'شهر ما خیلی روح': پزشکی دریاچه سالمندان دبیرستان دریافت درایو-از طریق جشن - Fri, 01 May 2020 PST

ده ها تن از اتومبیل های بسته بندی شده پر از پزشکی دریاچه دبیرستان خانواده ها را از طریق پردیس اتوبوس در حال با

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

ده ها تن از اتومبیل های بسته بندی شده پر از پزشکی دریاچه دبیرستان خانواده ها را از طریق پردیس اتوبوس در حال بارگذاری منطقه جمعه شب به موج به معلمان و جشن فارغ التحصیلی 120 سالمندان که تا به حال جمع آوری شده از اواسط ماه مارس.

"من خوشحالم که من با پوشیدن عینک آفتابی چون من قطعا رو پر از اشک چشم و از آن انتظار نیست" گفت: Rachel Backstrom یک معلم انگلیسی برای نوجوانان و سالمندان.

با مدل و ارشد دیگر فعالیت های لغو و مراسم فارغ التحصیلی در شک اصلی کریس بهار گفت: این مدرسه می خواستم برای انجام کاری خاص به احترام به سالمندان است. سپس تعدادی از اهدا کنندگان پا را جشن بزرگتر از تصور است.

پرتره ارشد برای هر یک از به زودی به فارغ التحصیلان آویزان بر روی نرده ها از اتوبوس در حال بارگذاری منطقه به عنوان موسیقی پاپ – از جمله "ما همه در این با هم" از دیزنی فیلم "دبیرستان موزیکال" – لعنتی بیش از بلندگو.

سالمندان خود را تکان داد در حالی که ایستاده در کامیون تخت poking سر خود را از ماه به پشت بام ها و حلق آویز کردن ویندوز.

"این است که فقط دیوانه" گفت: ارشد Tori جان, مدرسه, دانشجو, دولت, رئیس جمهور. "آن را سرد برای دیدن کل جامعه گرد هم می آیند برای ما است."

او گفت: این جشن هر چند نه یک جایگزین برای آنچه که سالمندان باید از دست رفته در این سال بود که "قطعا یک برکت و رحمت در لباس مبدل است."

"من خیلی خوشحال هستم که این اتفاق افتاده است" جان گفت.

بسیاری از مدرسه 54 دانشکده صف بارگیری منطقه و همچنین تکان دادن به عنوان بسیاری از اتومبیل سوار و honked.

"این باعث می شود قلب من مبارک" گفت: اصل کار Lynae ایوانز که شروع به پریدن کرد و دست تکان داد از او tippy toes. "واقعا وجود دارد هیچ کلمه است."

سر تشویق مربی دارسی استاکتون که همراه با دو تن دیگر از اعضای هیات تکان داد pompoms در عبور از سالمندان گفت: آن نشاط بخشی به جشن سالمندان پس از رفتن تا زمانی که بدون دیدن آنها.

"شهر ما خیلی روح" ایوانز گفت.

یکی از افرادی که اهدا شده برای این جشن بود باب Kibling 20 ساله نیروی هوایی کهنه که سه فرزند فارغ التحصیل از دبیرستان او پس از بازنشسته از Fairchild پایگاه نیروی هوایی.

Kibling – چه کسی گفت که او اهدا کل $1,200 محرک بررسی و سپس برای پوشش برخی از هزینه های پوستر – اولین موج به هر یک ارشد از مینی ون خود را در مقابل اتوبوس منطقه در حال بارگذاری.

"من احساس می کنم مثل بچه ها بودند نوع فریب خورده شدن" گفت: Kibling که درگیر شده است با بسیاری از فعالیت های مدرسه در طول سال. "من فکر کردم این یک ایده خوب برای این بچه ها به افتخار در برخی از راه."

بهار گفت: درایو-از طریق جشن با پرتره از سالمندان پس از تمیز کاری اینترنت برای ایده. اما محصول نهایی چیزی بود که هیچ کس تا به حال دیده می شود قبل از.

"این است که ما لگد زدن COVID در صورت" بهار گفت. "من می بینم بسیاری از بچه ها لبخند بر لب و ما بود که امروز هدف."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب