Blue Jays خیریه گام تا بشقاب برای خانواده های کانادایی در نیاز

در ابتدا از همه گیر رابرت Witchel مدیر اجرایی جیز آبی' خیریه بازوی مشکوک جوامع محروم در سراسر کانادا و کودکان

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

در ابتدا از همه گیر رابرت Witchel مدیر اجرایی جیز آبی' خیریه بازوی مشکوک جوامع محروم در سراسر کانادا و کودکان بودند که در حال حاضر به حاشیه رانده خواهد بود صدمه دیده است.

جیز مراقبت از بنیاد می خواستم برای حمایت از جوامع بومی خانواده, ثبت نام در چلنجر بیس بال برنامه برای کودکان و نوجوانان با فیزیکی و شناختی معلول و کودکان بودند که در حال حاضر در مواجهه با موانع قابل توجهی در زندگی روزمره خود را مانند کسانی که در تورنتو, جامعه, مسکن, کسی که با این سازمان کار کرده است به مدت 30 به علاوه.

"ما می دانیم که هزاران چالش هایی که این بچه ها به عنوان آنها در حال رشد در آن جوامع" Witchel گفت. "ما می دانیم که آنها در مواجهه با نژادپرستی نظاممند و سطوح بسیار بالاتری از خشونت و خیلی فرصت کمتری ... همه بچه ها از پتانسیل کامل, اما نه همه آنها به همان فرصت است."

اما Witchel و جیز مراقبت مطمئن نبودند که چگونه برای ایجاد بزرگترین ضربه. به طوری که آنها به گوش بیش از 600 خانواده به یادگیری در مورد چالش هایی که با آنها رو به رو شد.

امنیت غذایی بود که در نزدیکی بالای لیست اما بزرگترین نگرانی و اضطراب بود.

"اگر شما فکر کردن در مورد زندگی در یک آپارتمان چند, بچه ها, شما یارانه, مسکن, شما لازم نیست که مقدار زیادی از پول دسترسی به اینترنت برای یادگیری و برای تفریح و یا نگه داشتن متصل روابط اجتماعی — این یک چالش است."

خانواده ها با کودکان معلول بود و نگرانی های مشابه.

"آنها وحشت بسیاری از آنها را به ترک خانه به خاطر بچه ها دپرسیون ایمنی هستند ... ما صحبت کردیم به پدر و مادر است که باید گفت که آنها را دیده ام بچه های خود عقب از نظر جسمی و توانایی های اجتماعی از آنجا که آنها در حال گرفتن برای خود را به طور منظم ناتوانی آنها در حال دیدن دوستان خود" Witchel گفت. "این واقعا بدتر برای کسانی که خانواده ها است."

آن را از این داستان که جیز مراقبت از بنیاد ایجاد شده و سازگار با برنامه نویسی در نظر گرفته شده برای حمایت از خانواده ها در جوامع محروم در این سال $7.5 میلیون تعهد تنظیم می شود چهارشنبه اعلام کرد.

که پول را به صندوق مجازی اردوگاه تابستانی اجرا شده توسط 49 دختران و پسران باشگاه های کانادا; اقتباس از بنیاد TCH و بومی rookie لیگ به ارائه آنلاین; وعده های غذایی برای خانواده ها در TCH; نزدیک به 1000 تطبیقی صفحه اصلی بیس بال و کیت کمک به بچه های معلول فعال ماندن این تابستان; و نوسازی و یا ساختمان از 13 بیس بال الماس در سراسر کشور است.

بودجه امسال حدود 1.5 میلیون بیش از یک سال نرمال Witchel گفت که آسان نیست برای نوسان با لیگ اصلی بیس بال در حال آماده شدن برای کوتاه فصل و جیز مطمئن نیستید اگر آنها قادر خواهید بود به بازی در Rogers Centre.

"بدون بیس بال, من می توانم به شما تضمین می کنند ما در حال جمع آوری پول به عنوان آنجا که ما به طور معمول با 50/50 (تساوی) که از بین رفته اند. هیئت مدیره بود که بسیار شگفت انگیز است. گفتند: سلام ما رو مقداری پول در حساب بانکی ... این یک rainy-day صندوق و آن را ریختن بنابراین اجازه دهید به آمده تا با برخی از ایده های.'

جیز مراقبت نیز با همکاری Sobeys به توزیع 100.000 دلار به ارزش غذایی به خانواده های نیازمند در سراسر کانادا و با نیلی عشق از خواندن بنیاد ارائه شده است که $100,000 در آنلاین اعتبارات برای کودکان به خرید کتاب. راجرز مرکز نیز استفاده شده است به عنوان یک سایت توزیع برای میلیون ها نفر از وعده های غذایی برای, مواد غذایی بانک ها.

بیش از 200 ، 000 نفر جوان استفاده دختران و پسران باشگاه حدود 60 درصد از درآمد کم محلات گفت: اوون منشور سازمان, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت. بسیاری از اعضای خانواده که کارگران ضروری است و می تواند در معرض خطر بالاتری از ابتلا COVID-19, تلاش برای نگه دارید تا با آموزش و پرورش به دلیل کمبود دستگاه و یا دسترسی به اینترنت و زندگی در چگالی بالا محلات با کمی فضای بازی.

هزاران نفر در حال انتظار برای بهره مندی از مجازی اردوهای تابستانی.

"من فکر می کنم بزرگترین چیزی که در حال حاضر این بچه ها به دنبال یک ارتباط خارج از چهار دیوار آنها در ... فکر نمی کنم آنها حتی در مراقبت از آنچه با نام تجاری است. آنها فقط مراقبت از کسی که مراقبت در مورد آنها و اتصال آنها را به جهان خارج در راه که در آن آنها می توانند شرکت مختلف گفتگو" منشور گفت.

بسیاری از پسران و دختران باشگاه کارکنان گذاشته شد به دلیل این بیماری همه گیر. با این برنامه نویسی به بازگشت و انجام شغل خود را عملا منشور گفت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مجازی برنامه نویسی اجرا خواهد شد و در زوم در زمان های مختلف برای گروه های سنی مختلف در مورد خانواده فقط یک دستگاه به اشتراک بگذارید. کارکنان شده است, تمرین برای هفته ها از جمله با بچه ها از خود برنامه بعد از مدرسه. هدف این است که برای رسیدن به عنوان بسیاری از بچه ها به عنوان آنها را در یک سال نرمال و ارائه برخی از كمى از فشار همه گیر باعث شده است که برای بسیاری از خانواده های کانادایی.

"همه نگران آن است که ما در حال از دست رفته کودکان و نوجوانان, کودکان و نوجوانان در حال سقوط از طریق ترک" Witchel گفت. "و بنابراین ما امیدواریم که از طریق این ما همچنین می توانید مطمئن شوید که بچه ها به خوبی انجام می دهند."

Laura Armstrong


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب