10 سایت برتر خرید مبل بادی که باید بشناسید!

شرکت اینتکس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان انواع مبلها و کاناپههای بادی شناخته میشود. در صورتی که تمامی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

شرکت اینتکس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان انواع مبلها و کاناپههای بادی شناخته میشود. در صورتی که تمامی این موارد را انجام دهید میتوانید از مبل بادی استفاده کنید. یکی از ویژگیهای خوب اینتکس ایران این است که در یکسری مواقع خاص، تخفیفهایی را در بر روی محصولاتش قرار میدهد و شما میتوانید با عضویت در خبرنامه این فروشگاه، از آنان باخبر شوید. این برند مبل مجموعهای محصولات از جمله مبلمان تختخوابشو، مبلمان مدرن، صندلی راحتی، میز و قفسه را با تهیه موادی در ایران و ترکیه تولید میکند. مبل بادی کودکان و نوجوانان: این دسته از محصولات طراحی فانتزی و زیبایی دارند و در دسته مبل بادی فانتزی قرار میگیرند. مهمترین کاربرد یک مبل بادی سبک بودن آن است، سبک بودن این حسن را به همراه دارد که میتوانید آن را به سادگی جابجا کرده و در قسمتهای مختلف منزل قرار دهید. مبل بادی را به سادگی میتوانید با خالی کردن باد آن در کیسهای قرار داده و به هر محلی که نیاز دارید منتقل کنید. دارای دریچه ی هوای 2 در 1 با دهانه های عریض است تا باد کردن و تخلیه با سریعتر انجام شود.

به علاوه چرب نگه داشتن بدنه میتواند از این پوسیدگی تا حد بسیاری جلوگیری کند. پرش روی مبل: پریدن روی مبل و در اصل فشار به یک نقطه میتواند صدمات جبران ناپذیری به مبلهای بادی وارد کند به این صورت که با فشار به درزهای مبل و لایههای داخلی ممکن است پاره شده و در صورت امکان تعمیر نیز هزینه آن به صرفه نباشد. بهترین مبلها از نظر راحتی دو نوع ذکر شده هستند که در کنار آن میتوان به نوع تخت خوابشو نیز اشاره کرد که شخص میتواند با کمترین زحمت ممکن مبل خود را به یک تخت بزرگ و راحت تبدیل کند. یکی دیگر از اتفاقاتی که ممکن است به بدنه آسیب برساند این است که وزن بسیار زیادی بر روی کاناپه قرار بگیرد، هر کاناپه بادی دارای تحمل وزن خاصی میباشد که در مشخصات آنها زده شده که چه رنج سنی میتواند از آن استفاده کند، پس بایستی در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید و کاناپهای را خریداری کنید که وزن مد نظرتان را تحمل کند چرا که تحمل وزن این محصولات گوناگون است. که مطرح ترین آنها اینتکس می باشد و برای طراحی و تست محصولات خود بیش از سایر شرکت ها زمان صرف می کند.

اما محصولات شرکت اینتایم و جلونگ اغلب برای کودکان تولید شدهاند و مرغوبیت کالاهای شرکت اینتکس را ندارند. در نوع اول باید از تبدیل کوچک پمپ بادی استفاده کنید و در نوع دوم از تبدیل متوسط اما در نوع سوم باید ابتدا توسط تبدیل متوسط پمپ باد دستی یا برقی محصول را باد کنید و در ادامه و از دریچه کوچک که از خروج هوا به بیرون جلوگیری میکند بدنه آن را تا حد ممکن باد کنید اما مراقب باشید که باد بیش از حد باعث پارگی لایههای داخلی میشود و تعمیر مبل را مشکل و در بسیاری موارد غیر ممکن میکند. پلاستیک PVC اصلی ترین جنس بدنه ای بوده که برای ساخت مبل بادی استفاده شده و از روکش هایی مانند جیر یا مخمل ، برزنتی و طرح چرم هم برای قسمت رویه آنها به کار می رود تا باعث افزایش ضخامت مقاومت بدنه شود. دریچههای تخلیه ممکن است به سه صورت باشد، دریچه کوچک، دریچه متوسط و دو دریچه متوسط و کوچک در یک مبل. مبل بادی ممکن است دارای یک، دو و یا حتی سه محفظه باد باشد، همواره سعی کنید اصلیترین قسمت بدنه را باد کنید و سپس محفظههای بادی کوچکتر را باد کنید، برای این کار میتوانید از پمپ باد دستی یا برقی استفاده کنید، پمپهای باد برقی برای استفاده در منزل به دلیل وابستگی به برق مناسب هستند اما پمپهای برقی فندکی نیز وجود دارند که با برق 12 ولتی اتومبیل کار میکنند. ​Th is c​ontent has be en written with G SA C onte​nt Gene᠎ra᠎tor DE MO .

به علاوه با این ویژگی محصول شما کاملا پرتابل است و میتوانید مبل بادی را به همراه یک پمپ باد دستی یا برقی همراه داشته باشید تا هر محلی که به آن نیاز داشتید استفاده کنید. برای نگهداری از مبل بادی لازم است تا به رعایت برخی نکات بپردازید، بدیهی است که در صورت رعایت کردن این موارد طول عمر محصولی که در دست دارید تا چند برابر افزایش خواهد یافت. مبل های اینتکس به دلیل جنس پی وی سی چند لایه ، از استحکام بالایی برخوردار هستند. این کالا این روز ها به خاطر استقبال و محبوبیت زیادی که پیدا کرده اند از سوی کارخانه ها مدل های زیبا و گوناگونی روانه بازار شده اند. امروزه استفاده از محصولات بادی محبوبیت بیش از اندازهای بین مردم پیدا کرده است. یکی دیگر از برندهای مبل اینتایم است که به دلیل تولید محصولات آبی و بادی خود در بازار شناخته میشود.

آخرین مطالب