تصور کنید حلقه شنا بادی توانایی‌ها اما به هیچ وجه توقف بهبود

این محصول زیبا و با دوام را به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید از سایتاینتکس انتخاب کرده و سفارش دهید تا درب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این محصول زیبا و با دوام را به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید از سایتاینتکس انتخاب کرده و سفارش دهید تا درب منزل خود آن را تحویل بگیرید. علاوه بر این ها فروشگاه سعید اینتکس نیز این محصول را همراه با ضمانت نامه کتبی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. جنس بدنه محصول نیز از نوع پی وی سی باکیفیت انتخاب شده تا تعداد دفعات راه اندازی و جمع اوری محصول ، قرار داشتن در معرض دماهای مختلف اب ، استفاده از حلقه شنا بادی فضاهای باز و سرپوشیده و مواردی از این دست تاثیری بر کیفیت و طول عمر بالای ان نخواهد داشت. حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ Intex 59256 از نمونه حلقه های شنا مناسب برای تفریحات آبی می باشد که برای سنین بالای 9 سال طراحی شده است ، استفاده از این حلقه های شنا بادی حتی برای بزرگسالان نیز میسر است ، این محصول دارای رویه ای طرحدار و زیبا است که به دلیل داشتن طرح ستاره به نام حلقه شنا بادی بزرگسال طرح ستاره اینتکس معروف شده است ، این حلقه شنا بادی دارای قطر 91 سانتی متری است که کودکان زیر 9 سال نمی توانند به خوبی از حلقه استفاده کنند ، در کناره این حلقه بادی دو دستگیره قرار داده شده است که می توانید با گرفتن آن ها تعدل خود را به خوبی حفظ کنید . ​This  data has ​be en writt en  by GSA C on tent Gener ator ​DEMO!

از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی هایی که می توان نسبت به این محصول بادی تولید شده توسط فروشگاه اینتکس اشاره کرد، امکان تعمیر مجدد محصولات بادی می باشد چرا که در صورت ایجاد هرگونه آسیب در این حلقه شنا بادی، شما می توانید آن را تعمیر کرده و مجددا مورد استفاده قرار دهید استفاد دهید. به این ترتیب حلقه شنا آماده جمع­آوری است و درصورت نیاز می­توانید آن را داخل بسته بندی قرار دهید. البته شما برای انجام این کار نیاز به یک عدد پمپ باد دارید که پیشنهاد می کنیم آن را هم به صورت جداگانه از فروشگاه سعید اینتکس خریداری نمایید. این محصول را می توان با خیالی آسوده خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد. پیشنهاد ما به شما این است که استفادهاین محصول را در هوای گرم تابستان و در داخل استخرها و دریاچه ها امتحان کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

شباهتهایی میان بعضی پیشنهنگان متاخر با خسروسوسماران آغازین دیده میشود، ولی ویژگی خسروسوسماران در داشتن مهرههای دمی بسیار کشیده و فقدان کامل استخوان خاجی شناسایی آنها را از پیشنهنگان میسر ساختهاست. امروزه اما این ضریب در بالاترین میزان خود در میان اعضای خانواده دلفینیان به ۴٫۵۶ میرسد. این تیم در سال ۲۰۰۴ در بازیهای جنوب آسیا در میان ده کشور شرکتکننده ششم شد. در همین سال طیاره حامل ورزشکاران تیم بادی بلدینگ (بدنسازی) افغانستان در مزار شریف سقوط کرد و تمام ۱۲ نفر اعضای تیم کشته شدند. مخترع بالن لاستیکی لاتکس طبیعی (رایجترین بالون) مایکل فارادی بود که در سال ۱۸۲۴، از طریق آزمایشها با هوا و گازهای مختلف چنین بالنی را تولید کرد. جنسی که اینتکس برای تولید این محصول استفاده کرده است وینیل می باشد چرا که وینیل کیفیت بسیار خوبی دارد و در برابر رطوبت نیز مقاوم است . گفتنی است این حلقه شنا به خوبی می تواند تا وزن 90 کیلوگرم رابه راحتی تحمل کرده و بر روی آب به صورت شناور بماند که این مورد تحمل وزن بسیار خوبی نیز برای این محصول بادی به شمارمی رود. اگرچه ریخت واپسین مهره دمی بیانگر آن است که دم تا آن هنگام هنوز به خوبی شکل باله به خود نگرفته بوده و تنها عامل پیشبرندهٔ جانور به جلو بهشمار نمیرفتهاست.

هنگام خرید این محصول باید پمپ بادی را جداگانه تهیه کنید. قطعا در هنگام خرید حلقه شنا برای کودکان ، خانواده ها سعی می کنند به چند نکته توجه کنند که یکی از آن موارد جنس و کیفیت محصول بوده و مورد دیگر نیز نوع طراحی و امکاناتی است که آن محصول ارائه می دهد. به همین دلیل نیز در این بخش سعی بر این داریم تا در مورد این محصول با شما بیشتر صحبت کنیم. طراحی ظاهری این محصول با توجه به رده سنی مصرف کننده آن که برای کودکان کمتر از 6 سال طراحی شده ، بر گرفته از اینیمشن مشهور پو بوده تا مورد استقبال مصرف کنندگان خود واقع گردد. حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل پو یکی دیگر از انواع حلقه شنا بادی و لوازم تفریحات آبی برای رده سنی کودک بوده که کارخانه اینتکس متناسب با روحیات کودکان 3 الی 6 سال با ایمنی بالا و ساختاری استاندارد طراحی و روانه بازار کرده است. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که از نظر جنس و کیفیت نیز این محصول توانسته با ارائه ساختاری ضخیم از نوع PVC به بهترین شکل ممکن عرضه شود تا از این بابت نیز به هیچ عنوان نگرانی برای افراد وجود نداشته باشد.

آخرین مطالب