برخی از جامعه دانشجویان فاقد شرایط لازم برای فدرال COVID-19 امداد - شنبه, 06 Jun 2020 PST

Coronavirus امداد پول کمک اسپوکن آبشار جامعه دانشجویان Nakita Tibbits و Kevin Robinson پرداخت اجاره خود را. ام

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

Coronavirus امداد پول کمک اسپوکن آبشار جامعه دانشجویان Nakita Tibbits و Kevin Robinson پرداخت اجاره خود را.

اما رئیس جمهور از کالج ها در اسپوکن گفت: در حالی که کمک های مهم بود وجود دارد بسیاری از دانش آموزان نیاز دارند که از سمت چپ بود.

موسسات آموزش عالی دریافت از 14 میلیارد دلار در $2.3 تریلیون امداد لایحه به قانون امضا شده در اواخر ماه مارس با توجه به نامه وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos ارسال به دانشگاه رئیس جمهور.

بسیاری از پول – $12.6 میلیارد – توزیع شد با استفاده از یک فرمول است که می داند چگونه بسیاری از دانش آموزان در یک مدرسه دریافت پل کمک فدرال کمک های مالی که عمدتا برای دانشجویان با نیاز مالی, با توجه به وزارت آموزش و پرورش.

Spokane, کالج دریافت $4.2 میلیون و SFCC دریافت $3.5 میلیون.

با توجه به DeVos' نامه ها مجبور به استفاده از حداقل نیمی از بودجه خود را برای کمک های مالی کمک های مالی است که "کمک به پوشش هزینه های مربوط به اختلال در پردیس عملیات با توجه به کوروناویروس." دانش آموزان در اسپوکن جامعه کالج ها استفاده کرده اند مراقبت در عمل کمک به پرداخت هزینه برای اجاره, مواد غذایی و دیگر نیازهای ضروری.

SCC رئیس جمهور کوین Brockbank گفت که او خواسته است که دانش آموزان برای تحصیل در رشته GED در کالج بودند واجد شرایط برای مراقبت در عمل بودجه. SFCC جمهور Kimberlee مسینا اشاره کرد که قانون منع دانشگاه از دادن هر گونه پول برای عمل معوق برای ورود دوران کودکی دریافت کنندگان و یا دانشجویان بین المللی حتی اگر بسیاری از آنها مانند دیگر دانش آموزان نیاز به کمک اضافی با توجه به اثرات این بیماری همه گیر.

کارمن سبز یک مشاور در SCC گفت: تعدادی از دانش آموزان در شرایط مالی بدتر از آنجا که این بیماری همه گیر. دانشجویان اغلب کار در صنعت خدمات است که تا حد زیادی صدمه دیده توسط pandemic, او گفت:.

"دانش آموزان است که باید خود را از دست داد اشتغال, من می دانم که آنها در حال پرداخت اجاره خود را با آن" سبز گفت.

اما SFCC نمی تواند به مراقبت در عمل کمک به دانش آموزان برای به دست آوردن یک دبیرستان مدرک کالج "نیازمندترین افراد دانش آموزان, اقتصادی زبان," مسینا گفت.

Brockbank گفت: تنها دانشجویانی که واجد شرایط برای کمک های مالی می توانند کمک های مالی آن را شامل نمی شود و بزرگسالان آموزش و پرورش ابتدایی دانش آموزان که دارای مدرک دیپلم هستند.

"آن دسته از دانش آموزان به نیازمندان, اگر نه بیشتر, نیازمندان, بیش از یک دانش آموز که در یک مسیر سنتی," او گفت:. "این نوع از چیزی که من فکر می کنم شما نیاز به عامل بیش از آنچه ما می بینیم به عنوان یک کلیشه کلاسیک دانشجو."

او گفت: یک راه موثر برای وزارت آموزش و پرورش برای توزیع بودجه خواهد بود به ارائه کمک های مالی به گروه از دانش آموزان بودند که به احتمال زیاد حذف شده از مراقبت عمل تخصیص.

دانشجویان بین المللی نیز ممنوع از دریافت مراقبت های عمل پول است. مسینا گفت: دانشجویان بین المللی' پدر و مادر نمی تواند لزوما حمایت از آنها به همان اندازه در طول همه گیر چرا که آنها در حال تجربه بحران های مالی مانند از دست دادن شغل خود.

"و آنها مجاز به کار در اینجا به طوری که باعث می شود آن را به چالش کشیدن" او گفت:. "بنابراین آنها به نوعی در برزخ است. آنها نمی تواند لزوما رفتن به خانه آنها نمی تواند لزوما ماندن و مطالعه است."

جولیا چن بین المللی دانشجویی و معاون علمی رئیس جمهور از SFCC مرتبط, دانشجو, دولت, گفت که او دریافت حدود 200 دلار از مدرسه او را. مسینا گفت: SFCC استفاده از آن نهادی بودجه و پول از آن بنیاد به ارائه کمک های اولیه به دانش آموزان که واجد شرایط برای مراقبت در عمل بودجه. SCC نیز استفاده می شود محلی بودجه برای کمک به دانش آموزانی که نمی واجد شرایط برای کمک های مالی فدرال, Brockbank گفت.

"من فقط در تعجب است که من هر بودجه, چرا که به عنوان یک دانشجوی بین المللی, شما واقعا باید فرصت هایی را برای اعمال به تمام بورسیه و یا مانند کمک های مالی چیزهایی که" چن گفت.

چن از چین اما نشده است در دو سال گفت: او قصد دارد برای صرفه جویی در پول و استفاده از آن را به خرید چیزی برای خود بهبود می باشد. او به تازگی خریداری یک Fitbit و یک بطری آب با خود بودجه.

مسینا گفت کالج خود را نیز نمی تواند توزیع مراقبت در قانون بودجه به DACA دانش آموزان است. این دانشجویان فاقد شرایط لازم برای هر گونه کمک های مالی فدرال به طوری که آنها باید کمتر کمک به بودجه آموزش و پرورش خود را, او گفت:.

"خانواده خود را به طور معمول بیشتر از لحاظ اقتصادی به چالش کشیده," او اضافه شده است.

او گفت که DACA دانش آموزانی که تا به حال شغل ممکن است از کار چون بسیاری از کسب و کار را تعطیل.

با توجه به گزارش های مترقی اتاق فکر مرکز آمریکایی از پیشرفت 40 درصد از کالج های ایالات متحده دانش آموزان شرکت کننده دو سال یا کمتر از کالج ها مانند کالج, اما تنها 27 درصد از مراقبت در قانون بودجه در حال رفتن به این مدارس است. وزارت آموزش و پرورش تعیین میزان بودجه آن به مدارس با استفاده از آن تمام وقت معادل ثبت نام شماره های که تعداد دو پاره وقت دانش آموزان به عنوان برابر با یک دانشجوی تمام وقت.

مرکز آمریکا توصیه می کند که این گروه با استفاده از headcounts به جای آن که خواهد عطا "وزن بیشتر به کالج."

"آیا (دانش آموزان) برای حضور در یک کلاس و یا یک کامل ترم از کلاس های آن نیاز به همان مقدار از منابع به روند برنامه های خود را به آنها را فراهم می کند هدایت در مسیر تحصیلی – دانش آموز خدمات پشتیبانی خدمات بهداشت و درمان در پردیس خدمات گفت:" مارتا پرهام معاون ارشد رئيس جمهور از آمریکا انجمن کالج ها.

قهرمانان عمل از 3 تریلیون خانه امداد لایحه ای که متوقف شده در سنای آمریکا ارائه می کنند بیشتر محرک بودجه به دانشکده ها اما متحده خواهد توزیع پول است. این لایحه می گوید: هیچ دانشجویان خواهد بود ممنوع از دریافت کمک های مالی از جمله GED دانش آموزان ثبت نشده دانش آموزان و دانشجویان بین المللی.

کسانی که مراقبت عمل پوشانده مانند Tibbits و رابینسون در حال حاضر نشان داده اند که چگونه مهم بودجه است که برای کمک به آنها برای پرداخت هزینه های لازم.

Tibbits دانش آموز در SFCC گفت: او دریافت $350 اضطراری کمک های مالی. او در درجه اول با استفاده از این پول برای پرداخت هزینه برای مواد غذایی و اجاره.

رابینسون که در خدمت به عنوان SFCC مرتبط, دانشجو, دولت, رئیس جمهور, مشابه شده است با استفاده از خود مراقبت در عمل کمک مالی از $1000 به پرداخت هزینه برای اجاره.

"من می گویند ... خوب بود,, تعجب,," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن