رکورد 98 جدید COVID-19 مورد تایید در Spokane County یکشنبه - Sun, 05 Jul 2020 PST

Spokane County گزارش 98 موارد جدید COVID-19 روز یکشنبه تنظیم یک رکورد دیگر برای جدید روزانه مورد اعداد. رکورد

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

Spokane County گزارش 98 موارد جدید COVID-19 روز یکشنبه تنظیم یک رکورد دیگر برای جدید روزانه مورد اعداد. رکورد قبلی غروب جمعه شد و 79 نفر در یک روز.

به Spokane County منطقه ای بهداشت و درمان منطقه گزارش شده بود 26 موارد جدیدی از بیماری تنفسی مرتبط با رمان coronavirus در روز شنبه. Spokane County تعداد کل موارد است که در حال حاضر 1,668.

جدید مرگ و میر گزارش شده است یکشنبه, با توجه به آزادی از اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه است. در شنبه, SRHD گفت: 18 ساکنان شهرستان در بیمارستان بستری شد با این ویروس که تعداد پایین بود به 17 عنوان از یکشنبه.

در مجموع 135 ساکنان بستری شده اند از زمان شروع این بیماری همه گیر از 132 موارد شنبه. به عنوان جمعه 51.5 درصد از موارد در این شهرستان در حال بهبود از بیماری, تعریف شده به عنوان بیمار نیاز به بستری شدن در بیمارستان یا مرگ 28 روز پس از شروع علائم یا تست.

SRHD, سخنگوی Kelli هاوکینز گفت: این منطقه تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است در زمان حال به بررسی ارتباط بین تمام 98 موارد جدید اما اعتقاد سنبله در شماره های ناشی از ترکیبی از افزایش تست و تماس با ردیابی و همچنین افزایش جامعه گسترش یافته است.

هاوکینز گفت که او نمی تواند در عین حال آنچه نسبت به موارد جدید بودند ناشی از افزایش تست و ردیابی در مقابل جامعه جدید گسترش یافته است. اما هاوکینز گفت: SRHD در حال تلاش برای تشخیص این دو طرح شامل تعداد کسانی که در گزارش های روزانه در آینده نزدیک.

این چشم انداز مثبت در جامعه پخش شده است به هر یک از کسب و کار و یا گروه هاوکینز گفت: هر چند کوچکتر شیوع بیماری های رخ داده در واحد خانواده و محل کار در هفته های اخیر.

"این یک مقدار زیادی از همان چیزی که ما شاهد بوده ام در طول همه گیر فقط در تعداد بیشتری امروز" هاوکینز گفت. "این شواهد نیاز به نگه داشتن زیر مجموعه رهنمودهای توسط منطقه و دولت مثل نگه داشتن تا با شستن دست و صورت را پوشش."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب