استخر ایزی ست And Love - چگونه آنها هستند همانند

نمایندگی فروش انواع استخر ایزی ست پیش ساخته بادی ایزی ست esyset اینتکس و بست وی برای بزرگسالان و کودکان از به

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

نمایندگی فروش انواع استخر ایزی ست پیش ساخته بادی ایزی ست esyset اینتکس و بست وی برای بزرگسالان و کودکان از بهترین برند های تولید کننده استخر های قابل حمل و پرتابل intex و bestway را میتوان نام برد این دسته از محصولات برای تمام سنین قابل استفاده بوده و از نظر نصب و راه اندازی بسیار راحت و سریع میباشد به لحاظ قیمت هم از استخر هایی که دارای پایه فلزی هستند بسیار پایینتر است اما از نظر کیفیت دقیقا همان استخر پیش ساخته مدل برزنتی است با این تفاوت که به جای پایه از باد استفاده میشود نصب استخر های بادی ایزی ست بسیار راحت و سریع انجام میشود و در کمترین زمان میتوانید آنرا راه اندازی و نصب نمایید . سپس به کمک پمپ باد، لایه بالایی یا همان لبههای استخر باد میشود. همچنین پمپ باد و راهنمای تصویری راه اندازی استخر از دیگر لوازم جانبی مورد نیاز هستند. در واقع باید گفت که شرکتهای سازنده استخرهای پیش ساخته بنا به کاربرد، رده سنی، ابعاد، میزان ارائه خدمات جانبی و سایر نیازهای مخاطبان را پاسخ میدهند و مشکلات استفاده از این محصولات را به حداقل رساندهاند. برای راهاندازی استخر ابتدا باید آن را بر روی تاتامی پهن کنید و همانطور که اشاره شد؛ بایستی کف استخر بدون چینخوردگی باشد.

خیلی از استخر هایی که در بازار موجود می باشد اکثرا دارای بدنه های مات و یا طرح دار می باشند که این عامل باعث شده تا شما پس از خرید و راه اندازی محصول دیگر کنترلی به بخش داخلی استخر نداشته باشید اما این محصول بر خلاف این موضوع با بدنه ای شفاف و به عبارت دیگری شیشه ای طراحی و تولید شده است که از مزایای این محصول به شمار خواهد رفت. شما برای راه اندازی این محصول نیاز ندارید تا تمام بخش های این استخر را باد کنید و تنها کافی است که لبه بالایی این محصول را باد کرده و پس از آن نیز در داخل این محصول آب بریزید. انواع استخرهای ایزی ست کودک و خانوادگی اینتکس به راحتی قابل نصب و راه اندازی هستند. استخر ایزی ست چیست؟ در انواع دیگر استخرها شما نیاز دارید تا در ابتدا میله و پایههای استخر را نصب کنید اما در استخرهای ایزی ست تنها کافی است تا لبههای برزنتی استخر را با پمپ دستی باد کرده و آن را از آب پر کنید تا فرم اصلی خود را بگیرد.

همین عامل نیز باعث شده تا شما در هنگام خرید و انتخاب یک محصول گزینه های زیادی را پیش روی خود مشاهده کنید که قطعا یک مزیت بزرگ به شمار خواهد رفت. میزان آبی ورودی به استخر تا زمانی ادامه دارد که به دلیل چگالی کم هوا نسبت به آب، استخر به طور کامل صاف و پهن شود. همان طور که می دانید در بازار معمولا مدل های مختلفی از استخر های بادی با سایز ها و ابعاد گوناگون وجود دارد که هر یک دارای ویژگی های مختلفی خواهد بود. از نظر قیمت نیز عموما سایزهای کوچک این استخرها از حدود قیمت یک میلیون تومان در بازار وجود داشته و مدل های بزرگ این محصولات نیز با قیمت های 10 تا 15 میلیون تومان هم عرضه شده است که این مدل ها عموما دارای امکانات کامل بوده و باعث شده تا هر آن چه که از یک استخر سایز بزرگ توقع دارید را برای شما به صورت کامل فراهم کنند.  This a​rt ic​le was do ne by G᠎SA ​Conten​t  Gene rator DEMO!

برای آب کردن داخل استخر ابتدا آن را به خوبی پهن و باد کرده تا قسمتهای چروک آن صاف شود و تا آماده استفاده شود. برای استفاده راحتتر از استخرهای پیش ساخته، لوازمی را طراحی و ساخته شده تا کارایی آن را دو چندان کند. سپس درون آن را از آب پر کنید تا استخر شما آماده استفاده شود. اگر استخر مورد نظر صرفا برای کودک است؛ میتوانید از استخرهای پیش ساخته کودکانه که در رنگها و طرحهای مختلفی دارند استفاده کنید. از طرفی نگران هواگیری پمپ نباشید برای این منظور امکانات و ابزار لازم در نظر گرفته میشود. استخر ایزی ست نوعی استخر پیش ساخته است که هم بصورت استخر دایرهای شکل و هم بصورت استخر بیضی شکل با لبههای بادی و از جنس برزنت و الیاف ابریشم و پی وی سی ساخته میشود. دلیل نامگذاری ایزی ست یا فست ست برای این استخرها، سریع نصب شدن آنها است. از دیگر لوازم جانبی مورد نیاز میتوان به تایمر پمپ تصفیه آب، زیرانداز و روکش برای استخر، رابط تخلیه آب، جارو برای کف استخر، برچسب تعمیر در صورت بروز آسیب دیدگی و پارگی اشاره کرد. علاوه بر جنس بدنه بهداشتی و ضد حساسیت، استخرهای ایزی ست قابلیت استفاده از لوازم جانبی استخرها را دارند.

آخرین مطالب