نیم قرن از امید: ایجاد 50 سال پیش یاد POW/MIA, دستبند, مرتبط, مردم در خانه به دست سربازان - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

یاد قطعه ای از طلا و جواهر تبدیل می شود 50 سال جاری – ساده دستبند فلزی است که مانند یک مینیاتور کپسول زمان از

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

یاد قطعه ای از طلا و جواهر تبدیل می شود 50 سال جاری – ساده دستبند فلزی است که مانند یک مینیاتور کپسول زمان از جنگ ویتنام.

کالیفرنیا, گروه دانشجویی به نام صدای حیاتی امریکا برای اولین بار ایجاد آن محبوب POW/MIA دستبند در سال 1970. پس از ملاقات همسران از دست رفته خلبانان سازمان خواست به منظور بالا بردن آگاهی در مورد درگیری زندانیان را از جنگ و گم شده در عمل.

از سال 1970 تا 1976 گروه توزیع حدود 5 میلیون دستبند در ابتدا هزینه $2.50 دلار 3 با درآمد حاصل را به پرداخت هزینه برای آگاهی سپر تابلوچسبها و تبلیغات. هر گروه بود حکاکی با رتبه نام و نام خانوادگی و تاریخ فرد مفقود شده است.

مردم قول داد به آنها را می پوشند تا زمانی که فرد به خانه آمد و یا باقی مانده بودند. اما در نهایت بسیاری از دستبند آمد. برخی از ارسال شد با اشاره به خدمات اعضای که آیا بازگشت. آنها از طریق پست به خانواده و یا بیشتر به سمت چپ در قبرها و بناهای یادبود. بسیاری از آنها ذخیره شده و فراموش شده است.

"من این عینک دستبند تمام از طریق مدرسه" گفت: شیلا Geraghty, 59, مدیر اجرایی, تاریخی پرواز بنیاد در نمدی زمینه است. "من تعجب من هنوز هم آن را داشته باشد. معدن بسیار فرسوده شده است."

Geraghty عینک دستبند برای پدرش اولین پسر عموی سرهنگ جواد فارست ترمبلی یک نیروی دریایی خلبان که هواپیما به ضرب گلوله کشته شد Aug. 21, 1967. او متولد و بزرگ شده در اسپوکن.

گزارش ها می گویند ترمبلی و یک خدمه را در خود A-6A مزاحم از USS Constellation در یک اعتصاب ماموریت در برابر دوک Noi راه آهن در نزدیکی هانوی. پس از ترک منطقه هدف خود را در هواپیما و یکی دیگر در پرواز بودند مورد حمله دشمن MiGs.

وقتی گذشته دو هواپیمای ناپدید شد به ابرها نزدیک ویتنامی-چینی مرز. آخرین پیام های رادیویی از ترمبلی نشان داد MiGs بودند در تعقیب.

Geraghty گفت: بستگان هنگامی که او جوان بود تا به حال شناخته شده خود را از هواپیما پایین رفت اما آنها هنوز هم برگزار شد از امید برای برخی از زمان.

"من می خواهم که حدود 9 سال از زمانی که این دستبند برای اولین بار بیرون آمد," او گفت:. "من می دانم که خانواده ما یک دسته کامل از این دستبند و هر کس به تن یکی."

ایالات متحده ذکر شده 2,646 آمریکایی ها به عنوان حساب نشده از جنگ ویتنام در سال 1973. امروز دفاع POW/MIA حسابداری آژانس می گوید که تعداد در حال حاضر در 1,587 ایالات متحده پرسنل نظامی و غیر نظامی. بیش از 58,200 آمریکایی در طول جنگ باقی می ماند و یا گم شده است.

سرهنگ جواد فارست ترمبلی 8-21-67

"من به یاد داشته باشید آن را واقعا غم زمان برای خانواده ما" Geraghty گفت. "من و خواهر بودند بسیار نزدیک به مادرش است که ما خاله آنا من پدر بزرگ برادر. من به یاد داشته باشید زمانی که ما کمی ما استفاده می شود برای رفتن به عمه های ما آنا را در خانه تمام وقت. او می خواهم پخت ما کوکی ها و ما را به ناهار.

"من به یاد داشته باشید او اغلب گریه تفکر از جی."

ترمبلی تا به حال یک خواهر. او نیز ازدواج کرده بود و صاحب یک پسر. "او به نظر می رسد بسیاری مانند پدر خود بسیار خوش تیپ" Geraghty گفت.

در سال 1993 اخبار در نهایت به خانواده سیاتل تایمز مقاله گفت. اسناد و عکس ها را تایید کرد ترمبلی مرگ است. خیلی بعد باقی مانده بود شناسایی از طریق تجزیه و تحلیل DNA. او به خاک سپرده شد در Arlington National Cemetery در تاریخ 1 آوریل سال 2005 نزدیک به 38 سال پس از ناپدید شدن او.

Geraghty می داند که او عینک دستبند به طور مداوم در طول هفتم و هشتم نمرات در اسپوکن.

"من آن را پوشید زیادی در افتخار من, عمه ، خاله آنا" Geraghty گفت. "من فکر می کنم بعد از مدرسه من عینک آن را روشن و خاموش. آن را بسیار شیک بود اما همیشه در اینجا. من به یاد داشته باشید پوشیدن آن را به عنوان اغلب به عنوان من می توانم اما من احتمالا متوقف پوشیدن آن در مدرسه بالا است.

"من فکر می کنم ما خیلی مطمئن شوید که او به ضرب گلوله کشته شده بود و گم شده بود در عمل است. من فکر می کنم آن را خوب به پوشیدن دستبند زمانی که شما بودند به خاطر سپردن و به این امید که شاید او نبود گم شده در عمل امید او POW."

او همچنین گفت: آن را به معنای زیادی به خانواده و تمام کسانی که سال بعد به او شناخته باقی مانده است.

"تمام چیزی بود که شما قرار بود به پوشیدن دستبند تا زمانی که فرد پیدا شد. پس از چند سال یا شما را یا فراموش کرده ام در مورد دستبند. من فکر می کنم خانواده بود واقعا تعجب کردم که یک روز ما تماس گرفته شد."

سروان. ملوین Ladewig 8-24-68

Spokane ساکن استیو پک 64 به یاد محبوبیت 1970s-عصر POW/MIA دستبند فرسوده توسط بسیاری از همکلاسی های خود را.

"برای اولین بار من تو را دیدم آنها را در سال 1972 در حالی که یک دانشجوی سال اول در کلرادو اسپرینگز" پک گفت. آن را نزدیک به 15 سال بعد هنگامی که او تصمیم گرفت به پوشیدن یک در حالی که در نیروی هوایی.

در 1980s شایعات هنوز هم درنگ در مورد از دست رفته در ویتنام است. پک را دستبند فولاد ضد زنگ ساخته شده توسط سازمان های مختلف پس از VIVA بسته در سال 1976. در عین حال او برای دریافت سروان. ملوین Ladewig مشابه با رتبه نام و نام خانوادگی و تاریخ از دست دادن – همراه با یک اچ USAF.

پک انتخاب دستبند کلرادو و به افتخار نیروی هوایی و پدرش در جنگ جهانی دوم خدمات. Ladewig یک خلبان سیستم های اپراتور اومدند نیروی هوایی از کلرادو و خدمت با 497th اسکادران جنگنده تاکتیکی.

فرض کشته در عمل Ladewig رفت از دست رفته Aug. 24 سال 1968. دفاع POW/MIA حسابداری آژانس لیست وضعیت خود را به عنوان حساب نشده به عنوان مانده بودند هرگز بهبود. Ladewig شد در یک F-4 Phantom II, تماس نام "چالاک 2" برای یک شب ماموریت شناسایی بیش ویتنام شمالی.

پس از سرب هواپیما کاهش یافته و عود در هدف چالاک 2 ساخته شده و یک بمب را اجرا کنید. چند ثانیه بعد منجر هواپیما خدمه دیدم یک سنگ اسمانی بزرگ غربی این هدف را نمی تواند ارتباط رادیویی با چالاک 2. جستجو و نجات تیم قادر به پیدا کردن یک محل سقوط یا گم شده و خدمه.

پک کار با خلبانان که پرواز کرده بود جنگ ویتنام ماموریت و می دانستم که برخی از کسانی که گم شده در عمل. او همچنین با الهام از یک بلندگو.

"آن را از طریق پروژه جنگجو" پک گفت. "ما تا به حال یک بلندگو که صدای انفجار در هانوی هیلتون برای مدت پنج سال. او روشن ساخته است هنوز هم وجود دارد بسیاری از خدمتگزاران حساب نشده."

که زمانی که او POW/MIA دستبند و عینک آن را برای حداقل 10 سال است. امروز پک گفت که او هنوز هم می پوشد دستبند در فعالیت های کهنه و یا رویدادهای خاص.

"من فکر می کنم این مهم است. من سعی کردم به توضیح است که به یک جانباز از جنگ خلیج فارس. او به من گفت: "ما باید کسانی را, اما ما آنها را کیا دستبند در حال حاضر' چرا که آنها لازم نیست که هر کسی از دست رفته برای کسانی اخیر در تضاد است."

او خود را نگه دارید POW/MIA دستبند در حال حاضر.

"من نگه داشتن چک کردن در و حتی اگر شده است وجود دارد بسیاری از پیشرفت در بازگرداندن باقی مانده است, او هنوز هم گم شده است. من مشتاقانه منتظر به امید روزی که Ladewig خانواده از دست رفته خود را, پسر و برادر, صفحه اصلی. سپس من می تواند در نهایت بازنشسته دستبند من و سعی کنید به آن را دریافت به خانواده است."

S/Sgt. پری آشپزخانه 11-3-70

این خبرنگار دستبند از یک کشو. این مادر من بود ، گاهی اوقات من نگاه کرده ام نام و تعجب است. من آرزو می کنم من می خواهم از او پرسید که چرا او دستبند.

وجود دارد مبهم خاطرات دوران کودکی از مردم با پوشیدن POW/MIA دستبند. با تشکر از ویتنام یادبود آنلاین تصاویر دیجیتال من به تازگی دیدم که چهره ارتش گروهبان. پری آشپزخانه برای اولین بار. از دکتور گرجستان او تنها 21 هنگامی که او درگذشت در سال 1970.

من هم یاد گرفتم چه اعتقاد بر این اتفاق افتاده است به او. او در تاریخ 5 حمل و نقل فرمان با وظایف که شامل پشتیبانی از عملیات خاکی و تهیه مهمات در درجه اول سنگین قایق.

در بعد از ظهر Nov. 2 دهه 1970 آشپزخانه و دیگر اعضای خدمه ترک دانانگ در عرضه مجدد ماموریت. صبح روز بعد Nov. 3 هلیکوپتر و خلبانان اندیش واژگون هنر و صنعت است.

وجود ظاهری هیچ اقدام خصمانه. در آن زمان تنها یک عضو خدمه باقی مانده بودند. در ماه دسامبر غواصان به دست اورد دسترسی به همه بخش های صنایع دستی, اما هیچ بازماندگان و یا شواهد باقی مانده بودند – تنها قطعه از لباس و اسلحه کوچک مهمات قوطی و یک رادیو.

هفت سال بعد در مارس 16, 1977 "بدن از پری آشپزخانه شد و بازگشت به ایالات متحده کنترل و پس از آن مثبت شناسایی شده گفت:" صدای انفجار شبکه. "شده است وجود دارد هیچ کلمه ای از بقیه خدمه."

ویتنام-عصر دستبند هنوز هم در اطراف هستند و گاهی اوقات باقی مانده در یادبود گفت: Nicole فریز با Spokane-بر اساس ایالت واشنگتن کاهش یافته قهرمانان پروژه.

"بسیاری از مردم آنها را ترک در سفر به دیوار و ویتنام یادبود" فریز گفت. ملی سایت در نهایت archives آنها. در حال حاضر نسل جدیدتر از دستبند برای کاهش فرسوده هستند.

"آن را نقل مکان کرد و به کیا چرا که بسیاری از اسرای جنگی یا پارتی در زمان دو جنگ خواهد بود که عراق و افغانستان" او گفت:.

"من می خواهم بگویم یادبود روز است نه یک روز برای تشکر از یک کهنه. آن را به یک روز به یاد کسانی که جان خود را از دست حفاظت از آزادی های ما. و دستبند زیادی یاد از آن زندگی می کند."

دستبند نامگذاری پری آشپزخانه در حال حاضر نشسته در میز من در صفحه اصلی این روز یادبود. اگر من تا کنون بازدید از ویتنام یادبود من به دنبال نام او و به یاد داشته باشید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن