استنفورد جدید کروناویروس روش درمان: ضربه سخت — و اوایل

تلاش های تحقیقاتی لیزر متمرکز در پیدا کردن coronavirus درمان به ذخیره بیشتر بدحال.اما آنچه در مورد هر کس دیگری

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

تلاش های تحقیقاتی لیزر متمرکز در پیدا کردن coronavirus درمان به ذخیره بیشتر بدحال.

اما آنچه در مورد هر کس دیگری ؟

جدید کارآزمایی بالینی در دانشگاه استنفورد است که بخشی از ظهور جنبش برای پیدا کردن COVID-19 داروهای است که می شود تقریبا بلافاصله بعد از عفونت قبل از ویروس دستاوردهای یک جای پای محکم در بدن است.

اگر موثر این استراتژی می تواند به سهولت بدبختی از حدود 80 درصد از بیمارانی که تجربه خفیف یا متوسط علائم. و حتی بیشتر به طور قابل توجهی با هدف قرار دادن بیماری در مراحل اولیه خود را می تواند به جلوگیری از پیشرفت به شدید و اغلب کشنده بیماری دیده می شود در 20 درصد از موارد است. جامعه گسترش ویروسی خواهد بود کاهش یافته است.

امید دوخته در دانشگاه استنفورد سرپایی محاکمه یک ترکیب به نام peginterferon lambda-1a. در حال حاضر ثابت شده امن در هنگام تست شده در برابر بیماری های دیگر آن را نشان می دهد نشانه های اولیه از کارآمدی در برابر COVID-19 ویروس در حیوانات.

استنفورد است, استخدام, به تازگی آلوده به مردم امید رسیدن به 120 داوطلبان با روز یادبود. داوطلبان باید درمان شود ظرف سه روز مورد آزمایش قرار. این دارو داده شده است به عنوان یک شات — کمتر از یک واکسن آنفولانزا — که روز طول می کشد. بیماران دیده می شود و نه بار. در علاوه بر این به استنفورد شهر نیویورک کوه سینا مرکز پزشکی نیز انجام یک محاکمه.

در حال حاضر تنها دارویی برای coronavirus – remdesivir – داده شده است به صورت داخل وریدی به بیماران در بیمارستان پس از افراد بیمار به اندازه کافی برای پذیرفته شود. حتی پس از آن خود را بهره مند است تنها متوسط. مردم هنوز هم می میرند.

برای هر کس دیگری "همه ما می توانیم بگویم این است: لطفا در خانه بمانند. خود منزوی. را تیلنول برای تب. مقدار زیادی مایعات بنوشید. و اجازه دهید ما می دانیم که چگونه شما انجام می دهند" گفت: محقق اصلی دکتر Upinder سینگ استاد بیماری های عفونی در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد. دکتر Prasanna Jagannathan استادیار بیماری های عفونی نیز پیشرو در تلاش است.

"امید ما این است که برای شناسایی یک ترکیب است که ما می توانیم به افرادی که در حال رفتن به خانه یک بار آنها تشخیص داده می شود," او گفت:. "با هر گونه عفونت – آیا گلودرد HIV یا COVID – درمان زودتر همیشه بهتر است."

شکار سریع و آسان مواد مخدر است حمایت در بخش, توسط نوپای COVID-19 درمان زودرس صندوق ایجاد شده توسط Silicon Valley tech کارآفرین و پزشکی نیکوکار استیو Kirsch شناخته می شود.

در 62, Kirsch شناخته می شود دارای دیابت و فشار خون بالا و ضعف سيستم ايمنی است. موسسه تکنولوژی ماساچوست-مهندس آموزش دیده که دهکده هفت شرکت و اختراع یک نسخه اولیه از ماوس نوری نمی تواند خطر بیرون رفتن به جهان تا زمانی که وجود دارد بهتر است در اوایل درمان یا واکسن.

"مغلوب ساختن پیشی جستن می توانید برای باز کردن این کشور به همان سرعتی که او می خواهد اما من هنوز هم قفل شده," او گفت:. "اگر من به این ویروس وجود دارد هیچ چیز اثبات شده برای کاهش شانس من از مرگ است. من می خواهم به قادر به بیرون رفتن و انجام کارهای. اما خطر بیش از حد بزرگ است."

دو هفته صندوق کشت Kirsch $1 میلیون هدیه و به دنبال جدید اهدا کنندگان با هدف پیدا کردن سریعترین و امن ترین و کمترین هزینه راه به repurpose مواد مخدر به طور چشمگیری کاهش بستری شدن در بیمارستان ، آن هیئت مشاوران علمی شامل دکتر رابرت Siliciano یک immunologist و virologist دانشگاه جانز هاپکینز; دکتر غنی D لاکوئیلا, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه نورث وسترن و هاروارد بالینی متخصص دکتر راج گاندی.

دکتر والتر میلز رئیس جمهور از کالیفرنیا آکادمی پزشکان خانواده تحسین تلاش است. پزشکان خانواده اغلب برای اولین بار به دیدن افراد بیمار.

"چه می شود اگر ما می تواند در درمان افراد در" یک روز هنگامی که آنها برای اولین بار تشخیص داده می شود ؟ " گفت: میلز است که درگیر در دانشگاه استنفورد آزمایشی. "این امر به مردم کمک کند به عقب بر گردیم به کار هر چه زودتر کاهش عوارض و حفاظت از افراد در معرض خطر است."

استراتژی برای مبارزه با شیوع آنفولانزای مجموعه یک مثال خوب است. تقریبا بلافاصله پس از آنفولانزا تشخیص داده شده در یک صفحه اصلی یا مرکز ارشد زندگی بزرگان داده می شود داروی ضد ویروس تامیفلو. آن را حتی ممکن است به عنوان یک پیشگیری برای کمک به جلوگیری از بیماری است. پزشکان منتظر نیست برای کسی که به شدت بیمار به درمان آنها.

"است که به نجات بسیاری از زندگی" گفت: میلز. "اما ما چیزی برای COVID-19."

هنوز رتبهدهی نشده است. این peginterferon lambda-1a ترکیب یک اینترفرون یک خانواده طبیعی پروتئین های تولید شده توسط سلول های که زیر و بم کردن پاسخ سیستم ایمنی بدن به عوامل بیماری زا است. این داروی خاص ساخته شده توسط Eiger داروسازی کار می کند در ریه سلول های اپی تلیال و سلول های دستگاه گوارش و کبد است.

این افزایش فعالیت های ضد ویروس از این سلول ها با توجه به سینگ. در حالی که گسترده اقدام اینترفرون داروها می تواند خطرناک باشد, این یکی به خوبی تحمل می شود به دلیل آن است که بیشتر هدف قرار دادند.

"اگر من بیمار این دارو خواهد بود اولین انتخاب" گفت: Kirsch شناخته می شود. "مثل یک خانه در آتش زودتر با شما تماس کمتر آسیب وجود دارد و سریعتر تعمیرات."

این صندوق همچنین حمایت از تحقیقات به سه نفر دیگر از ضد ویروسی ترکیبات با چند نامزد در صف. تا بهتر مواد مخدر کشف شده آن است که با تمرکز بر "دوباره با هدف" مواد مخدر است که در حال حاضر تایید شده چرا که آنها نیازی به فاز 1 ایمنی محاکمه. آنچه باید اثبات: اثر بخشی.

Favipiravir شده است با موفقیت مورد استفاده در چین اگر چه آن خطرناک است و در زنان باردار است و در انتظار تایید FDA برای اولین سرپایی محاکمه در دانشگاه استنفورد و دانشگاه سان فرانسیسکو. Camostat mesylate مورد استفاده در ژاپن برای درمان بیماری های دیگر به نظر می رسد امیدوار کننده از ماوس مطالعات.

"برای بیماران این است که یک تغییر پارادایم" گفت: سینگ. "در ابتدا ما گفت: 'ما ندارد و آزمون در خانه بمانند!' در حال حاضر ما در حال گفت 'آزمایش, اما ما می توانیم هر چیزی را انجام دهید.'"

"این سومین مرحله فرصت وجود دارد," او گفت:. "ما می خواهیم به دانستن اوایل اگر شما COVID — از آنجا که وجود دارد چیزی است که ما می توانید سعی کنید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن