یک ترفند ساده برای قایق بادی آشکار شد

روی دیواری که درست از کنار او میگذرد، میتوانید درخواست ماموریت بعدی را پیدا کنید، جایی که باید ۳ مار افعی را

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

روی دیواری که درست از کنار او میگذرد، میتوانید درخواست ماموریت بعدی را پیدا کنید، جایی که باید ۳ مار افعی را به او بفروشید. با نقشه روی دیوار تعامل کنید تا هدف ماموریت خود را به روزرسانی کنید، سپس با دریچه روی زمین را فشار دهید تا ادامه دهید. در سمت چپ، (درست در کنار چکش بزرگ) میتوانید این درخواست ماموریت را که روی دیوار کوبیده شده است را پیدا کنید. پس از نمایش کات سین، مسیر را در اطراف سمت راست کلیسا ادامه دهید. سکوها و مسیر بعدی را دنبال کنید تا به منطقه معدن (Quarry) برسید. سپس میتوانید به بالای قبرستان بروید و از دروازه عبور کنید تا به منطقه اطراف کلیسا برسید. از زیر تله خم شوید و عبور کنید تا روستایی به دنبال شما بیاید و در تله گیر کند و آسیب ببیند. از طریق دری که در مسیر اطراف کلیسا وجود دارد، عبور کنید تا یک اتاق همراه با ماشین تایپ برای سیو بازی پیدا کنید. مسیر را طی کنید و تا با اولین دشمن خود، یعنی پلاگا گوادانا (Plaga Guadana) خود مواجه خواهید شد. آن را با استفاده از چاقو و یا تفنگهای خود بکشید، سپس آن را بردارید تا بعداً بتوانید بفروشید.

سپس آن را بچرخانید تا حبابها با الگوی پشت آن مطابقت داشته باشند. برای یافتن تاجر بعدی، از آن طرف تالار شهر خارج شوید. در داخل تالار شهر، در قسمت دوم اتاق بزرگتر به سقف نگاه کنید تا قفس فلزی را ببینید. از کشوی درون میز، میتوانید کلید نشان را بردارید تا فصل دوم بازی کامل شود. سپس میتوانید سنگ مرمر کریستالی را از داخل کابینت بردارید. آن را بردارید تا مکانهای ۵ مدال آبی بعدی در دو منطقه پیش رو، مشخص شود. برای بدست آوردن سنگ آبی مخملی، به سمت قفس شلیک کنید. در اطراف سکو به سمت آب قدم بزنید، سپس میتوانید کستلان شماره سه را از طریق شکافی که بین یک برآمدگی و چند جعبه قرار دارد، پیدا و نابود کنید. به تخته چوبی که درب چاه را بالا نگه میدارد شلیک کنید، سپس وقتی که تخته چوبی در چاه را بست، میتوانید به قفس فلزی شلیک کنید و آویز مروارید را به دست آورید. ᠎Data has ​be en g ener at ed  by G SA C ontent Generator ᠎DEMO!

میتوانید با موجود چکش به دست مقابله کنید و او را وادار کنید که از پلهها بالا بیاید، سپس از روی نردهها به پایین بپرید تا مجبور شود زمان خود را صرف راه رفتن و پایین آمدن از پلهها کند و در همین حین نیز سریعا به او حمله کنید. اگر میخواهید از حمله مستقیم به او جلوگیری کنید، میتوانید از او فرار کنید و از پلهها بالا بروید. قبل از اینکه از پلهها بالا بروید، خم شوید و وارد شکاف کوچک سمت چپ شوید. از پلهها به سمت قسمت بالا بروید و دیوار سمت چپ را تکان دهید تا وارد یک کلبه کوچک شوید. در این حین، یک روستایی اره برقیدار از پلهها پایین میآید تا به شما حمله کند. بالای پلهها یک تله انفجاری وجود دارد. همراه با شما یک راهنما وارد قلعه می شود که تنها نقش به همراه داشتن چراغ قوه را دارد و در طول مسیر هیچگونه کمکی به شما نخواهد کرد.

مسیر اطراف کلیسا را به سمت تعدادی سکو ادامه دهید. در داخل خانه و قبل از ورود به اتاق اصلی، میتوانید کشوی سمت راست را باز کنید تا یک یاقوت سرخ به دست آورید. برای به دست آوردن یاقوت کبود به قفس شلیک کنید. در طرف دیگر میتوانید یک صندوقچه حاوی یک یاقوت کبود پیدا کنید. در پشت کلیسا، صندوقی وجود دارد که حاوی یک سربند گرانبها است. در جزیره کیش شهربازی دیگری نیز وجود دارد که از نظر تجهیزات و جایگاه به شهربازی فان کلاب نمی رسد، اما با این وجود می تواند گزینه ای مناسب برای تفریح چند ساعتی در این جزیره باشد. جنس بدنه این قایق ها از pvc سه لایه الیاف دار که با تار و پود نخ ابریشم مصنوعی درآمیخته شده و برای آبهای شور نیز مناسب است. در این مطلب به بررسی 10 مدل از بهترین ها برای خرید قایق بادی موجود در بازار پرداختیم. پمپ های باد برای پر و خالی کردن محصولات بادی، تشک بادی جامپینگ کودکان، وان بادی حمام، پمپ تصفیه آب استخر، جلیقه نجات بزرگسال و کودک برند یاماها و ایرانی، پمپ تصفیه آب شنی استخر، پمپ تصفیه آب فیلتری استخر، جکوزی بادی پیش ساخته، چادر بادی کودک، موتور برقی قایق بادی، موتور بنزینی قایق بادی حرفه ای با کف آلومینیومی و فایبر گلاس، انواع تشک بادی روی آب، مبل های بادی روی آب بزرگسال و کودکان، لوازم شنا و تفریحات آبی استخر، قرص کلر، جارو اتوماتیک استخر، سبد پلاستیکی قرص کلر، جارو دستی استخر آماده، شن پمپ تصفیه آب شنی، انواع فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب فیلتری، چادر بازی کودکان در مدل های برزنتی و طرح باغ وحش میله ای، با قیمت اصلی نمایندگی اینتکس به صورت عمده و جزئی خرید و فروش میشود.

آخرین مطالب