FAA ارشد به نام قبل از سنا برای شهادت در مورد بوئینگ هواپیما - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

واشنگتن – کشور حمل و نقل هوایی بالا تنظیم کننده است که قصد بازگشت به کاپیتول هیل به توضیح دولت نظارت بوئینگ 73

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

واشنگتن – کشور حمل و نقل هوایی بالا تنظیم کننده است که قصد بازگشت به کاپیتول هیل به توضیح دولت نظارت بوئینگ 737 Max باقی می ماند که مبتنی پس از دو تصادفات مرگبار.

کمیته بازرگانی مجلس سنا روز سه شنبه گفت که اداره هوانوردی فدرال رئیس Stephen Dickson ظاهر خواهد شد قبل از پانل ژوئن 17.

رئیس کمیته راجر ترکه یا چوب کوتاه R-Ala., معرفی قوانین شنبه که مستقیم FAA به تجدید نظر در فرضیات آن را می سازد در مورد چگونه به سرعت خلبانان پاسخ به علائم هشدار دهنده. این اقدام نیز نیاز به FAA به بررسی توانایی خود را به درک فن آوری های جدید در خودکار بسیار مدرن هواپیما.

حداکثر هواپیما باید مبتنی شده در سراسر جهان از مارس 2019 پس از 346 نفر کشته در تصادفات, در اندونزی و اتیوپی. FAA آمده است تحت بررسی برای آن تکیه بر کارکنان بوئینگ برای تست و تایید سیستم های بحرانی از جمله پرواز-کنترل نرم افزاری است که نقش مهمی در هر دو حداکثر سقوط.

در ماه مارس دموکرات در کمیته مجلس بررسی بوئینگ متهم FAA فقیر نظارت از Chicago-بر اساس شرکت است. آنها گفته بوئینگ تا به حال بیش از حد نفوذ بیش از FAA و آژانس مدیران را رد کرده بود نگرانی های ایمنی مطرح شده توسط خود کارشناسان فنی.

بوئینگ به تازگی از سر گرفته تولید حداکثر پس از یک سال وقفه طولانی. اما FAA هنوز تایید تغییرات بوئینگ ساخته شده به نرم افزار و کامپیوتر در هواپیما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب