گرفتن وحشی به NHL hub شهر 'رفتن به یک حرکت سیرک'

تا آنجا که در آخرین دقیقه بسته بندی می رود وحشی سر مدیر تجهیزات تونی DaCosta نمی جرات. نه زمانی که او آماده شد

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

تا آنجا که در آخرین دقیقه بسته بندی می رود وحشی سر مدیر تجهیزات تونی DaCosta نمی جرات. نه زمانی که او آماده شدن برای آنچه که او امیدوار می شود طولانی ترین سفر جاده ای از کار خود را.

در یک دنیای کامل, وحشی که برای ترک NHL برگشتی hub شهر ادمونتون در روز یکشنبه و نمی خواهد به بازگشت به شهرهای دوقلو برای دیگری 10 هفته. که به معنی عمیق ترین اجرا می شود در پلی آف.

برای چشم انداز طولانی ترین سفر جاده ای از این تاخیر 2019-20 فصل به این نقطه شده است 10 روز است.

دقیقا چگونه یک تیم هاکی روی بسته به صورت بالقوه بودن به دور از خانه برای یک زن و شوهر از ماه است ؟ این سوال خوبی است و حتی DaCosta ندارد که پاسخ دهد.

"شده است وجود دارد مقدار زیادی در بشقاب ما," او گفت:. "هیچ کس تا به حال شده است از طریق این. شما در حال رفتن از 100 مایل در ساعت و در تلاش برای به دست آوردن همه چیز را به عنوان خوب به عنوان امکان پذیر است. فقط دوبار چک کردن و سه گانه-چک کردن و امید برای بهترین."

برای چند هفته گذشته DaCosta و تجهیزات کارکنان ریک Bronwell و مت بنز شده اند ساخت لیست بر اساس لیست به آماده شدن برای حرکت می کند. آنها حمل یک زن و شوهر از بارهای به ادمونتون در هفته گذشته شامل همه چیز از تکه های بزرگ از تجهیزات مانند hydrocollators به شانس و به پایان می رسد مانند رول از نوار است. وقتی که حمل و نقل پاک گمرک در اوایل این هفته DaCosta در نهایت اجازه خود را به یک نفس اگر فقط برای یک لحظه.

که انجام داده او بلافاصله تغییر تمرکز خود را به هر چیز دیگری به منظور قبل از وحشی را در بعد از ظهر یکشنبه. آنها را بار هر چیز دیگری در این تیم هواپیما و امیدوارم که آنها هیچ چیز را فراموش نکنید.

"من احساس می کنم مانند بسیاری از این مسائل خواهد بود روال هنگامی که ما وجود دارد" DaCosta گفت. "این فقط سخت بدانند چه چیزی را به ارمغان بیاورد. شما نوع از برنامه ریزی برای بدترین. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما حتی نمی فکر می کنم به شرایط عادی جاده سفر شده است که سخت ترین قسمت برای ما است."

برخی از نمونه هایی از عجایب عبارتند از آوردن هر دو مجموعه از کشباف بدیهی است که نمی خواهد اتفاق می افتد تحت شرایط عادی و حداقل یک دوجین چوب هر بازیکن هر چند که نمی توان تقریبا به اندازه کافی وحشی را حلال جام استنلی را اجرا کنید.

"وجود دارد بسیاری از چیزهای دیگر بیش از حد" DaCosta گفت. "ما هرگز فکر ما می تواند حمل و نقل بیشتر لباس برای بچه ها. به طور معمول ما دوباره پر کردن چیزهای که هنگامی که ما از یک سفر جاده ای. شما restock همه چیز و خوب به آن بروید. در حال حاضر ما ندارد از انجام آن, بنابراین ما در حال انجام آن را در پرواز و امید ما همه چیز ما نیاز داریم."

آنها نیز تا به حال به فکر می کنم در مورد چگونه بازیکنان مختلف از طریق مختلف قطعه از تجهیزات در سرعت های مختلف. یک بازیکن مثل 6-پا-6, 225 پوند اردن Greenway, برای مثال, می رود از طریق بیشتر از چوب 5-پا-9, 170 پوند Jared Spurgeon.

"این نیست که او می خواهد به استفاده از بسیاری از" DaCosta گفت. "او فقط یک مرد بزرگ و او می شکند و یک مقدار زیادی از چوب. شما نوع از گرفتن احساس برای آن در طول زمان است. نیز وجود دارد برخی از بچه ها که مانند اسکیت جدید بیش از بچه های دیگر. که یک مثال دیگر. ما هرگز سفر با آن است. ما فقط شکل آن را هنگامی که ما به خانه. متفاوت است که ما نمی دانیم که چگونه ما در حال رفتن به آن وجود دارد."

همانطور که در حال حاضر DaCosta به اندازه کافی چوب به وحشی از طریق یک زن و شوهر از دور. اگر وحشی از طریق ونکوور کناکز در دور مقدماتی شروع می شود که آخر هفته آینده او بلافاصله بر روی تلفن و شروع به قرار دادن دستور.

"امیدوارم من را به منظور بیشتر به دلیل این بدان معناست که ما در حال برنده شدن" DaCosta گفت. "این سخت است چرا که همه چیز در حال حرکت آهسته تر در حال حاضر. این بازی uncharted waters برای همه بازیکنان می دانند که. آنها بوده ام."

شاید بیشتر nerve-wracking چیز برای DaCosta و بقیه از تجهیزات تیم است که وجود دارد تنها تا آنجا که آنها می توانید آماده. این احتمال وجود دارد همه چیز خاموش ریل هنگامی که آنها به ادمونتون به عنوان دور به عنوان تدارکات بروید.

وجود دارد بدون شک خواهد شد بسیاری برروی آن بکشید در داخل و خارج از قفل های مختلف اتاق به صورت واقعی, بازی با راجرز در محل. که انتظار می رود با مجموع 12 تیم در شهر شروع به کار کند.

"این رفتن به یک سیرک در حال حرکت تقریبا هر روز تا تیم بیشتر در حال حذف" DaCosta گفت. "ما را به بهترین از آن. وجود خواهد داشت بسیاری از حرکت در شروع است. به عنوان تیم حذف کنید همه چیز بهتر می شود."

اگر این وحشی بازی نمی در یک بازی واقعی آنها خواهد بود که در یک تمرین تسهیلات, حدود 25 دقیقه فاصله دارد. که در آن آنها را به نگه داشتن همه چیز تقریبا هر چند آنها نیز باید خود سازی منطقه در روده راجرز محل.

"این خیلی خوب است چون ما می توانیم نگه داشتن برخی از مسائل وجود دارد و نه از lugging اطراف آن با ما" DaCosta گفت. "ما باید چوب کیسه وجود دارد که ما نمی خواهد نیاز به حق دور. ما می توانید آن را ذخیره وجود دارد و اگر ما به آن نیاز دارید ما می توانیم همیشه در حال اجرا پایین وجود دارد و گرفتن آن. که همه چیز را کمی آسان تر است."

در حالی که او احساس می کند آمادگی در حال حاضر DaCosta است که هنوز هم کمی عصبی برای اولین بار وحشی حرکت از تمرین یخ بازی در ادمونتون به این بازی یخ بازی کردن.

"ما فقط باید به لعنت مطمئن شوید که ما در حال آوردن همه چیز ما نیاز داریم که برای بازی هنگامی که کامیون برگ عمل پیست" DaCosta گفت. "نه مثل اینجا که در آن TRIA یخ است و تنها چند دقیقه دور و ما می تواند اجرا شود و به چیزی اگر ما آن را فراموش کرده ام."

آه و هنوز هم وجود دارد coronavirus همه گیر به نگرانی در مورد. DaCosta, Bronwell و بنز شده اند مطابق با اصول بهداشتی همه چیز را بیشتر از همیشه قبل از. به عنوان دیوانه به عنوان چند ماه گذشته بوده است هر چند آنها به سادگی مبارک به پشت در محل کار.

"بهتر است از جایگزین از لغو فصل" DaCosta گفت. "ما خوشحال هستند ما مشغول به کار هستند و ما بخشی از این است. ما نیز فقط نمی خواهید برای رفتن به پایین وجود دارد و خوشحال می شود وجود دارد یا هر چیز دیگری. ما می خواهید را به نفع خود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن