چرا شلدون Keefe اولین برگ کمپ ممکن است این شکل از چیزهایی که می آیند

دروازه بان Frederik اندرسن گیر به پیام خود را: او به بازی بهتر و بنابراین آیا این تیم در مقابل او.او بود صحبت

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

دروازه بان Frederik اندرسن گیر به پیام خود را: او به بازی بهتر و بنابراین آیا این تیم در مقابل او.

او بود صحبت کردن در مورد یک فصل به طور منظم که در آن او نوشته شده بنابراین اعداد و افرا برگها تلاش خود را در منطقه.

او صحبت کردن در مورد یک مرحله.

تیم اندرسن که بالا تهاجمی رو به جلو است Kasperi Kapanen به تازگی از دست داده به سمت نام بهترین دوست خود Auston متیوز. این یک کج داد و بیداد, 5-1. این ماتیوز تیم لود شده با ویلیام Nylander (که به نظر می رسد در اواسط فصل فرم توسط راه) جان توارث و میچ Marner.

"تیم ما برای تنظیم یک کمی" گفت اندرسن. "آنها گیلاس چیدن یک کمی. دیده نمی ویلی (Nylander) بود در پایان خود را رتبهدهی نشده است. ما باید به ایجاد تنظیمات. آنها ماهر.

"همه شوخی به کنار آنها برخی از بازیکنان بهتر در لیگ زمانی که آنها جن و به ثمر رساند شرایط. آنها یک حریف سخت است. این چیزی است که خوب است برای من برای دیدن بسیاری از عکس از آنها."

آنها در حال بازی یک بازی از سری بازی های — در حال حاضر بسته 1-1 — که در آن مربی شلدون Keefe حفره خود را برترین بازیکن توهین آمیز علیه خود را بالا دفاعی استعداد. آنها در حال گرفتن آن را به طور جدی با رسانه ها و حتی خواسته به نام MVP هنگامی که آن را بیش از همه.

ساختار منحصر به فرد از NHL بازگشت به بازی رفتن از اردوگاه های آموزشی مستقیما به پلی آف است که قطعا بخشی از Keefe تفکر است. اما آن را نیز یک مثال از اینکه چگونه او فکر می کند متفاوت است.

معمولا تیم ها متعادل تر در scrimmages با اول و سوم خطوط بازی در برابر چهارم و دوم. اما این جرم در مقابل دفاع.

"بدیهی است که آن را کمی غیر متعارف" گفت: Keefe "اما این است که نه معمولی اردوگاه یا متعارف زمان. ما رو به انطباق با آن است."

آن قرار می دهد Keefe در یک موقعیت غیرقابل دفاع. او خوشحال بود که متیوز خط خم تهاجمی خود را عضلانی اما نه با دفاع در طرف دیگر.

"یک پیروزی برای مربی این است که آنها فقط مبارزه با آن را" گفت: Keefe. "ما نیاز به (فردریک) Gauthier خط و (Alex) Kerfoot خط به بچه ها که آن را سخت در مخالفت. ما نیاز ما ماتیوز توارث خطوط برای دریافت استفاده می شود به بازی در برابر بازیکنان که آن را سخت بر روی آنها.

"همان برای ما دفاع. (جیک) Muzzin, (جاستین) Holl, (مورگان) Rielly, (کودی) Ceci (همه در تیم اندرسن) آنها باید آماده بازی در برابر بازیکنان واقعا خوب. من فکر می کنم راه آن منطبق سالم است برای ما برای پیدا کردن راه ما. به عنوان این سری ما ایجاد شده گرم, خواهیم دید که مسائل را به بازی می آیند. این چیزی است که من هستم به امید.

"درسی که از امروز این است که شما باید واقعا خوب دفاعی در برابر آن دسته از بچه ها و یا شما پرداخت هزینه برای آن را به عنوان امروز است. کسانی که خوب درس برای ما است. کسانی که این نوع از درس شما را به طور طبیعی یاد بگیرند در یک نمایشگاه فصل است. ما نمی باید به نفع آن, بنابراین ما در حال تلاش برای ایجاد به عنوان بسیاری از آن را به عنوان ما می توانیم."

Keefe بي پروا بود به چیزهای جدید را امتحان کنید در این فصل به طور منظم پس از او در زمان بیش از مربی مایک Babcock در ماه نوامبر. این روند همچنان ادامه دارد در اولین برگ اردوگاه های آموزشی. به عنوان مثال:

  • معمولا مجازات قاتلان و قدرت-بازی بازی های واحد مطابقت کردن در برابر هر یک از دیگر در 45-دوم دریل فاصله بیش از 15 دقیقه یا بیشتر. اوایل در اردوگاه, اما, Keefe زد کامل داد و بیداد بازمی گردد که قدرت بازی در برابر مجازات قاتلان.
  • ژاک هایمن که در زمان جن به پا در جمعه قادر به تمرین شنبه بنابراین Keefe درج OHL به ثمر رساند ستاره نیک رابرتسون در ماتیوز' بال. یکی دیگر از مربی ممکن است داده اند کسی که می خواهم برای او در NHL — می گویند Nic Petan یا دنیس Malgin — که یخ هم به اثبات ارزش خود را. اما این سازمان با شیفته رابرتسون و Keefe می خواهد به یک نگاه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • مربی و حتی اهل داوران و صف نگهدار در داد و بیداد در طول این هفته به بازی واقعی تر احساس می کنم. آنها خواستار سنگین و مصرف کردن فضا بر روی یخ چیزی است که بازیکنان باید برای رسیدن به همه را دوباره و دوباره. لیگ تعطیل ایده, با این حال, پس از تیم های دیگر شکایت کرده است که آنها لازم نیست که همان دسترسی به تجربه کردند. Marlies مربی گرگ مور در حال حاضر وظیفه با دمیدن سوت در تماس است.

یک منطقه که در آن Keefe شرح زیر در Babcock را قدم به قدم آماده سازی است. بازیکنان می دانم که قبل از دریافت آنها بر روی یخ چه دریل آنها انتظار می رود را انجام دهد. زمان بسیار کمی صرف در روی تخته سفید.

آن را نیز کاملا آشکار است که Keefe ترکیبی از یادگیری با تهویه. بازیکنان در زمان بسیار کمی بین دریل و وقتی دریل جلسه بیش از آن به طول انجامید در حدود 50 دقیقه روز شنبه — به scrimmages شروع به سرعت. او طراحی کرده است و روز به طوری که بازیکنان خسته هستند تا پایان داد و بیداد.

"امید ما این است که در زمان ما بازی بازی های واقعی آن را احساس می کند راحت تر از هر چیزی ما را از طریق" گفت: Keefe.

یک عنصر است که می ایستد به عنوان یک نوع از اجرا آزمایش اندازه کمپ: فقط 34 بازیکن و یک نمایشگاه بازی. در یک فصل عادی این برگها به طور معمول در شروع با بیش از 60 بازیکن و بازی به عنوان بسیاری از هشت قبل از فصل بازی ها.

یک مشخصه Keefe دوران را به خوبی ممکن است به نوبه خود کوچکتر اردوگاه اندازه و کمتر از نمایشگاه بازی های, با تاکید بر توسعه مهارت. در اصل: زمان بیشتری برای مربیان به تمرکز بر روی بازیکنان که مهم ترین.

"من فکر می کنم شما صحت حس از آنچه شما و کالیبر بازی خیلی بیشتر از زمانی که گروه کوچکتر است" گفت: Keefe. "داشتن اعداد کوچک خوب است."

اردوگاه یادداشت

  • افرا برگها دوباره امضا 24 ساله Marlies defenceman Teemu Kivihalme به دو سال تمدید ارزش $725,000 (ایالات متحده) در هر فصل است.
  • برگها defenceman تیموتی Liljegren است که در "نامناسب به بازی" لیست کار خود را در روز شنبه.
  • این بار برای برگها' دو بازی-بازی در برابر Columbus Blue Jackets منتشر شد: 8 p. m. در اوت. 2 و 4 p. m. در اوت. 4.
Kevin McGran

تاریخ گفتگو

س:

آنچه از شما به امید دیدن از برگها زمانی که بازی برمی گرداند ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن