مجسمه ساز Kelsey بون نوبت سر در هنر روح - Thu, 02 Jul 2020 PST

هنر روح گالری و نمایشگاه "فضل مهارت" است که به پایان می رسد شنبه, ویژگی های چهار هنرمندان و یکی از آنها کالیفر

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

هنر روح گالری و نمایشگاه "فضل مهارت" است که به پایان می رسد شنبه, ویژگی های چهار هنرمندان و یکی از آنها کالیفرنیا بومی و زمان Billings ساکن Kelsey بون.

بون یک خاک رس مجسمه ساز با یک سبک است که قطاری از احساسات و پیچیدگی بزرگسالی در حالی که حفظ ذهن کنجکاو و طبیعت از دوران کودکی است.

بسیاری از قطعات خود را مجسم نیمه پستانداران و موجودات با بدن انسان و سر از موجودات جنگل مانند گوزن و گرگ و خرگوش. آنها یادآور "پیتر خرگوش" داستان از دوران کودکی و تیره طنز آمیز و غریب وس اندرسون فیلم.

بون عشق وعاشقی با مجسمه سازی فیگوراتیو را آغاز کرد در دبیرستان کلاس هنر تحت سرپرستی اریک فقط. پس از یادگیری او می تواند یک حرفه ای از هنر بون را به دنبال مدرک BFA در سرامیک در کالیفرنیا دانشکده هنر یک مدرسه یک بار با حضور او بزرگ و پدر بزرگ در 1920s.

در نهایت او فرود آمد و اقامت در Red Lodge رس مرکز در مونتانا. آن وجود دارد که او شروع فرایند کشف هویت او به عنوان یک هنرمند.

"کار من این بود که در نهایت فقط به کار می شود و در استودیو و من کاملا آن را دوست داشتم" گفت: بون که سرامیک ماهانه به تازگی نام یک سال 2020 در حال ظهور هنرمند. "من شنود گذاشته به ساخت آنچه که من می خواستم را نه به خاطر من یادگیری در یک محیط علمی است اما از آنجا که آن را در نهایت زمان من فقط به ایجاد کار صرفا به این دلیل من می خواستم."

پس از حرکت به مونتانا, Kelsey آموخته است در کوه های راکی کالج, Billings, نشان داد در بیسمارک کالج در ایالت داکوتای شمالی و به میزبانی کوچکتر مجسمه سازی کلاس های آنلاین. از طریق آموزش بون دارای کشف و در عین حال یکی دیگر از استعداد و شور و شوق. "اگر من می توانم هر کس دیگری به عنوان هیجان زده شده با سرامیک مجسمه سازی به عنوان من آن را فقط احساس من," او گفت:.

بون در حال حاضر با این نسخهها کار خارج از خانه اش در گوشه پشت سر او ، تغییر در محل آمد با عوارض مانند نیاز به سفر به قرض کوره فضا اما در نهایت دیده می شود و در عین حال یکی دیگر از دوره رشد و خود بازتاب. در گذشته بون رو خیلی از او با الهام از گوش دادن به داستان از دیگران و با استفاده از احساسات متصل به آن داستان به توسعه شخصیت خود را.

در حال حاضر او در می یابد که بیشتر او اجازه می دهد خودش را به ترکیب خود سابقه شخصی به هنر او بهتر هنر دریافت کرده است ، "من احساس می کنم مثل من می تواند بیشتر اهل تفریح و بازی و زمان را در تکه های من چون من تنها کسی است که می داند چه چیزی در آثار" بون گفت. "من در یادگیری هر روز در مورد اهمیت در حال تحول خودم به ملاقات هنری نیمه راه. به عنوان یک استودیو هنرمند وجود دارد و نه روز.

"من نمی clock کردن و یا رفتن به خانه عمدتا به دلیل آشپزخانه من پر است از نیمه مجسمه خرگوش و گرگ سر تا حرفه ای کنار من زندگی می آمیزد و به بقیه آن است. من همیشه طراحی, فکر, ایمیل, برنامه ریزی, برنامه ریزی و ساخت و ساز. همیشه وجود دارد فشار برای پیدا کردن بعدی نشان می دهد شبکه با حق مردم نزدیک در رسانه های اجتماعی و سطح کار شدید است.

"اما در میان این همه من آموخته است که من آن را دوست دارم. منظورم این است که شما می خواهم به! هر بار که من به پایان آنچه که من کار بر روی وجود دارد یک داستان جدید و یا شخصیت ضربه زدن بر روی پنجره به استودیو من آماده برای تبدیل شدن به یک قطعه جدید."

در این سال بون خواهد بود Clay Studio ملی در فیلادلفیا این دو نمایشگاه با مارگارت Keelan در Intandem گالری در Bakersville کارولینای شمالی و شعاع گالری تعطیلات نشان می دهد در Missoula.

کار خود را در دسترس خواهد بود برای مشاهده و خرید در هنر روح گالری در کار د لین تا 6 بعد از ظهر شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن