این شرکت هستند. محصولاتی که مانند سایز تولیدات شرکت های اینتکس، اینتایم، بست وی دارای بسته بندی مناسب و کم حجم و راحتی و حمل و جابجایی آنها در مسافرت ها امکان پذیر است. هنگام جابجایی در منزل سعی کنید با دیواره ها برخورد نداشته باشد و یا هنگام تبدیل به تخت محصول را با خشونت به سمت جلو نکشید. این نوع جنس بدنه در تمامی محصولات بادی به کار برده شده زیرا که علاوه بر داشتن قابلیت شستشو از انعطاف پذیری بالایی نیز بهره مند است تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را نیز داشته باشد پس به همین دلیل به راحتی در مسافرت ها با کمترین اشغال فضا قابل حمل و جابجایی خواهد بود. همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم، این کاناپهها دارای رویه مخمل یا چرمی هستند. کاناپه بادی چند کاره اینتکس بدنهای بزرگ داشته و با ابعادی به طول 224 سامتیمتر، عرض 223 سانتیمتر و ارتفاع 66 سانتیمتر بسیار جا دار است و این خصوصیت سبب شده که بتوان از آن برای استفاده دو نفر به بالا به کار برد.

بر روی بدنه کاناپه 3 دریچه باد مجزا وجود دارد که به صورت جداگانه باد و خالی میشوند و باعث تعادل بیشتر بدنه میشود. به وسیله انواع پمپ های بادی برقی و دستی میتوانید بدنه کاناپه را پرباد و خالی کنید. از طرفی دیگر به دلیل بادی بودن این محصولات باید از ضربه زدن به آن خودداری کنید. امروزه در اکثریت منازل آپارتمانی فضای کافی برای کاناپه های چوبی و فلزی وجود ندارد و سختی های فراوانی را برای بردن آن به داخل منزل کشید خصوصا در داخل راه پله ها و از طرفی برای خرید آنها مبالغ زیادی را باید پرداخت کرد و برای جا به جایی نیز وزن سنگین و حجم زیادی را باید جا به جا کرد , اما با پیشرفت تولیدات محصولات بادی اینتکس و ساخت کاناپهاینتکس این مشکل کاملا رفع شده و با خرید کاناپه بادی اینتکس با قیمت کم و ارزان با حجم و وزن سبک که به راحتی جا به جا میشود میتوانید نوع جدیدی از کاناپه ها را تجربه کنید ، جنس بدنه کاناپه بادی تخت خواب شو طبی و کاناپه های دیگر از pvc ضخیم با رویه تمام مخمل ضد تعریق ساخته شده که بسیار مقاوم و محکم هستند . از نظر ابعاد نیز بسیاری از مدل های تولید شده به شکل استاندارد ظرفیت های یک نفره و دو نفره را دارند اما برخی از کاناپه بادی 2 نفره نیز به دلیل داشتن ابعاد بزرگ مانند کاناپه بادی دو نفره اینتکس به راحتی تا سه نفر را در خود برای نشستن و یا دراز کشیدن جای می دهند. ​Th​is da᠎ta has been gen erated by G SA C on​tent G​en er ator ​DE᠎MO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن