پارک ملی یلوستون بخشی از بازگشایی برای استفاده روز - دوشنبه 18 مه سال 2020 PST

پارک ملی یلوستون Wyo. – گردشگران وارد پارک ملی یلو استون در روز دوشنبه برای اولین بار در نزدیک به دو ماه است ا

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

پارک ملی یلوستون Wyo. – گردشگران وارد پارک ملی یلو استون در روز دوشنبه برای اولین بار در نزدیک به دو ماه است اما آنها اجازه نداشتند به اردوگاه و برخی از بخش هایی از این پارک باقی مانده خارج از محدوده به عنوان بخشی از ادامه coronavirus مربوط به محدودیت.

برخی از مردم و معترضان در خارج از پارک ورودی شرقی در نزدیکی کودی و دیگران نشان داد تا به عنوان اوایل به عنوان 6 صبح به میان اولین داخل Yellowstone سرپرست مخفی Sholly گفت: Billings Gazette.

دروازه را باز کرد و در حدود ساعت 10 صبح و بازدید کنندگان اجازه داده شد در داخل به صورت رایگان. کارگران در دروازه استفاده می شود سلاح های مکانیکی به دست روزنامه جزئیات coronavirus محدودیت ها و پروتکل های به ورود وسایل نقلیه.

"ما برنامه نمی یلو یا" گفت: گردشگری تایلر مورالس. "ما فقط lucked ما در منطقه بودند."

تنها پارک دو وایومینگ ورودی باز هستند: ورودی شرق و جنوب ورودی نزدیکی جکسون.

پارک سه مونتانا ورودی بسته باقی می ماند. وایومینگ برداشته شده آن 14 روز خود قرنطینه سفارش برای خارج از کشور بازدید کنندگان در غیرضروری کسب و کار, اما یکی باقی می ماند در محل در مونتانا.

یلو مقامات می گویند بازدید کنندگان خواهد بود محدود به پارک پایین حلقه که شامل وفادار. هتل ها و اردو ها بسته شده و مقامات پارک نیست, توزیع backcountry مجوز.

Sholly گفت: بازدید کنندگان باید از خود محافظت کنند با پرش مناطقی که بیش از حد شلوغ و برای نگه داشتن فاصله خود را از دیگر گردشگران است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب