راهنمای خرید بهترین بین بگ با معرفی مدل های شیک و ارزان

قابلیت نظافت آسان و وزن 8 کیلو گرم از ویژگی های این مبل راحتی می باشد. همچنین باگذشت زمان انواع جدیدی از مبله

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قابلیت نظافت آسان و وزن 8 کیلو گرم از ویژگی های این مبل راحتی می باشد. همچنین باگذشت زمان انواع جدیدی از مبلها وارد بازار میشود که افراد را مجبور به تعویض مبلهای خود میکند. کاربرد آستر بیشتر برای این است که بتوان رویه مبل را بهراحتی شست و همچنین موارد داخل مبل را بدون دردسر عوض کرد. همچنین بیشتر شرکتها برای استراحت کارمندان از این مبلها تهیه میکنند تا انرژی کافی برای ادامه کار را داشته باشند. این نوع مبل به دلیل خصوصیات و ویژگیهای فوقالعادهای که دارد؛ بهشدت مورد استقبال افراد قرار گرفته است، بهطوری که استفاده از آنها رو به افزایش است . در این مطلب به طور کامل بین بگ یا مبل شنی را مورد بررسی قرار دادیم و شما را بیشتر از پیش با کاربردها، مزیتها، جنس و مواد داخل آن آشنا کردیم. جنس بین بگ و مواد داخل آن از آن دسته مواردی هستند که آنها را از سایر مبلهای دیگر متمایز میکنند. اولین نکته در خصوص خردی بین بگ توجه به ابعاد ظاهری آن است. وزن این کالا ۷ کیلوگرم و بدون محفظه داخلی و با ابعاد ۹۰x90x100 و از پارچه برای رویه استفاده شده ، و جنس مواد درون این بین بگ از الیاف مصنوعی به کار رفته است. ​Data h᠎as been g enerated by GSA Co᠎nten​t ​Generator DEMO .

دارای محفظه داخلی و رویه از جنس مخمل و می توان شست ، و مواد درونی این هپی چیر یونولیت است. این دسته از صندلیها برای راحتی، آسایش و آرامش شما طراحی و تولید شدهاند، حیف است کارایی آنها را فدای قیمتشان نمایید! به این نکته هم توجه کنید که این گروه از صندلیها مجهز به دریچه بندی یا زیپ هستند و شما به واسطه آنها میتوانید حجم محتویات داخل صندلی را کم و زیاد نمایید. تیم گرین لیست امیدوار است راهنمای خرید اینترنتی و مقایسه امروز در دسته بندی دکوراتیو برای خریدی رضایت بخش به شما کمک کرده باشد. در بالا گفته شده که پارچه مناسب برای روکش مبل بین بگ پارچه های نایلونی و پلی استر است اما این دو ماده دارای وزن های متفاوتی هستند. بین بگ ها چه مزایایی دارند؟ پارچههای پلیاستر و پلیاستایرن به دلیل اینکه در برابر رطوبت و حرارت مقاوم هستند؛ در میان خریداران طرفداران بیشتری دارند. میثم بزرگترین پسر ارکوازی بوده قدیمی ترین طایفه ارکوازی به شمار می رود و شامل نژاد های( رستم ،بسام بگ ،یاری بگ و حسن بگ )است و پس از مهاجرت میثو (میسم) ابتدا در تَرساق عراق سکونت گزیده و بعد ها به پشتکوه آمده است و این طایفه زادگاه غلامرضاخان ارکوازی است.

بین بگ یا همان راحت ترین مبل دنیا تجربهای متفاوت از نشستن روی یک نشیمن راحتی را به کاربرانش هدیه میدهد. یک بین بگ ایده آل و با دوام از جنس های متنوعی نظیر چرمی ، برزنتی و پی وی سی برخوردار است. در ابتدا تولید بین بگ فقط بهصورت تکنفره انجام میشد. البته افراد می توانند برای استراحت در منزل و انجام مطالعات خود از آنها استفاده کنند. برخلاف عنوان شنی برای معرفی این نوع از مبلمان ها، اغلب آنان پُر شده ای الیاف مصنوعی و یا یونولیت هستند. با این حال اما یادتان باشد وزن این نوع از محصولات نشیمنگاهی جهت جا به جایی آنان خیلی بهتر است مبلمان های معمولی می باشد. اینکه بین بگ مدنظر شما از چه موادی پر شده باشد، قطعا بر روی قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت. لازم به ذکر است محتویات داخل آن چیزهایی به جز شن هستند ( موادی مثل یونولیت، ابر و…) اما به واسطه ی نرمی و قابلیت فرم پذیری، مبل شنی نام گزاری شده است. داخل این مبلها را از موادی مانند یونولیت خرد شده، گرانول و ابرهای خرد شده پر میکنند. هپی چیرها امروزه به دلیل استقبال زیادی که از آنان در بازار بعمل آورده شده است در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید شده اند که همین موضوع قدری پروسه انتخاب آنان را سخت و پیچیده کرده است.

دکوراسیون و چیدمان مدرن، امروزه بسیار مورد علاقه و توجه قرار گرفته است و بههمین دلیل بیشتر تمرکز طراحان در این عرصه معطوف شده است، یکی از وسایلی که در همین راستا طراحی و روانه بازار شد بین بگ است. بین بگ ها امروزه در رنگ ها و طرح های بسیار مختلفی در بازار عرضه شده اند و تنها کافی است شما به دنبال مناسب ترین آن ها با توجه به دیزاین و دکوراسیون خانه خود باشید. بین بگ یا مبل شنی یکی از جدیدترین مبلهایی است که وارد بازار شده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. از مساحت بخش نشمینگاهی مبل تا ارتفاع تکیه گاهی آن را باید مدنظر خود قرار دهید. پس قبل از اقدام برای خرید، حتماً این موارد را مورد بررسی قرار دهید. پس بهتر است بیش از توجه نمودن به قیمت آنها، ویژگیهای دیگری همچون: ظرفیت، رنگ، کیفیت جنس و دوخت رویه را مد نظر خود قرار دهید. به همین دلیل از آن بهعنوان مبل شنی نام میبرند. همچنین با داشتن بیش از ۱۰۰هوره چر درسبک های مختلف از این حیث رتبه اول را دارد و نیز در موسیقی فولکلور اساتید نام آشنایی همچون استاد سیروس امامی،بهادر مرادخانی،علیمحمد ارسلانی، حسن هیاس، محمد خانقینی و علی الارکوازی از هنرمندان با تبار ارکوازی میباشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن