'شما چند است, اما شما توانا' — نسکار شرايط طوفان در حیاط با طرفداران پشت در می ایستد

میامی—1000 یا بیشتر در حیاط-میامی جاده سریع السیر grandstands روز یکشنبه برای نسکار Dixie ودکا 400 بخشی از لحظ

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

میامی—1000 یا بیشتر در حیاط-میامی جاده سریع السیر grandstands روز یکشنبه برای نسکار Dixie ودکا 400 بخشی از لحظه های به یاد ماندنی در ورزش است.

دعوت پرسنل نظامی و اولین پاسخ خود, خانواده, New Orleans Saints, در حال اجرا پشت آلوین Kamara و حداقل یکی از جان سخت طرفداران NASCAR اولین کسانی بودند که به تماشای زندگی می کنند حرفه ای رویداد ورزشی در آمریکای شمالی به عنوان تماشاگر پس از coronavirus همه گیر در ابتدا قرار دادن ورزش در یک وقفه در اواسط ماه مارس و باعث تغییرات شدید به طور منظم روز به روز زندگی.

آنها دریافت درست فلوریدای جنوبی تابستان خوش آمدید: 90-درجه حرارت و غیر قابل پیش بینی (هنوز به طور کامل قابل پیش بینی) آب و هوا. قبل از مسابقه پیام از Pitbull ("خدا برکت دهد. اقامت برکت. دیل"). یک رنگین کمان قبل از باران در واقع لمس نماید. بیش از چهار ساعت تاخیر.

و اگر آن را همه در نهایت و در جهش به 267-دامان نژاد آنها را دعوت به شرکت در.

آن به پایان رسید با دنی Hamlin لبه به خارج تعقیب الیوت برای پیروزی در آنچه شد دو راننده مسابقه بیش از یک وحشی نهایی 50 دور. رایان Blaney و تایلر Reddick نیز اواخر هل را به پایان برساند سوم و چهارم و در عرض دو و نیم ثانیه از Hamlin.

Hamlin رانندگی Joe Gibbs Racing شماره 11 تویوتا نیز موفق به کسب دو مرحله از مسابقه به عنوان رهبر از طریق 80 و 160 دور بود. او اولین راننده در جام سری در این سال به رفت و برگشت هر سه مرحله داده می شود مسابقه.

اما آن را در زمان کمی قبل از مسابقه می تواند به طور کامل دریافت در جریان است.

دیکسی دین, ودکا, 400, آخرین چهار مسابقه در حیاط-میامی سریع السیر در اصل برنامه ریزی شده برای 3:56 بعد از ظهر شروع اما غبار در نوبه خود چهار و رعد و برق در منطقه منجر به 55 دقیقه تاخیر.

زمانی که پرچم سبز به شروع مسابقه در نهایت در 4:51 بعد از ظهر به طول انجامید پنج دور. بیشتر رعد و برق. بیشتر تاخیر دو ساعت و هشت دقیقه با ارزش است. 38 اتومبیل نشسته در انتهای گودال جاده را پوشش می دهد در رانندگان ،

وجود دارد, اذیت کردن میدوی از طریق این تاخیر با رانندگان refiring موتورهای خود را تنها برای یکی دیگر از پیچ و مهره رعد و برق به اعتصاب در عرض 10 مایل از مسیر که مجبور نسکار به راه اندازی مجدد آن 30 دقیقه تایمر.

7:10 بعد از ظهر: مسابقه تحت یک پرچم سبز دوباره زیر سرعت دور پیش از راه اندازی مجدد. آنها ساخته شده آن را به دامان 33. رعد و برق زده دوباره. یکی دیگر از 38 دقیقه تحت قرمز احتیاط و یک ساعت به طور کلی قبل از مسابقه از سر گرفته شد به یک غروب فراتر از یک با حدود 250 طرفداران هنوز هم در این مسیر است.

در این مسابقه ادامه داد: زیر چراغ و به شب.

"این رفتن به کولر به عنوان ما به" Hamlin گفت: قبل از مرحله دو شروع شد. "ما در حال رفتن به سعی کنید بهترین خود را به نگه دارید تا با آن است."

Hamlin تا به حال هیچ مشکل تنظیم منجر 138 دور در طول مسابقه از جمله نهایی 30 به ادعای خود سری جام پیشرو سومین پیروزی این فصل است.

آب و هوا تاخیر و اواسط مسابقه تنظیمات کنار حیاط-میامی جاده سریع السیر به دنبال یک فرمت مشابه به گذشته هفت فنجان سری مسابقات در طول ماه گذشته پس از نسکار از سر فصل آن در اواسط ماه مه.

هیچ عمل. هیچ جلسه واجد شرایط. تیم محدود به 16 خدمه از جمله راننده و محدود به خاص مناطق کار می کنند در حالی که در سایت. هر کس می رود از طریق یک سلامت غربالگری قبل از ورود. ماسک و دستکش و دیگر وسایل حفاظتی شخصی الزامی است.

"همه چیز خیلی متفاوت است در حال حاضر که هیچ چیز احساس عادی" Kyle Busch گفت شنبه. "شما را به مسیر مسابقه آن را بسیار خالی است. آن را احساس می کند مانند شما در اینجا برای یک جلسه آزمون یک آزمون مسابقه یا چیزی."

و سپس اضافه کردن به آن حیاط نسبی شیب در اهمیت به نسکار کلی فصل چشم انداز.

این اولین بار در 18 سال است که در نسکار آخر هفته اینجا بود نه قهرمانی آخر هفته. حیاط این مسابقات بودند نقل مکان کرد و تا اوایل بخشی از برنامه — در اصل مارس 20 تا 22 قبل از COVID-19 تغییر آن برنامه — نقل مکان کرد و در مسابقات قهرمانی ققنوس 2020.

شور و شوق است که هنوز هم وجود دارد. فشار برای یک برنده می شود ؟ نه به اندازه ای که در ماه ژوئن نسبت به ماه نوامبر است.

"بودن در اینجا این زمان در اطراف, با قهرمانی در خط آن قطعا متفاوت" گفت: Busch این سری جام دفاع از قهرمان. "این نوع از کمی تلخ و شیرین است که ما در حال مسابقه با که فرصت در حال حاضر اما به طور کلی من احساس مانند آن را فقط مانند هر مسابقه دیگر در حال حاضر."

اما یک گام به سوی عادی محیط مسابقه آمد یکشنبه با 1,000 مهمان — عمدتا پرسنل نظامی اولین پاسخ دهندگان و خانواده خود را — در 46,000-ظرفیت grandstands. این نخستین بار بود که طرفداران در زندگی حرفه ای آمریکایی رویداد ورزشی پس از اولیه به تعویق افتادن ورزشی سه ماه پیش. نسکار زد آن ماه اول مسابقه در خالی speedways.

تا به 5000 انتظار می رود که در غرفه هفته آینده در آلاباما موتور جاده سریع السیر به عنوان NASCAR ادامه می دهد آنچه در آن خواستار "بسیار روشمند بسیار اندازه گیری" رویکرد به آوردن طرفداران بازگشت و خدمت به عنوان یک امکان الگو برای دیگر لیگ را دنبال کنید.

"این عالی" هفت بار در جام حذفی قهرمان سری Jimmie Johnson گفت. "بدیهی است که یک هزار نفر در این محل خواهد بود برای ایجاد انرژی ما به طور معمول اما راه من در آن است, این اولین گام مهم برای ما به درک روش ها و پروتکل ها در نهایت به پر کردن می ایستد. بنابراین من بسیار هیجان زده هستم که ما قادر به ایجاد که اولین گام در حال حاضر و نگاه به جلو به جایی که آن را به ما طول می کشد در آینده است."

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis, معاون فرماندار جانت Nunez و میامی-Dade County شهردار کارلوس Gimenez خطاب به جمعیت پراکنده قبل از مسابقه ضمن تشکر از پرسنل نظامی و اولین پاسخ برای بودن در حضور.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"شما چند است, اما شما توانا" Nunez گفت. "ما قدر آنچه را که شما برای ما انجام دهد. ما ایستاده پشت شما. ما نه تنها افتخار کسانی که خدمت کرده است. ما در خدمت کسانی که خدمت می کنند."

حیاط شهردار استیو Losner گفت: طرفداران در سایت یکشنبه در حیاط-میامی جاده سریع السیر در خدمت "به عنوان یک نماد قوی از حالت عادی و حالت ارتجاعی نه تنها برای حیاط اما ایالت فلوریدا و ملت بزرگ ما" هیچ متفاوت از زمانی که مسیر مسابقه را در سال 1995 افتتاح شد برای کمک به این شهرستان بهبود می یابند پس طوفان اندرو.

یکی از این طرفداران در grandstands بود جان DeStafano که نیاز به کمی شانس به داخل مسیر مسابقه.

DeStefano که روز شنبه در سفر به حیاط از استروئ مانند او به هر یک از شش سال گذشته در بر داشت پچ چمن در کنار جاده در گوشه جنوب غربی 336th خیابان و جنوب شرقی 38 خیابان و پارک شده خود را Infiniti QX56 full-size SUV. او تا به حال یک تلویزیون مجهز به تلویزیون اپل و متصل به یک آمپلی فایر برای تماشای مسابقه. DeStefano قلاب صنعتی فن ژنراتور به نبرد فلوریدا گرما و تخلیه کوچک tailgating کوره به طبخ برخی از وعده های غذایی سریع. یک پرچم آمریکا نسکار پرچم و حیاط-میامی جاده سریع السیر پرچم تمام پرواز بالای یک مرد ، او راه اندازی یک زن و شوهر از صندلی و حل و فصل در به تماشا در تلویزیون خود را نسکار نگاه RV & خارج از منزل, کامیون سری مسابقه اتفاق می افتد شاید نیمی از یک مایل دور.

"این خودانگیختگی از مسابقه. شما هرگز می دانم آنچه اتفاق می افتد زمانی که آن را به اتفاق می افتد که در آن آن را به اتفاق می افتد" DeStefano گفت: "بنابراین من فقط با قرار دادن خودم در خارج وجود دارد, ببینید چه اتفاقی می افتد. گاهی اوقات چیزی اتفاق می افتد."

روز شنبه, چیزی اتفاق افتاده است.

DeStefano تا به حال خریداری یک بلیط برای Dixie ودکا 400. او خود را بازپرداخت پس از نسکار ارائه شده اما او به ارمغان آورد بلیط خود را با او به هر حال فقط در صورتی که به نحوی او را به یکی از کسانی که چند طرفداران برای تماشای مسابقه از حقه.

به عنوان او را تماشا کامیون سری مسابقه شنبه یک جفت مخفی افسران پلیس کشیده تا به درب عقب اتومبیل. "شما بلیط برای مسابقه ؟" یکی از او پرسید.

"خوب من یک بلیط" DeStefano پاسخ داد: "اما من نمی توانم دریافت کنید."

افسر رسیده تا به خورشید رودريها و از جیبش یک بلیط. روز یکشنبه آن را DeStefano به جاده سریع السیر برای تماشای جام سری مسابقه. او با ارسال یک عکس از جایزه خود را و او تعجب نیست.

"هر کس دیگری فکر می کردم رفتن به دریافت یک بلیط" DeStefano گفت: "به جز من."

هر کس وارد مسیر مسابقه تا به حال درجه حرارت خود را چک پس از ورود. ماسک صورت یک نیاز است. وجود علامت های قرار داده شده در سراسر تسهیلات از جمله یکی از راه فلش های جهت دار بر روی پله ها بین جایگاه حقه. طرفداران فاصله در grandstands بیشتر ماندن در هفت بخش نزدیک به شروع/پایان خط اما نشستن یا چند ردیف از هم جدا و یا در پایان مقابل از ردیف.

کابینت آشپزخانه حمام و سرویس بهداشتی و دیگر بالا لمسی خدمات به طور منظم ضد عفونی. ترین دستگیره های درب با پوشش داده شد NanoSeptic خود تمیز کردن سطوح.

دسترسی به زمین زیر کشت ممنوع شد, در میان محدودیت های دیگر.

"مسابقه روز تجربه متفاوت خواهد بود. آن را فقط در زمان های مختلف گفت: Daryl ولف نسکار معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس عملیات و مسئول فروش. "طرفداران را برای تنظیم به آن است. ما باید برای تنظیم کردن در مورد چگونه ما در حال پرداختن به این مسائل برای طرفداران. ما فکر می کنم ما باید بسیار بسیار طرح خوب در جای خود بسیار دقیق برنامه ریزی کنید. بدون اشتباه من مطمئن هستم که وجود خواهد داشت برخی از کلید آموخته بیرون آمدن از حیاط که ما درخواست مجدد و تنظیم برای آلاباما."

و حتی در آب و تاخیر زمانی که تماشاگران که ماند به حال به ترک grandstands و به دنبال پوشش یک یادآوری چرخش بر روی صفحه نمایش در بالای سطح زمین زیر کشت رهبران: "همچنان به حفظ اجتماعی فاصله در طول پناه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن