پریمیر لیگ در انگلستان Astros, کارت, لغو تمرینات بیش ویروس تست تاخیر

واشنگتن—بیس بال دو جهان سری تیم ها لغو تمرینات دوشنبه به دلیل coronavirus تست تاخیر که یکی اجرایی نگران می اند

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

واشنگتن—بیس بال دو جهان سری تیم ها لغو تمرینات دوشنبه به دلیل coronavirus تست تاخیر که یکی اجرایی نگران می اندازد این فصل است.

دفاع از قهرمان اتباع واشنگتن و حاکم لیگ آمریکا قهرمان Houston Astros به نام اردوگاه آموزشی شیوه های پس از آزمون و دریافت نتایج از دوشنبه. سنت لوئیس کاردینالز نیز پاک خود را برنامه ریزی شده تمرین به دلایل مشابه.

لغو آمده میان تاخیر در اطراف لیگ اصلی بیس بال با برخی از بازیکنان امید بستن به خارج و پس از اتباع مسکن شان Doolittle انتقاد آهسته نتایج آزمون و کمبود برخی از تجهیزات حفاظت شخصی.

"بدون دقیق و به موقع آزمایش آن است که به سادگی امن نیست برای ما برای ادامه اردوی تابستانی" واشنگتن مدیر کل Mike Rizzo گفت. "لیگ اصلی بیس بال نیاز به کار به سرعت به حل و فصل مسائل خود را با فرآیند و آزمایشگاه خود را. در غیر این صورت کمپ تابستانی و 2020 فصل در معرض خطر هستند."

Astros مدیر کل James کلیک کنید گفت: تاخیر در نتایج تست و مسری طبیعت coronavirus منجر به تصمیم به لغو یک روز کامل از تمرینات است.

"با وجود این تاخیر بیش از تعطیلات آخر هفته ما خوش بینانه این است که این روند خواهد بود اتو کردن و ما خواهید بود در زمین و آماده رقابت برای قهرمانی به زودی" را گفت.

ساعت بعد Astros گفت: آنها دریافت کرده بود با تاخیر نتایج آزمون خواهد بود و کار کردن در روز شنبه.

MLB در بیانیه ای گفت که 95 درصد از مصرف تست شده و کامل و یوتا آزمایشگاه آن را با استفاده از گزارش شده بود 98 درصد از نتایج یک اکثریت کسانی که یک روز پس از نمونه جمع آوری شد. MLB گفت: این خطاب تاخیر ناشی از تعطیلات آخر هفته انتظار ندارد آنها را به ادامه و تقدیر تیم برای لغو تمرینات.

اما نا امیدی است که ساخت و ساز در اطراف این رشته بیش تست به تاخیر می اندازد.

"ما به اردوگاه های در حال تعطیل و مردم سه و چهار روز بدون آزمون. شما فقط نمی دانم چه می گذرد در" لس آنجلس داجرز ستاره Mookie بتی گفت. "و من می دانم آن را سخت. من نه سرزنش و یا گفتن این که, و دیگر. آن سخت است. اما کسی را به انجام آن. و ما باید به کشف کردن راه درست برای انجام آن است."

لس آنجلس فرشتگان مجبور شدند خود را جمع آوری نمونه های بزاق یکشنبه زمانی که تست را نشان نمی دهد تا در آموزش مجتمع در آناهایم یا ساحل. آنها نیز با تاخیر خود را به تمرین دوشنبه به جای تست در نهایت تبدیل معمول خود را صبح دریل به اختیاری جلسه بعد از ظهر.

فرشتگان مدیر جو Maddon معتقد است "این خواهد بود که در کوتاه مدت وضعیت" و دوخته مشکل در تعطیلات آخر هفته.

"من می خواهم به این باور همه چیز را بدست صاف کردن نسبتا به زودی" Maddon گفت. "من فکر می کنم آن را فقط به یکی از آن لحظات بود که سخت به پیش بینی های آینده به آن, اما من یک مقدار زیادی از اعتماد به نفس است که آن را می شود ثابت شده است."

اوکلند دو و میدانی و در نهایت در این زمینه برای اولین بار خود را کامل-تیم ملی تمرین دوشنبه شب پس از در انتظار نتایج آزمایش برای موقعیت بازیکنان و لغو روز یکشنبه برنامه ریزی شده در جلسه. شروع از روز دوشنبه تمرین در سالن بزرگ بود با تاخیر بیش از 90 دقیقه است.

"ما در اینجا هر کسی که رفت و از طریق فرایند مصرف کرده بودند نتایج خود را به ما ارسال می شود و من به دنبال به پایین در این زمینه در یک دسته از موقعیت های بازیکنان است. ما ساخته شده آن را به این نقطه" گفت: یک مدیر کل دیوید فرست بود که نا امید روند.

"من انتظار می رود آن را به بهتر. ... من فکر می کنم لیگ اصلی بیس بال می داند که تعدادی از تیم های است که به مسائل این آخر هفته که همه انتظار آن را به بازگشت به یک برنامه عادی رفتن به جلو است."

آریزونا دایاموند بکس به عقب رانده روز دوشنبه تمرین چند ساعت امید به دریافت نتایج بیشتر از تست های گرفته شده در روز جمعه.

"من فکر می کنم اگر ما واقعا می خواهید این موفقیت ما در حال رفتن به باید به شکل که گفت:" Chicago Cubs سوم baseman کریس برایانت که ابراز نگرانی کرد که برخی از هم تیمی نبوده است آزمایش در یک هفته. "اگر شما واقعا نمی تواند ناخن آسان قسمت است که در حال حاضر ... ما رو یک تپه به صعود است."

در ضمن بازیکنان در ادامه به تست مثبت یا انصراف از بازی.

رنجرز تگزاس All-Star outfielder جوی Gallo شد جدا در دالاس آپارتمان دوشنبه پس از دو تست مثبت نتایج ساندویچ در سراسر منفی. مدیر جان دانیلز گفت: Gallo شد بدون علامت.

"شما تا به حال به این طرز فکر است که وجود دارد رفتن به برخی از تاب برداشتن به کار می کرد" Daniels گفت. "این فقط واقع بینانه نیست به رول از یک عملیات از این مقیاس به عنوان سریع یک جدول زمانی که ما داشته ایم و نه مقابله با برخی از چالش است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

دایاموند outfielder Kole, Calhoun, همچنین آزمایش مثبت است اما بدون علامت و احساس خوب, مدیر, Torey Briana گفت.

Atlanta Braves outfielder نیک Blackburn شد آخرین بالا مشخصات بازیکن را انتخاب کنید به بازی در این فصل است. Los Angeles Dodgers پارچ دیوید قیمت Colorado Rockies infielder ایان دزموند اتباع اول baseman Ryan زیمرمن و بریوز پارچ فلیکس هرناندز در میان کسانی که تصمیم گرفتند.

چند Blue Jays بازیکنان را ندارد سفر به تورنتو برای اردوگاه های آموزشی پس از یک بازیکن تست مثبت برای coronavirus به گفته یک مقام آشنا با این موضوع صحبت کرد که خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به صحبت علنی در مورد آن. بازیکنان بودند که در تماس با unnamed بازیکن باقی خواهد ماند در فلوریدا برای آزمایش های بیشتر و یک منشور در هفته بعد اگر پاک.

دو اتباع بازیکنان در میان 31 برای تست مثبت در طول مصرف غربالگری در هفته گذشته. مدیر دیو مارتینز گفت: برخی از 60 اتباع بازیکنان تست شده بودند هنوز هم در انتظار نتایج.

"ما آمار برخی از جاده پر از دست انداز," مارتینز گفت. "اما آنها در حال انجام بهترین آنها می توانند. من می دانم که آنها هستند. آنها در حال کار بر روی تمیز کردن همه چیز. ما در یک وضعیت متفاوت است. هیچ کس تا به حال قبل از این انجام داده. بنابراین من می دانم که آنها در حال کار کردن تمام اشکالات."

Doolittle که هنوز در حصار در مورد بازی در این فصل گفت: او هنوز هم تا به حال بدست خود جمعه نتایج قبل از اینکه آزمایش دوباره جمعه.

"این یکی از چیزهایی است که باعث می شود من کمی عصبی" Doolittle گفت. "ما در حال گرفتن تست به عقب در زمان. آنها هنوز هم فرستاده ما PPE. ما قرار است به N95 ماسک چیزهای مانند آن روپوش و دستکش. ما قرار است به چیزهای که ما لازم نیست که مسائل است. اینها چیزهایی هستند که آن را برای مردم برای در امان ماندن به اندازه کافی برای ما به ادامه این فصل است."

Milwaukee Brewers مدیر کریگ Counsell گفت: همه چیز هموار با باشگاه خود را.

"در بسیاری از کار سخت است که می رود به پشتیبانی از تنظیم این تا" Counsell گفت. "وجود دارد رفتن به موانع در این. من فکر می کنم همه ما می دانیم که. اما من خوشحال هستم که چگونه آن را رفته است."

Miami Marlins مدیر همین Mattingly گفت: بازیکنان و کادر مورد آزمایش قرار گرفتند دوباره دوشنبه به دلیل مسائل مربوط به تست و آنها می خواهم در نظر لغو تمرینات اگر مشکل همچنان ادامه داشت.

"من نمی توانم بگویم من که با اعتماد به نفس به خاطر من نبوده است نشان داده شده است. این نوع از سختی اعتماد به نفس در چیزی که ثابت نشده به ادم" بتی گفت. "وجود دارد نه در کل خیلی واقعا من می تواند انجام دهد; آن را خارج از کنترل من است. اما آن را در کسی و هر کس که کنترل آن در است برای پیدا کردن یک راه برای آن را به کار و یا کل این عملیات ممکن است قادر به کار است."

سرخپوستان کلیولند نداشته هر گونه مسائل مرتبط با تست اما همه ستاره shortstop فرانسیسکو Lindor گفت: آن را حیاتی است که تیم برابر زمان تمرین قبل از فصل شروع می شود.

"ما باید مطمئن شوید که آزمایش 99.9 درصد دقیق" Lindor گفت. "ما به انجام یک کار بهتر به عنوان بازیکن, این, اتحادیه اروپا آزمایش مواد مخدر, مردم, همه. اگر ما قصد داریم برای این کار ما باید برای انجام یک کار بهتر. هیچ راهی وجود دارد شما می توانید به حالت تعلیق در شیوه های. که یک نمایشگاه استفاده برای هر کسی. همه ما امضا به 21 روز بهار آموزش است که ما چگونه باید آن را انجام دهد. همه باید به همان مقدار از روز."

AP نویسندگان ورزشی گرگ Beacham در آناهایم, کالیفرنیا; جینی مک کالی در اوکلند کالیفرنیا; Andrew سلیگمن در شیکاگو; بث هریس در لس آنجلس; استفان هاوکینز در آرلینگتون تگزاس; Steve Megargee در میلواکی; Rob Gillies در تورنتو; Charles Odum در آتلانتا; Steven شراب در میامی; David Brandt در ققنوس و تام جدوگاه در کلیولند کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن