یکبار برای همیشه از شر کاناپه بادی خلاص شوید

کاناپهها به مدلهای ال (L) شکل، دو نفره، سه نفره و حتی یک نفره به سایزهای متفاوت خریداری کنید. اگر بخواهیم درب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کاناپهها به مدلهای ال (L) شکل، دو نفره، سه نفره و حتی یک نفره به سایزهای متفاوت خریداری کنید. اگر بخواهیم درباره قیمت و نحوه خرید کاناپه بادی تخت شو صحبت کنیم باید بگوییم ازآنجاییکه اکثر این محصولات به صورت وارداتی در کشور ایران وجود دارند؛ در نتیجه برای اطلاع پیدا کردن از قیمت دقیق این کاناپهها باید به نمایندگی مورد نظر خود مراجعه کرد و یا تماس بگیرید. پس از مطالعه راهنمای انتخاب و خرید کاناپه بادی تخت شو و همچنین انتخاب مدل مورد نظر خود، باید به سراغ فروشگاه معتبری برای خرید این محصول بروید. به همراه کاناپه های بادی تخت خواب شو بست وی مدلهای چرمی همیشه یک عدد پمپ برقی رایگان به شما عزیزان تقدیم خواهد شد اما در مدل های اینتکس بایستی از دسته بندی پمپ باد محصولات اینتکس را خریداری فرمایید. با خرید این مدل با یک تیر دو نشان می زنید یعنی با خرید کاناپه بادی می توانید صاحب یک تخت بادی هم شوید. برای راه اندازی این کاناپه بادی تخت شو نیاز بوده تا از طریق دریچه هایی که بر روی بدنه محصول بوده و یک عدد پمپ برقی اینتکس ، باد را به داخل مخزن محصول پمپاژ کنید. به وسیله انواع پمپ های بادی برقی و دستی میتوانید بدنه کاناپه را پرباد و خالی کنید.

با توجه به بودجه شما برای خرید مبل تختخواب شو میتوانید انتخاب کنید که ایرانی یا خارجی باشد. اگر سری به فروشگاه مرکزی اینتکس بزنید میتوانید انواع محصولات و تنوع طرح و رنگ و همچنین قیمت را از نزدیک مشاهده کنید و سپس با خیال راحت دست به انتخاب بزنید. با توجه به میزان فضا، تعداد و نوع مبل تختخواب شو خود را انتخاب کنید تا جای مشخصی از خانه یا محل کار شما را اشغال کند. تمامی سطح روی کاناپه باید از تشک و پارچه باشد، اگر چنانچه در ساختار رویه آن چوب به کار رفته بود هرگز نخرید. این توجه به دلیل تمامی ویژگیها و مزایایی بود که در مقاله راهنمای انتخاب و خرید کاناپه بادی تخت شو برای شما گفتیم. ظرفیت: به ظرفیت کاناپه هم توجه کنید، همان طور که گفته شد کاناپه بادی انواع مختلفی دارد از تک نفره گرفته تا دو و چند نفره شما با توجه به نیاز خود می توانید ظرفیت دلخواه خود را انتخاب کنید. البته معمولا آسیب های بزرگ تر به راحتی و با استفاده از برچسب تعمیرات ترمیم نخواهد شد و نیاز به آپارات دارد که خب به این مورد هم در ادامه اشاره خواهیم نمود. البته فراموش نکنید، شما زمانی حس رضایتمندی را خواهید داشت که کاناپه شما به دکوراسیون خانهتان بیاید و به چیدمان خانه شما سر و سامان دهد. Th is  post has ​been writt​en by ᠎GS​A  Cont en​t Ge nerato​r ᠎DEMO!

با خواندن بازخوردهای مشتریان به راحتی متوجه خواهید شد که شرکت اینتکس یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات بادی و کاناپه بادی است. کاناپه بادی و مبل از یک خانواده محصولات بادی شرکت اینتکس، بست وی و جیلونگ هستند، کاناپه بادی معمولا قابلیت تخت خواب شدن دارد و دارای انواع متفاوتی است و نسبت به مبل بادی وزن بیشتری را تحمل می کند، معمولا جنس کاناپه های بادی تختخوابشوی اینتکس از نوع جیر می باشد و می توان جهت استراحت های کوتاه در طول شبانه روز در محل کار و یا منزل خود استفاده نمائید. این شرکت سالیان طولانی است که در زمینه تولید این محصولات فعالیت میکند و کیفیت بالا، مقرون به صرفه بودن و راحتی را برای شما به ارمغان میآورد. تمامی این محصولات و کاناپه بادی را که نام بردیم با کمترین قیمت بازار و پائین ترین قیمت به صورت عمده و جزئی عرضه مینماید . سعی کنید فروشگاهی را انتخاب کنید که علاوه بر تنوع بالای محصولات بتواند تمامی تضمینهای لازم را به شما ارائه دهد. انتخاب یک کاناپه بادی کار آسانی نیست و لازم است تا با نکات ضروری خرید یک کاناپه خوب آشنا باشید. در زمان خرید دقت خود را بر روی یک سری نکات معطوف کنید.

ابعاد کاناپه به طول 231 , عرض 193 , ارتفاع 71 , ارتفاع تشک 22 سانتیمتر و تحمل وزن 200 کیلو گرم را دارد . نکته قابل توجه دیگر این است که زمانی که بر روی مبل مینشینید پای شما باید روی زمین قرار بگیرد و ارتفاع نشیمنگاه تا زمین حداقل 50 سانتیمتر و زاویه پشتی شما با نشیمنگاه 100 درجه باشد تا به راحتی از ستون فقرات و کمر شما حمایت کند. این کمپانی بزرگ به غیر از کاناپه بادی تخت شو محصولات بادی دیگر مانند استخر بادی , تشک بادی , مبل بادی , کاناپه بادی , استخر پیش ساخته , تخت بادی , مبل شنی , چادر مسافرتی , قایق بادی , موتور بنزینی قایق بادی , موتور برقی قایق بادی , چادر بادی کودک , وان بادی بزرگسال , وان بادی کودک , جکوزی بادی , قلعه بادی , تشک جامپینگ بادی , انواع اسباب بازی های کودکان , عروسک های بادی , لوازم شنا و جلیقه شنا , انواع پمپ تصفیه آب استخر , انواع پمپ باد برقی و فندکی و دستی , صندلی تاشو مسافرتی , انواع کیسه خواب , کیسه بوکس بادی کودکان , عینک شنا , کاناپه بادی تخت شو را تولید می کند و همگی به نوع خود در زندگی امروزه کاربرد های مختلفی را دارند .

آخرین مطالب