تاریکی در فاکس: روحانی سکوت - شنبه, 02 مه سال 2020 PST

در کتمان مناسب به مجموعه ای در کنار دیگران مانند "وجود دارد مقدار زیادی از شن و ماسه در صحرا" و "کهکشان ما است

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

در کتمان مناسب به مجموعه ای در کنار دیگران مانند "وجود دارد مقدار زیادی از شن و ماسه در صحرا" و "کهکشان ما است خانه را به بسیاری از ستاره های" من می خواهم بگویم که من یک مقدار زیادی از کلاسیک سوابق. من با استفاده از "پرونده" به عنوان یک چتر وسیع قادر به پوشش بسیاری از شرایط بیشتر و دقیق مانند LPs, نوار, reel-to-reel نوار, دی وی دی 78s, CDs, VHS و Betamax نوار و همچنین به عنوان فایل ها بر روی انواع دیسک های سخت است که کشش در هر طرف مانند یک دریای بی حد و حصر به افق. بنابراین آن را نمی خواهد بود دقیق برای من به ادعا می کنند که خاموش کردن اسپوکن سمفونی و آن هنر متفقین سازمان های رمان coronavirus من را ترک کرده است بیبهره از موسیقی است.

پس چرا من احساس می کنم مثل یک تایر دوچرخه که سوراخ شده است توسط یک بچه ؟ مطمئنا دلیل نهفته در تفاوت بین گوش دادن به ضبط و حضور در یک اجرای زنده. فعلی مستند ساخته شده است که همه ما کاملا آگاه چقدر ما بستگی دارد این انرژی را رسم می کنیم از کسانی که در اطراف ما و رسانه های الکترونیکی در حال ضعیف جایگزین.

اما چیزی است که وجود دارد بیشتر از چیزی خاص به موسیقی کلاسیک صحنه در اسپوکن که از آن مجموعه جدا از هر جامعه دیگر که من در آن زندگی می کردند. این جوامع در زمینه برخی از خیلی خوب ارکستر بیش از حد: Los Angeles, San Francisco, سیاتل و نیویورک شهرستان, و من خوش شانس بوده که قادر به حضور در بسیاری از کنسرت ها در همه آنها. فوق العاده به عنوان آنها ممکن است آنها را فاقد حس شدید تعامل میان هنرمندان و مخاطبان است که به شدت در توصیف صحنه موسیقی در اسپوکن.

آگاهی از این دو جهته انرژی معتقدند من به تدریج تا زمانی که قابل توجه با نیروی کامل در یک کنسرت توسط اسپوکن سمفونی در نوامبر 2012. کنسرت داده شد و در ارکستر معمول محل و نه آن را به رهبری خود را پس از آن موسیقی, مدیر, Eckart Preu. نوازندگان بودند که در اعتصاب به عنوان یک وسیله اعتراض شدید کاهش در پرداخت توصیه شده توسط ارکستر هیئت مدیره بود که به شدت به دنبال یک راه حل برای بحران مالی در آورده با رکود است.

من نشسته در پشت صحنه ارکستر که به من اجازه داد تا به تماشای نه تنها تعامل خود را, اما همچنین پاسخ فوری از مخاطبان است. وجود دارد هیچ اسکن از تلفن همراه و یا rummaging از طریق کیف های دستی. تا آنجا که من می توانید ببینید هر چشم در خانه ثابت شد در ارکستر به عنوان آن را تحویل اجرای بتهوون سمفونی پنجم و Sinfonia Concertante برای ویولن و ویولا و ارکستر توسط موتزارت.

بتهوون به این نیرو بود و کاملا حرفه ای اما چه چوب در ذهن من بود به تماشای چهره ویولونیست, Mateusz Wolski و ویولننواز نیک Carper به عنوان ابزاری خود را صدای در حال حاضر شوخی در حال حاضر زور شمردن با یکدیگر افزایش یافت با یکدیگر و در نهایت پیوست و با یکدیگر در یک گیج کننده صفحه نمایش از شادی محض ما با توجه به موتزارت را به زیبایی از هوا نازک. این دو چاشنی حرفه ای به معنای واقعی کلمه منتظر با لذت در کمال خود dueting. هوشیار اخم از اعتصاب بودند اگر فراموش نکرده مغلوب خود بازی و سر و صدا از حمایت و قدردانی و ... عشق (هیچ کلمه دیگر برای آن) ... به وجود آمد که از جمعیت است.

آگاهی از این حس عمیق اتحادیه و حمایت باقی مانده است با من از در هر کنسرت من با حضور ارکستر اما هرگز بیش از در ماه اکتبر 2018 زمانی که Morihiko Nakahara قدیمی ساکن هادی از اسپوکن سمفونی انجام این ارکستر به عنوان یک نامزد به جای خروج مدیر موسیقی Preu.

هر چند که در نهایت افتخار اهدا شد به جیمز لاو ارکستر تحت Nakahara سادگی نمایش یک سطح درخشندگی و انعطاف پذیری و مهارت است که بسیاری از حامیان سرسخت ترین نمی خواهد که ایمان آورده اند ممکن است. این دستیابی به موفقیت لحظه ممکن ساخته شده نه تنها توسط Nakahara, بلکه با 14 سال از, الهام بخش, رهبری و مبارزه با Preu توسط اختصاصی کمال فردی بازیکنان و حداقل تا کنون-تعمیق حمایت از مخاطبان است.

به این می گویند ویژه پیوند بین هنرمندان و اسپوکن را برای مخاطبان موسیقی کلاسیک است و صرفا محدود به کنسرت توسط اسپوکن سمفونی امر می تواند غیر منصفانه و نادرست است. چه چیز دیگری می توانست منجر گونتر Schuller, یک کشته-در-این-پشم محصول از سواحل شرق موسیقی استقرار اگر تا کنون وجود داشت را در جهت شمال غربی باخ جشنواره در سال 1993 و به باقی می ماند در این پست به عرض دو سال از مرگ او در سال 2015 ؟

و سپس آن را زیرک مدیریت حرفه ای است که متقاعد Zuill Bailey یکی از بزرگترین نوازندگان و در حال حاضر مدیر دو جشنواره های موسیقی را در این مسئولیت و در انجام این کار بالا بردن جشنواره به یک سطح از شهرت بین المللی? قطعا باید به آن شده است که بیلی مانند Schuller, Preu و لاو ... و فراموش نکنیم مشهور جهان opera ستاره Thomas Hampson که پرواز خود را همراهی به Spokane از وین برای کمک به او را تعمید مارتین Woldson تئاتر در فاکس ... حس که غیر معمول نیست که اورا احاطه هنر-موسیقی جامعه در اسپوکن و beckoned به آنها به عنوان یک منبع پشتیبانی رفاقت و شادی است.

آن است که بسیار انرژی است که همه ما از دست رفته است که کمک به آن را در حال حاضر که روباه تاریک است و جشنی اتاق مزه از وکیل مدافع کارخانه شراب سازی مورد علاقه برگزاری BachFest است آرام. کسانی که از دست این انرژی اما هنوز هم می توانید آن را تجربه دوباره اشتعال آن را در درون خود و با هیچ کس به شنیدن خود را تشویق و هیچ هنر دکو کاخ به اکو خود را در "bravos" با نشان دادن عشق خود را برای ما نوازندگان و قدردانی برای غنا و هیجان جامعه ما با خرید بلیط فصل و اشتراک خود را به کنسرت های آینده و کمک به نوازندگان صندوق امداد به منظور اجازه می دهد آنها را به خاطر ساخت موسیقی و ساخت آن در اسپوکن.

لری Lapidus بررسی موسیقی کلاسیک, کنسرت, برای, سخنگوی-نقد و بررسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن