Roseville, نوجوانی حفظ سیاه زندگی مسائل علائم با وجود دزدی خرابکاری

با الهام از تظاهرات آنها با حضور در زیر جورج فلوید مرگ در مه 19-کری مک دونالد و او 14 ساله خواهر فضل رنگ سیاه

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

با الهام از تظاهرات آنها با حضور در زیر جورج فلوید مرگ در مه 19-کری مک دونالد و او 14 ساله خواهر فضل رنگ سیاه و سفید زندگی می کند موضوع ثبت نام برای چمن جلو در رزویل برای نشان دادن همبستگی.

ظرف چند روز کری گفت: دست خود را-نشانه رنگ برداشته شد و stashed در نزدیکی بوته.

Unfazed خواهران نقاشی یک علامت بزرگتر و آن را عمیق تر در زمین است. سه بار در هفته بعد گفتند مرده راکون مانده بودند در مقابل نشانه ای است که خود بعدها به سرقت رفته است.

سیاه و سفید زندگی می کند توجه به نشانه های ایجاد شده توسط 19-کری مک دونالد و او 14 ساله خواهر لطف رزویل اخیرا تخریب.

"ما پیش بینی شده بود و آماده برای واکنش های منفی و ما آماده برای [نشانه ها] به مخدوش احتمالا به سرقت رفته شاید سطل آشغال" گریس گفت. "ما قطعا آماده نیست برای مردم به بیرون رفتن و کشتن راکون و قرار دادن آنها در مقابل ما نشانه هایی است."

راکون استفاده شده است در نژادپرست تصاویر و آهنگ پس از آمریکا برده داری که فضل گفت: "اضافه شدن یک لایه اضافی از نفرت به آن است."

با کمک پدر خود آنگوس مک دونالد خواهران ساخته شده است و نقاشی یک سوم ثبت نام با حتی قوی تر پست. آنها همچنین چندین چمن نشانه برای همسایگان خود که ارائه شده برای نشان دادن حمایت خود را.

در این زمان کسی با اسپری بر روی نشانه تحریف واژه "سیاه و سفید و سکوت است و خشونت" و مخدوش کردن اولین کلمه در "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

در صبح روز 13 ژوئیه آنگوس گفت: پلیس اطلاع داده که دیگر مرده راکون کرده اند که آویزان از یک نزدیکی قطب تلفن با سنبله بلند با چکش از طریق آن ،

آنگوس گفت که پس از حوادث همسایه ها قرار داده اند تا خود را با نشانه های ارائه شده برای کمک به شناسایی متهمان و حتی خرید تجهیزات نظارت برای خانواده است.

و در روز یکشنبه صدها نفر نشان داد تا برای "رزویل رد نژاد پرستی" مارس در پاسخ به سرقت رفته و تخریب نشانه.

"[مارس] رفت و از طریق محله ما" کری گفت. "این احساس واقعا عالی برای دیدن بسیاری از مردم در رزویل منطقه نشان حمایت از این جنبش است."

فقط دو تا از نشانه های کری و فضل ساخته شده برای همسایگان خود را هنوز هم در حال ایستاده و بقیه به سرقت رفته و یا آسیب دیده است. کری گفت: آنها ادامه خواهد داد به علائم نصب آنها با بتن در صورت لزوم.

Roseville, پلیس می گویند آنها اشاره 55 ساله رزویل مرد برای بزه صدمه به اموال او پس از بستری برای آسیب رساندن به نشانه او توهین آمیز است. پلیس همچنان به دنبال دیگر عاملان ممکن است.

"ما نمی خواهد تحمل جنایات با انگیزه تعصب یا نفرت," پلیس در بیانیه ای گفت: هفته گذشته است. "به اداره پلیس در ادامه تحقیقات خود را, ما متعهد به دنبال عدالت و جلوگیری از هر گونه ضربه به جامعه ما است."

هر کسی با اطلاعات خواسته است برای تماس رزویل پلیس در 651-792-7008 و یا ارائه راهنمایی آنلاین در www.cityofroseville.com/3194/Crime-Tips.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن