ده نمونه‌های مسحورکننده بین بگ

به عنوان مثال نمایندگی های معتبر، گارانتی ارائه می دهند که این ضمانتنامه نشان از کیفیت بالای محصول نهایی و خد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به عنوان مثال نمایندگی های معتبر، گارانتی ارائه می دهند که این ضمانتنامه نشان از کیفیت بالای محصول نهایی و خدمات پس از خرید است. بین بگ یا هپی چیر “happy chair” در واقع نوعی مبل راحتی است. در ادامه مطلب قرار است بین بگ یا مبل شنی را بیشتر بشناسیم. در این مورد توصیه می کنیم مجموعه ای از بین بگ ها را که فقط برای ریختن راحت باشد ، بلکه برای قرار دادن وسایل روی آنها نیز ایجاد کنید. در اینجا برخی از توصیه های مهم در هنگام خرید بین بگ یا مبل شنی در مورد چگونگی اشتباه نکردن و انتخاب صحیح هپی چیر برای خانه یا فضاهای بیرونی با توجه به نیاز شما و چگونگی دستیابی به بهترین هم افزایی بین کیفیت و قیمت ، ذکر شده است. بین بگ هیراد مدل گیم نت یک محصول خاص از برای دوست داران آرامش است. راحتی در نشستن این مبل های کیسه شنی 1 نفره ، 2 نفره و 3 نفره ، رنگ بندی زیبا با تنوع بالا ، سبک بودن و ارزان قیمت بودن آنها باعث شده تا در بازار ایران کاملا جا افتاده و دارای محبوبیت فروش بالایی باشند و قابلیت استفاده در منزل ، شرکت ها ، عکاسی ها ، رستوران ها ، فست فودی ، گالری ، ادارات دولتی و خصوصی ، آرایشگاه مردانه و زنانه و گیم نت ها در رنگ های : سفید ، مشکی ، قرمز ، آبی ، سبز ، زرد ، نارنجی ، گلبهی ، کالباسی ، قهوه ای ، نارنجی ، سرمه ای ، طوسی ، نقره ای ، بنفش ، یاسی و غیره می باشند .

تنوع رنگ سفارشی بالایی دارند . اینگونه مبلها دارای حداکثر ظرفیت دو نفره هستند و برای کسانی که قصد دارند تا پس از یک روز پرکار، خستگی را از تن خود خارج کنند کاربردی و مناسب است. قیمت مقرون به صرفه مبل شنی اینتکس یکی از دلایل محبوبیت آن است و سایزبندی متناسب با همه گروههای سنی این مبل را به یک محصول کاربردی برای همه تبدیل کرده است. این محتویات به راحتی در بخش آستری حرکت کرده و باعث انعطاف و حالت پذیری مبل شنی میشود. قابلیت تغییر حالت به صندلی ، لمی و دراز کش را دارند . انواع مبل های شنی یونولیتی مبل هپی چیر و مبل بین بگ راحتی تکتفره دو نفره و سه نفره بزرگسال ، کودک و نوجوان در واقع از روکش های چرمی ، پارچه ای ، مخمل و خز در سایزهای بزرگ و کوچک تولید می شوند که داخل آنها با فوم ، یونولیت و گرانول پر می شود که امکان ساخت این صندلی ها با همه رنگ های سفارشی توسط نمایندگی اینتکس با گارانتی روکش و پوسته امکان پذیر است . بنابراین موثرترین بخش در جذابیت مبل شنی و کیفیت آن رویه، جنس رویه، نحوه طراحی و رنگ است.

مبل های شنی کیسه ای هپی چیر چرم و پارچه ای در کارخانه بزرگ اینتکس لند در داخل ایران تولید می شوند که با خرید بهترین مواد اولیه مثل چرم و دانه یونولیت و توسط خیاطان ماهر و تیم کنترل کیفیت با تجربه تولید و ساخته می شوند که مراحل کنترل کیفی از ابتدای تایید لوازم اولیه ، حین تولید و تایید نهایی تحت نظر کارشناسان خواهد بود . اگر از فروشگاه معتبری خرید کنید قطعا جنسهای مرغوبی برای فروش پیش روی شما خواهد بود اما در هر صورت از آنجایی که رویه مدتها با لباس و بدن افراد تماس است باید حتما جنس قابل قبولی داشته و از طرفی رنگ و مدل آن با دکوراسیون فضا هماهنگ باشد. این شلوارها کاملا جذب پا ششده و فرم بدن را می گیرد.اما خیلی تنگ نیست. این مدل مبل های هپی چیر بهترین وسیله برای نشستن استراحت کردن و مطالعه برای همه سنین می باشد یونولیت دانه ای توپی داخل این صندلی ها کاملا قابل انعطاف و با طرز نشستن افراد حرکت می کند و گودی کمر را پر می کند به این ترتیب ارگونومی بدن در حالت استاندارد قرار می گیرد و به این مبل های کیسه شنی طبی خوش نشین گفته می شود که توسط همه پزشکان ارتوپدی نیز قابل تایید و سفارش می باشد که معمولا برای خانم های باردار و افراد سالمند نیز پیشنهاد شده است .

در واقع اصل و اساس ماندگاری یک صندلی اینچنینی به کیفیت دوخت آن مربوط می شود؛ فرقی ندارد که این قبیل از محصولات با شن یا با یونولیت پر شده باشند، چرا که به محض نشستن بر روی آنها صندلی تغییر حالت میدهد. محتوای داخل مبل شنی که حالت گرانولی دارند غالبا از جنس یونولیت یا فیبر خرد شده هستند. یکی از موفقترین و معروف ترین برندها در حوزه انواع مبل شنی و بین بگ برند اینتکس است که طرفداران آن هم کم نیستند. جوری که بسیاری از فروشگاههای آنلاین و اینترنتی که در حوزه خانه و دکوراسیون فعال هستند این گزینه را در لیست محصولات خود دارند. ● طرح و رنگ: شاید فکر کنید این گزینه چندان هم اهمیت ندارد اما اگر مبلی بخرید که با رنگ دکوراسیون شما تضاد داشته باشد آنوقت متوجه اهمیت موضوع میشوید. اینتکس سایت گزینه مناسبی برای شماست. همانطور که اشاره کردیم مبل شنی از به بخش تهیه شده است که برای آشنایی بیشتر شما با bean bag در ادامه هر بخش را تشریح کرده و بررسی میکنیم. اولین چیزی که در خرید bean bag به چشم شما میآید رویه و جنس آن است. Post has been cre at ed by GS᠎A  Content ​Ge nerator DEMO.

آخرین مطالب