آنی عزیز: Geri بهترین نیست - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

آنی عزیز: من کار با یک زن است که برای برخی از دلیل است که کاملا ناامید به ذخیره کردن همه کار در تمام طول روز ه

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

آنی عزیز: من کار با یک زن است که برای برخی از دلیل است که کاملا ناامید به ذخیره کردن همه کار در تمام طول روز هر روز. "Geri" پاسخ به تلفن در یک نیم حلقه. اگر چیزی بیرون می آید از فکس و سپس او را اجرا خواهد به آن را دریافت کنید قبل از هر کس دیگری می تواند. اگر شما به او بگویید که شما در حال دست زدن به چیزی و سپس او را به تظاهر به شنیدن از شما و پیاده روی بیش از همه شما و کار شما در حال حاضر قرار داده و به پروژه. اگر او نمی توانید راه خود را و سپس او گریه خواهد کرد و به رئیس است که شما در حال mistreating او. او یکی از brownest بینی من تا کنون دیده اند. در این نقطه من باور دارم که او تبدیل به یک انسان شیاف به رئیس من. او مطلقا هیچ ایده چگونه برای به اشتراک گذاشتن و خیلی ناراحت زمانی که شما او را به همان راه او رفتار شما.

جری بوده و تند و زننده به من پس از یک روز. زمانی که من به او گفت من نمی درک راه او رفتار من او به من می گوید که من می خواهم بهتر است به آن استفاده می شود.

"کمیت و نه کیفیت" باید شخصی او شعار. او را در مناسبت به اشتراک گذاری کار می آید که از فکس با هر کس دیگری در اتاق به جز خودم (اما تنها پس از او گزیده کردن بیشتر از او می تواند جویدن). او به من گفت که به این دلیل من نمی خواهم او این است که او دارای "اخلاق کار." من التماس متفاوت. به نظر می رسد بیشتر در امتداد خطوط از یک اختلال شخصیت و/یا تکبر. من با چند نفر دیگر که سالم کار اخلاق است. ما همراه فقط خوب است.

او نیز باور ندارد که او همیشه می تواند به اشتباه. اگر او می کند و شما آن را گرفتن و او را فورا سرزنش دیگری و یا می گویند "چه معامله بزرگ است؟"

او حتی ساخته شده آگهی و گفت که "جری بهترین است!" و "جری یک فرد خوب!" من نمی توانم صبر کنید تا او عبور می کند ،

من در پایان از طناب. من نفرت را ترک کنید زیرا این روز است که او را نشان نمی دهد تا خیلی خوب رفو. ما خنده; کار ما و رسیدن ما به اشتراک بگذارید.

تنها زمانی او است که او می خواهد چیزی از شما که آیا آن دانش و یا برای شما به انتخاب کنید تا برخی از مواد غذایی و یا شاید تکمیل یک وظیفه است که او احساس می کند که در زیر او. لطفا به من ارائه برخی از راهنمایی. – به اندازه کافی به اندازه کافی است

عزیز به اندازه کافی: در سال نوشتن این ستون من شنیده ام از همه انواع رفتار, اما کسی که "من خوب هستم!" آگهی – که برای اولین بار است. به وضوح جری برخی از مسائل است که نمی begin با شما و آنها نیست به شما. تایید کرد که ممکن است کمک به شما در پیدا کردن برخی از اندازه گیری از صلح با این وضعیت. است که می گویند شما باید به قرار داده تا با محل کار قلدری. اولین گام به سوی پرداختن به آن است که صحبت کردن به جری دوباره. بپرسید آنچه شما می تواند انجام دهد که ممکن است خود را در رابطه کار نرم و صاف. اجازه دهید او را می دانم چگونه با او رفتار اثرات شما. اصلا سر و صدا کردن فهرست لباس های شسته از همه گناهان. به جای تمرکز بر فراگیر الگوی مصرف در خیلی از حجم کار.

اگر این صلح صحبت نمی یاد از نتایج این زمان برای رفتن تا زنجیره ای از فرمان. درخواست برای دیدار با منابع انسانی (و اگر وجود دارد هیچ HR و سپس سرپرست شما). رفتن به جلسه به دنبال راه حل نیست و با اشاره انگشتان دست. و دوباره ترک کردن همه خصومت شخصی شما ممکن است احساس نسبت به جری. در حال حاضر تنها راه است که در آن او رفتار کرده است مشخص نهفته است.

هر چه اتفاق می افتد سعی کنید به خلاص از antics او به عنوان آنجا که ممکن است. "این جری نمایش" ممکن است, اما شما لازم نیست به اتصال.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن