بازیکن فوتبال جشن با آغوش برای راننده او می گوید: زندگی او را نجات داد

دوسلدورف, آلمان—بازیکنان فوتبال در آلمان مجاز نیست به جشن می گیرند با در آغوش گرفتن در طول بازی در این بیماری

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

دوسلدورف, آلمان—بازیکنان فوتبال در آلمان مجاز نیست به جشن می گیرند با در آغوش گرفتن در طول بازی در این بیماری همه گیر. Dimitrij نظروف ساخته شده یک استثنا برای او معتقد است که زندگی او را نجات داد.

نظروف زد به حاشیه پس از به ثمر رساند از یک هدر برای Erzgebirge آئو برابر نورنبرگ در بخش دوم در روز جمعه و در آغوش تیم رسمی توماس Romeyke.

نظروف توضیح داد: در روز شنبه که Romeyke را واکنش سریع را نجات داد آئو تیم در سفر به این بازی است. Romeyke بود در چرخ اتوبوس تیم روز قبل از بازی زمانی که آن را زده بود پرواز باقی مانده از یک تصادف.

"او را نجات داد زندگی ما ساده به عنوان که" نظروف گفت: MDR منطقه ای پخش. "اگر او تا به حال واکنش نشان داد به سرعت به عنوان او می داند که آنچه را که باید اتفاق افتاده است."

آذربایجان بازیکن بین المللی گفت که او امیدوار آلمانی, فوتبال, لیگ, شناخته شده به عنوان DFL را "به نوبه خود چشم خود را به (آغوش)," با توجه به شرایط.

لیگ توصیه های اجتماعی فاصله در طول جشن که به طور کلی به معنی مودب آرنج ضربه به جای خرس آغوش. لیگ یادآوری بازیکنان در دو بخش به نگه داشتن فاصله خود پس از چهره های سیاسی با انتقاد برخی از بازیکنان در آغوش و backslaps در طول راه اندازی مجدد هفته گذشته است.

مربی خنجر شوستر گفت: MDR این آئو تیم رانندگی در طول زمانی که "ناگهان یک ماشین می آید پرواز یک متر در مقابل شیشه جلو."

اتوبوس آسیب دیده بود و شوستر گفت که او چپ تحت پوشش در شیشه ای. آژانس خبری dpa گزارش داد که هیچ کس در هیئت مدیره این تیم, اتوبوس, صدمه دیده بود اگر چه دو نفر در ماشین در بیمارستان بستری شدند با آسیب های جدی. این تیم در نهایت به پایان رسید سفر در وسایل نقلیه کوچکتر.

شوستر گفت: آئو در نظر نمی فراخوانی کردن بازی اگر آن را یک چالش برای تیم ملی به ماندن متمرکز است.

آئو و نورنبرگ به خود جلب کرد 1-1 ترک آئو ششم در لیگ و هنوز هم با کمی شانس برنده شدن ارتقاء به بخش بالا برای فصل آینده است. نورنبرگ است 15 و تلاش برای جلوگیری از سقوط.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب