ماسک مورد نیاز خواهد بود در داخل خانه در مینیاپولیس. شهردار فری امضا منظور پنج شنبه. سنت پل است فکر کردن در مورد آن است.

مینیاپولیس خواهد نیاز به هر کس بیش از سن 2 به پوشیدن ماسک یا پوشش در فضاهای عمومی شروع روز سه شنبه در پاسخ به

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

مینیاپولیس خواهد نیاز به هر کس بیش از سن 2 به پوشیدن ماسک یا پوشش در فضاهای عمومی شروع روز سه شنبه در پاسخ به این شهرستان بازگشایی میان coronavirus بیماری همه گیر.

شهردار یعقوب فری امضا منظور بعد از ظهر پنجشنبه که نیاز به پوشش بینی و دهان خود را در فضاهای بسته و عمومی محل اقامت" تا اطلاع ثانوی. سفارش اعتقاد بر این بود که برای اولین بار در مینه سوتا تاثیر می گذارد و فروشگاه ها و مراکز کسب و کار skyways و هر مکان دیگر که در آن مردم هر روز مجاز به عبور کند.

نقطه ماسک چنین نیست برای محافظت از پوشنده لباس بلکه هر کس دیگری که ممکن است در تماس با پوشنده لباس است. حتی نسبتا شل-اتصالات پارچه پوشش صورت از جمله روسری یا bandanas می توانید بلوک های آلوده به قطرات از بودن پیش بینی شده از پوشنده لباس دهان و بینی.

از آنجا که برخی از افراد می تواند عفونی و مسری است — با کروناویروس و نه آن را می دانم مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و کاخ سفید coronavirus نیروی کار را تشویق به استفاده از ماسک زمانی که مردم در خارج و در مورد. اما آنها لازم نیست.

به طور مشابه رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را در سطح ایالت سفارشات در اثر امروز همه را تشویق به پوشیدن ماسک زمانی که خارج از خانه و در تنظیمات که در آن نگه داشتن 6 پا فاصله ممکن است دشوار است. اما آن الزامی است. سفارشات جدید Walz چهارشنبه اعلام کرد نیاز به برخی از حرفه ای به پوشیدن ماسک در برخی از تنظیمات.

St. Paul مقامات در حال فکر کردن در مورد ساخت آن الزامی است.

"ما قطعا به دنبال آن" سنت پل معاون شهردار Jaime Tincher گفت. "من می دانم که شهردار و دادستان شهرستان فکر شده اند در حالی که اگر و زمانی که فرماندار آسانسور منظور پناهگاه در محل ما چگونه به جلو حرکت می کند. این (تصمیم) ممکن است این هفته است. ممکن است در هفته آینده."

فرد Melo کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب