درد لوازم شنا و تفریحات آبی

همچنین در رختکن ها تعدادی سشوار گذاشته شده است تا بانوان محترم بتوانند موهای خود را خشک کنند. در رختکن ها نیز

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

همچنین در رختکن ها تعدادی سشوار گذاشته شده است تا بانوان محترم بتوانند موهای خود را خشک کنند. در رختکن ها نیز تعداد زیادی سشوار تعبیه شده و در قسمتی نیز روغن های برنزه، روغن های ماساژ می فروشند که می توانید از آنجا تهیه کنید. هر چند که تنها بازدید از بنای آرامگاه فردوسی، موزه ها و گالری های اطراف آن نصف روز وقتتان را خواهد گرفت. اطراف پلاژ بانوان با دیوار های بلند و سایه بان محاصره شده، همچنین لازم به ذکر است که پرواز هواپیما و سایر وسیله های تفریحی نظیر جایرو کوپتر (هلی کوپتر) در این منطقه ممنوع می باشد به همین جهت بانوانی که با تور کیش راهی شده اند، می توانند در پلاژ بانوان کیش با خیال راحت از شنا کردن در سواحل خلیج فارس نهایت لذت را ببرند. از دیگر بخش های این پلاژ این است که برای حفظ نکات بهداشتی و جلوگیری از ابتلا شدن گردشگران عزیز به بیماری های مختلف، در این مجموعه لوازم بهداشتی به مقدار کافی وجود دارد تا بعد از شنا کردن در دریا، بانوان بتوانند حمام کنند و با خیال راحت بیرون بیایند.

اما در عین حال Bikini (مایو دو تیکه) می تواند گزینه مناسبی برای گرفتن حمام آفتاب در کنار ساحل و استخر های رو باز باشد. از آنجاییکه بانوانان همانند آقایان نمی توانند در هر کجای ساحل زیبای خلیج فارس که دوست دارند به راحتی شنا کنند و به تفریحات آبی بپردازند؛ پس به همین دلیل مسئولین پلاژ بانوان کیش را برای خانم ها افتتاح کرده اند که بانوان با لباس شنا و امنیت خاطر با رعایت حفظ ایمنی بتوانند شنا کنند و حمام آفتاب بگیرند. به هر حال چه به قایقرانی بروید، چه سوار بر قایق موزی شوید و چه لباس غرق نجات تنتان باشد، دانستن شنا به شما احساس امنیت بیشتری می دهد. وقتی که شما در فعالیت های قایقرانی و ورزش های آبی مانند ماهیگیری، شنا، اسکی روی آب، جت اسکی یا غواصی شرکت می کنید، موضوع ایمنی ورزش های آبی پیش می آید. در میان همهمه و آلودگی قسمتهای مرکزی شهر بزرگ مشهد، وکیل آباد منطقهای ییلاقی با آب و هوای مطبوع و عاری از این آلایندههاست البته هرچه به سمت انتهای آن پیش برویم این موضوع بهتر صدق میکند.

Artic᠎le h᠎as be en created  by G᠎SA Con​te᠎nt G ener᠎at or Demov ersi​on!

کودکانی که در سن پایین شنا کردن را می آموزند کمتر از دیگر کودکان از آب می ترسند و در نتیجه بهتر در فعالیت های تفریحی آبی شرکت می کنند. اگر شما یک شناگر خوب نیستید، درس های شنا برای یادگیری مهارت های پایه شنا لازم و ضروری بوده و بهتر است که در این کلاس ها شرکت کنید. شایان ذکر است، در بیستمین جشنواره تابستانی کیش نیز پلاژهای بانوان و آقایان همیشه به عنوان یکی از جاذبه های اصلی کیش با استقبال خوب ساکنان و گردشگران مواجه شده است. مجموعه پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره در زمینی به وسعت 20 هزار متر مربع میزبان بانوان گردشگر و شهروندان این منطقه است و در این پلاژ امکانات متنوعی اعم از دوش آب شیرین صحرایی و سر پوشیده، تخت و سایه بان، غرفه های فروش لوازم شنا و بهداشتی، مواد غذایی، آرایشگاه، نقش حنا، بافت مو، زمین والیبال، زمین بدمینتون، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، بوفه خوراکی، اجاره تیوب و وسایل بازی برای کودکان، صندلی های مخصوص جهت آفتاب گرفتن ، رختکن با ظرفیت 878 لاکر و امکانات ماساژ، سایه بان و نورپردازی مناسب، دوش آب شیرین و رختکن، استخر و سالنهای ورزشی، زمین والیبال ساحلی، سالن بدن سازی، سالن مد و آرایشگاه و …

این ساختمان با ایده اصلی که بر اساس محدودیت دید به داخل محدوده پلاژ از اطراف برای بانوان طراحی و اجرا شده است و اینکه در اصل سایه بانی است که به صورت سطحی شیب دار بر پلانی نیم دایره که تمام کننده اسکله موجود بوده بر سازه ای فلزی دارای سطح پوشش حدود 42 متر و ارتفاع 18 متر که هر 5 متر کشیده شده است و همچنین با سازه سبک فلزی پوسته را بوجود آورده و کاربری های خدماتی و رفاهی متنوعی اعم از استخر و سالن های ورزشی ، سالن های مد و آرایشگاه در زیر این پوسته با سازه ای بسیار هوشمندانه جانمائی شده است. کلات نادری شهری خوش آب و هوا و نزدیک به مشهد است که در واقع جزو جاهای دیدنی اطراف مشهد به شمار می رود. شنا، ماهیگیری، عکاسی، پیادهروی و قایقسواری از تفریحات محبوب گردشگران در این دریاچه هستند.آب دریاچه وان از جریانهای کوچک آبی متعددی تامین میشود که از کوههای اطراف آن سرچشمه میگیرند. اسکله وان یکی دیگر از تفریحات وان برای ایرانیان و گردشگران است و میتوانید در محیطی آرام و زیبا به گشتوگذار بپردازید. این بازوبندها با هوا پر شده اند و این باعث میشوند که زمانی که کودکان آنان را به بازو خود متصل می کنند، روی آب شناور بمانند و در آب فرو نروند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن